Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med exuviance her? Jeg begynte på denne serien for tre - fire uker siden, og på den tida har jeg fått verdens mest rødflammede ekstremt flassende hud. Da jeg var hos hudpleieren og kjøpte serien sa hun at det ville være slik den første uken, men at det så ville bli bedre. Men jeg synes bare det blir værre og værre. Tør såvidt gå ut døra, ser ut som hele ansiktet mitt går i oppløsning. Snakket med hudpleieren som solgte meg settet, men det virket ikke helt som hun hadde peiling. Bad meg bare skrubbe huden med en frotteklut før jeg tok på fuktighetskremen. Men det gjorde meg bare enda mer rødflammet og det kjentes ut som huden skulle falle av..

Jeg bruker rejuvenating treatment mask annehver dag, samt dagkrem og nattkrem. Det burde jo snart bli bedre, sant? :sukk: :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg kjøpte for ikke veldig lenge siden et sånn start kit fra Exuviance som i følge hudpleieren skulle være fantastisk til huden hennes, og hun opplevde akkurat det samme som deg. Hun ble rødflammete, knusktørr og stram, og hun hadde til og med vondt ute i vintervær. Hudpleieren sa også at det kom til å bli verre før det ble bedre, men etter nesten tre grusomme uker gav hun opp de produktene...

Gå til en annen hudpleier og hør hva de vil anbefale huden din? For altså, Exuviance skal være et godt merke, men det er jo ikke alt som passer til alle.

• Liker 1
Skrevet

tror nesten jeg må det, det er ingen tegn til at huden blir noe bedre. Man skal jo ikke behøve å skrubbe huden med en klut hver dag. :(

Skrevet

Jeg bruker rejuvenating treatment mask annehver dag, samt dagkrem og nattkrem. Det burde jo snart bli bedre, sant? :sukk: :sukk:

Er det bare disse produktene du bruker? Jeg ville ikke brukt masken mer enn to ganger i uken, og bruke rens (og evt. toner) morgen og kveld før du påfører krem, og ikke skrubbe med klut. Har selv brukt Exuviance og vært veldig fornøyd med produktene, men det er jo ikke alle de fungerer for. Om du føler at hudpleieren ikke har peiling, så ikke hør på henne, magefølelsen stemmer sikkert.

Gjest Nanne70
Skrevet

Hvilken dag- og nattkrem er det du bruker, da? Noen av produktene til Exuviance passer bedre til ømfintlig hud enn andre, og masken skal faktisk bare brukes ca. 1 gang i uken.

Skrevet

jeg synes nesten det høres ut som en allergisk reaksjon av noe slag, at det noe i produktene du ikke tåler. Jeg har selv veldig sensitiv hud, men exuviance tåler huden veldig fint.

Skrevet

Var litt kjapp da jeg skrev innlegget. Bruker Purifying Cleancing Gel og Moisture Balance Toner morgen og kveld før fuktighetskrem. Dagkremen jeg bruker er Multi-Protective Day Crème, og nattkremen er Night Renewal Hydragel. Jeg har lest om produktene i ettertid, og jeg ser at noen av dem ikke bør brukes på sensitiv hud. Så jeg har nå bestilt en time til hudanalyse hos en annen hudpleier for å sjekke huden min litt nærmere.

I ettertid så har jeg funnet ut at salongen jeg var i skal slutte å forhandle decleor som jeg brukte før, og det er muligens derfor hun "prakket på meg" exuviance. Men nå får jeg se hva hun andre sier, muligens jeg bare bruker feil produkter i serien til min hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...