Gå til innhold

Følger opp verst-tråden, nå med parfymerier.

Anbefalte innlegg

Gjest Shivani
Skrevet

Leste i klesbutikktråden at noen er misfornøyd med Esthetique på Glasmagasinet. Gjett om jeg også er! Kommer ALDRI mer å gå dit å handle! HVER ENESTE gang jeg (og gubben) har vært der må man stå i evigheter å vente, fordi ingen vet noe. Ingen kjenner systemet fordi de henholdsvis kommer i fra et annet merke, er lørdagshjelper, etc. Det endte med for noen uker siden at jeg fikk et skikkelig "tantrum" der inne når ekspeditrise nr. 5 kom og heller ikke visste, og prøvde seg med samme unnskyldningen som de 4 første. Hver gang jeg skal betale (som oftest et ikke lite beløp) må man stå der og kope. Dessuten er dem råkjip med prøver.

Har du et parfymeri som er verst når det gjelder service??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfymelle i Kongsberg, men det kommer helt an på hvem du får hjelp av; flertallet der er flinke, men så er det den ene som ødelegger for butikkens rykte.

Synes Esthetique på Steen og Strøm er bra, forresten. Men den "lørdagshjelp-problematikken" tror jeg finnes i veldig mange butikker, dessverre. Forhåpentligvis lærer de mer og mer for hver gang de jobber, heldigvis.

Skrevet
Leste i klesbutikktråden at noen er misfornøyd med Esthetique på Glasmagasinet. Gjett om jeg også er! Kommer ALDRI mer å gå dit å handle!

Har du et parfymeri som er verst når det gjelder service??

Har opplevd dårlig service på et annet Esthetique-parfymerie, utenfor Oslo.

Jeg var innom for å kjøpe renseprodukter og krem. Spurte da hva en av maskene i samme merke kostet. Dama bak disken tok ned eska og ga meg prisen, og merk; eska hadde prislapp!

Siden den ikke var så skrekkelig dyr tok jeg den i samme slengen, betalte og gikk.

Da jeg kom hjem oppdaga jeg at jeg hadde betalt mye mer for ansiktsmaska enn den prisen jeg hadde fått oppgitt og som i tillegg sto på eska.

Dro tilbake dagen etter for å si fra om det, og endte opp med å ha fire ekspeditører rundt meg som snakka høyt , himla med øynene og sa at det var alltid scanneren :o som hadde rett! Det var altså lagt inn nye priser på kassen, men de hadde ikke priset om varene og butikkpersonalet visste ikke de nye prisene :roll: .

Jeg prøvde å forklare at jeg hadde spurt etter prisen ene og alene av den grunn at dersom den hadde vært veldig dyr, så hadde jeg ikke kjøpt maska. Dvs. hadde jeg fått oppgitt prisen som var i scanneren så hadde jeg gått hjem uten den. Dessuten var den priset med samme beløp som ekspeditøren den dagen hadde opplyst om!

Vel, etter lang tid med mer eller mindre utdriting av meg som kunde, så fikk jeg mellombeløpet igjen.

Der handler jeg aldri igjen...

Skrevet

Jeg har et absolutt favoritt parfymeri, Esthetique, som ligger på StorMoa ved Ålesund. Jeg handler bare dersom en spesiell ekspeditrise er på jobb, og da kan jeg handle masse! Er alltid fornøyd med hennes anbefalinger.

Hun sier at dersom hun oppgir en pris til meg, mens scanneren sier noe annet, får jeg alltid varen til den billigste prisen. Hun sier at sier hun for lite får tapet gå på butikken ikke kunden.

Skrevet

Esthetique på Trondheim Torg er det værste parfymeriet i Trondheim når det kommer til kundeservice. Særlig hun som er daglig leder. Hun er så kald mot kundene. Det er bare ei der som jeg synes yter god service, og hvis jeg ikke har mulighet til å gå på andre plasser, ser jeg etter om hun er på jobb først. De andre er håpløse.

Skrevet
Esthetique på Trondheim Torg er det værste parfymeriet i Trondheim når det kommer til kundeservice. Særlig hun som er daglig leder. Hun er så kald mot kundene. Det er bare ei der som jeg synes yter god service' date=' og hvis jeg ikke har mulighet til å gå på andre plasser, ser jeg etter om hun er på jobb først. De andre er håpløse.[/quote']

Det var faktisk der jeg hadde min opplevelse!

Gjest Ethereal
Skrevet

Esthetique i Tempogården i Tromsø sentrum stinker, i hvertfall en av damene som jobber der. Middelaldrende, sur så det holder, nedlatende og lite serviceinnstilt....Langt, svart hår.

Hvis hun er der, venter jeg heller til en annen dag, eller går et annet sted.

Skrevet

Jeg kjøper alltid mye og er hyggelig mot de ansatte og får derfor som regel stort sett god service der jeg handler. Til tross for dette får jeg likevel dårlig service på parfymeriavdelingen på Glassmagasinet. Forresten - fikk et smil fra en av de ansatte der sist gang jeg handlet. Er i sjokk ennå :o

Jeg synes det er veldig god service på Gimle parfymeri og Speiz i Oslo og det er mange dyktige selgere på parfymeriet på Stten og Strøm i Oslo sentrum.

Skrevet

Jeg er faktisk alltid hyggelig mot selgerne, fordi jeg har opplevd nok sure kunder selv..Hva er poenget med å gå rundt og være sur forresten??

Det jeg ikke liker med Esthetique på Glasmagasinet er at jeg føler at de måler meg opp og ned, før de kaster seg over meg og skal prakke på meg alt mulig..Det virker som om de aldri er "fornøyde" uansett hvor mye jeg handler for.

En gang jeg var der kom det faktisk en selger nr.2 bort til meg samtidig som jeg snakket med selger nr.1!!

Syntes det var frekt, både mot meg og mot sin kollega..

En god selger bør vite når det er nok!Har jeg sagt nei, så mener jeg nei..

Esthetique på Aker Brygge er jeg derimot kjempefornøyd med :D

Skrevet

Hadde en opplevelse på Esthetique i Bogstadveien. Da jeg kom inn der kom det en godt voksen dame gående mot meg, tok av seg brillene og så på meg som om jeg ikke hadde noe der å gjøre. Så sier hun: "Jaaa?"

Jeg sa jeg var interessert i pudder og/eller solpudder og hun svarte med en krass tone at "Det er jo ikke det samme." Eh...nei...jeg sa jeg var klar over det og at jeg ville prøve å finne ut hva som var det beste og hva jeg burde kjøpte. Etterhvert ble hun hyggeligere, men den velkomsten var ikke noe særlig.

Skrevet
Jeg er faktisk alltid hyggelig mot selgerne, fordi jeg har opplevd nok sure kunder selv..Hva er poenget med å gå rundt og være sur forresten??

Det er vel ingen (?) som går inn i en butikk bare for å være sur kunde :o ?

Det gjør iallefall ikke jeg. Ikke var jeg sur da jeg gikk tilbake til parfymeriet for å oppklare det med prisen, men med den behandlingen jeg fikk av de 4(!!) ansatte der så kan jeg ikke akkurat si at jeg strålte da jeg gikk ut :riste: .

Gjest Vanessa
Skrevet
Esthetique i Tempogården i Tromsø sentrum stinker' date=' i hvertfall en av damene som jobber der. Middelaldrende, sur så det holder, nedlatende og lite serviceinnstilt....Langt, svart hår. [/quote']

Tror jeg vet hvem du mener, hun virker litt humørløs ja! Men ellers har jeg bare fått god service (og en gang til og med et kompliment) på det parfymeriet.

Gjest Ethereal
Skrevet

@Vanessa: Til tider er jeg ganske kjøpevillig (DET skulle hurpene visst!) og går sur ut av parfymeriet. I tillegg har de ikke kunnskap om nyheter på markedet, av og til har jeg sagt at "Nei, ikke DEN mascaraen, det skal være en ny"

Men de yngre damene som jobber der er veldig flinke og hyggelige, da.

Mine svakheter er parfymer og mascaraer, og jeg må teste det meste på markedet...

Skrevet

Det ser ut som Estetique bør gå i seg selv...

Skrevet

Det er vel ingen (?) som går inn i en butikk bare for å være sur kunde :o ?

Vel, begynner faktisk å lure noen ganger.. :-?

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har fått dårligere service enn på Estetique på Gunerius i Oslo. Ikke bare en gang, men opptil flere ganger av forskjellige ansatte (er så dum å gå tilbake da er lettvint mht hjemvei og jobb). Det verste er den nedlatende "du kan da ikke ha penger" og "æsj du har jo kviser" holdningen. Ganske utrolig av et parfymeri som tross alt har behov for å selge alle sine varer.

Skrevet

Jeg hadde helt glemt Estetique på Gunerius, lurius! Jeg har fått god service der, men også helt hårreisende dårlig. Fikk en kommentar som fikk begeret til å renne over (var på gråten da jeg dro derfra) og nå handler jeg ikke der lenger. Estetique på Oslo city blir drevet av samme dame og derfor handler jeg ikke der heller.

Skrevet
Jeg hadde helt glemt Estetique på Gunerius, lurius! Jeg har fått god service der, men også helt hårreisende dårlig. Fikk en kommentar som fikk begeret til å renne over (var på gråten da jeg dro derfra) og  nå handler jeg ikke der lenger. Estetique på Oslo city blir drevet av samme dame og derfor handler jeg ikke der heller.

:o hva i alle dager sa de. kanskje på tide å finne seg ny jobb når man får kundene til å gråte :o

Skrevet
:o hva i alle dager sa de. kanskje på tide å finne seg ny jobb når man får kundene til å gråte :o

Ekle oppgulp om huden min. Har aldri opplevd noe liknende - har bare fått positive tilbakemeldinger fra andre parfymeriansatte og hudpleiere. Ble helt satt ut.

Skrevet

Vet ihvertfall hvilke parfymerier jeg IKKE skal dra til neste gang jeg er i Oslo :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...