Sign Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 For mange år siden så jeg en film på TV som var italiensk. Det handlet om en italiensk familie hvor fruen i huset var oversett og grå mus. Mannen hadde elskerinne og barna tok henne som en selvfølge. Så en dag dro alle på ferie og de klarte å glemme henne og kjøre fra henne på et stopp. De skulle komme tilbake å hente henne, men hun fant plutselig ut at nok var nok - nå ville hun ut på eventyr. Hun hadde alltid hatt lyst til å se Venezia (tror jeg det var) og dit dro hun. Fikk seg jobb og egen leilighet og nektet å komme hjem. Fornøyelig film. Noen som vet hva den heter?
Sign Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Brød og tulipaner fra 2001? Yes! Det var det, takk skal du ha.
Gjest strykebrett Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Hvis du liker den så kan jeg komme med et annet tips til deg : Bagdad Cafe. Handeler om en mann og kone som krangler når de er på biltur, kona står av midt i ørkenen og finner det lille stedet Bagdad der det bare bor en fire-fem stykker. Kjempefin film
Sign Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2011 Trenger mer hjelp.... Noen som vet hvor man kan få tak i den? Har sjekket de vanlige nettbutikkene, men ingen har den.
Sign Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2011 FilmNedlasting.com, tror jeg. Mulig det er jeg som er dum.... men jeg klarer ikke å få bestilt den? Finner den, men når jeg klikker på "Buy" skjer det ingenting. Kan ikke finne noen handlevogn eller liknende?
pantertante Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Jeg prøvde også nå men fant dessverre heller ikke ut av det. Kjenner ikke siden, den dukket bare opp da jeg googlet i går for å finne ut hvor du evt. kunne kjøpe filmen. Kanskje andre her som vet? Ellers kan du muligens låne den på biblioteket der du bor? De har den her hvor jeg bor ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå