AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg lurte på en ting... Jeg og samboeren min har en liten en på 2 år og jeg har veldig lyst på en til.... Har ikke gått på noe prevensjon siden nov 2007 og vi fikk den første i desember 2008... Men siden har ingenting skjedd... Vi har jo sex sånn noen ganger i uka men ikke noe skjer:( Tror dere det er noe galt? Burde jeg dra til legen? Amma forrsten kun til h*n var 4 mnd... men har fremdeles melk, kan dette ha noe å si?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Hvis du fremdeles har melk, nesten to år etter du sluttet å amme så burde du dra til legen ja. Det kan være en hormonforsyrrelse. Samtidig så kan du jo spørre om en utredning kan være aktuelt. Har du regelmessige sykluser?
Losa Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Ja ganske... Har prøvd å finne ut syklusen min men den hopper alt i fra 29 dager til 34 dager
Strix Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 En syklusforskjell på 29 til 34 dager er en ganske stabil syklus og ikke så mye å tenke på egentlig. Men at du fortsatt har melk etter 2 år uten amming hadde fått meg til å besøke legen for tja... 1 år siden i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå