Foods of Norway Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Lurer på om Hangover er ein bra film. Den går på Canal + ikveld, og er difor på vurderingslista mi. Ser den har fått ein del gode kritikkar rundt om i alle fall. Kva synast du? Eller skal eg gå for Cast Away på TvNorge? Ahhh, dei store dilemma her i livet
Djungelvrål Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Hangover er en av de beste komediene jeg har sett og jeg er kresen!
Foods of Norway Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2011 Eg er ofte litt skeptisk til komediar, rett og slett fordi det ofte blir så ekstremt. Sånne heilt crazy komediar ala Jim Carrey kan eg virkelig styre med for. Hmmm, vanskelig valg. Må bestemme meg om 30 min! :gjeiper:
Boblee Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 HANGOVER. Det er det morsomste komedien jeg noen gang har sett! Jeg skulle så veldig gjerne ønske at jeg kunne få se den for første gang igjen. Jeg så den 3 ganger på kino! Lo like mye hver gang. SE DEN
SnikkSnakk Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Har ikke sett Cast Away, men ville nok gått for den. The hangover var en helt grei komedie, men jeg kunne ledd så mye mer! Følte at den ble litt teit til tider, men film er subjektivt
Foods of Norway Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2011 Eg slapp å ta det vanskelege valget då teknologien gjorde det for meg. Straumen gjekk så pauseringa mi på Cast Away gikk til pises. Så då er det Hangover og pizza snart!! Takkar for svar!!
LaCrouX Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Hangover er GENIAL film! Har sett den 3 ganger nå tror jeg.
Wonders Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 den er knall!!!! Lo så jeg grein!!!! Mike Tyson er oxo med, hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå