Gjest Smukken Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei! Jeg har et problem jeg sliter sterkt med, nemlig overflødig fett på ansiktet og magen. Jeg er en jente på 21 år, og har i løpet av et par år gått opp over 10 kg i vekta, fettet syens veldig mye på ansiktet og magen, mens resten av kroppen ser helt ok ut. Jeg har alltid hatt bolle-kinn, i tenårene ble jeg meget slank og ble stram i ansiktet, men nå er det tilbake igjen(bollekinn) og ikke minst masse overflødig fett under haken(valpefett), og på ansiktet. Jeg ønsker også å få en fastere mage, klarer ikke å gjøre så mange mageøvelser. Prøver å trene 1-2 ganger i uken, likevel synes ansiktet større og større med dagene som går. vennligst hjelp meg, jeg sliter virkelig.. Lurer også på hva som skyldes alt dette? Håper på seriøse svar, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 For å få mindre fett, må du forbrenne fett. For at musklene på maven skal synes hjalper det ikke bare at det er strant - du må også fjerne det som skjuler. Og da er det forbrenningstrening som hjelper. Det holder dessverre ikke å trene to ganger i uken - du må nok spe på med litt annet også. Ikke nødvendigvis i treningsstudio, men gå raske turer hver dag, sykle til skole eller jobb, løpe litt i trapper - i det hele tatt bevegelse. Trening et par ganger i uken hjelper. Men det er egentlig ikke nok siden hver og en av oss bør bevege oss minst en halvtime hver dag. Det er endel for mange det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei tusenfryd, og tusen takk for at du tok deg tid til å svare på innlegget mitt. Det blir vanskelig for meg å trene mer enn 2-3 ganger i uken, da jeg har en skole og jobb i tillegg. Jeg blir meget sliten når jeg kommer hjem fra skolen, at jeg legger meg etter middagen. Det er kanskje derfor jeg blir så feit? Skal prøve å holde meg mer aktiv, å gå litt mer og røre på meg, men hvordan skal jeg bli kvitt "valpefettet" på ansiktet og bollekinn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2003 #4 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, der har du noe av problemet - ting har en tendens til å sette seg fats hvis det ikke blir "ristet litt løs". Hva om du tok deg en gåtur rett etter middag. Som sagt - du trenger ikke gå på helestudio eller treningssenter hver gang - det viktige er ikke nødvendigvis at du "trener" - men at du får beveget deg. Så løft deg opp av sofaen og kom deg ut og få litt røde roser i kinnene - og du vil snart føle deg bedre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå