Gå til innhold

Hvorfor blir man ekstra kåt dagen før mensen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror for min del at dette har noe med at jeg ikke tar p-piller disse dagene. Og før mensen kommer blir jeg kåt, men da mensen kommer føler jeg meg såpass oppblåst og har smerter at jeg mister lysten. Dette er min teori om meg iallefall ;)

Annonse

Kan det ha noe med at det murrer litt i denne regionen i den tida, slik at en blir ekstra oppmerksom på de stedene du får påminnelse om? Omtrent som når vi gutta klør på bjellene, og plutselig: "Hmm, hva har vi her, liksom?!"

:klø:

Endret av Kamikatze
Gjest Anonym1538

Kan det ha noe med at det murrer litt i denne regionen i den tida, slik at en blir ekstra oppmerksom på de stedene du får påminnelse om? Omtrent som når vi gutta klør på bjellene, og plutselig: "Hmm, hva har vi her, liksom?!"

:klø:

Hehe, som om ikke dere gutta er godt oppmerksomme på den delen fra før :fnise:

• Liker 3

For å bli gravid vel.... Naturen har utstyrt oss til å skape barn. Poenget med å ha sex er (fra naturens side) å skape den neste generasjon. Det er blitt gjort forsøk på primater og svært mange har vist tendenser til å gå gjennom liknende prosesser.

Gjest Sobril

For å bli gravid vel.... Naturen har utstyrt oss til å skape barn. Poenget med å ha sex er (fra naturens side) å skape den neste generasjon. Det er blitt gjort forsøk på primater og svært mange har vist tendenser til å gå gjennom liknende prosesser.

Javel? Man skal da strengt tatt ikke kunne bli gravid når man har menstruasjon?

Mulig det kan la seg gjøre, men det er jo under eggløsning sjansen er størst for befruktning. Noe som ofte er et par uker før mens (eller et par uker etter - whatever floats your boat).

Jeg blir ekstra kåt når eggløsningen inntreffer. At man blir det rett før mens ser jeg ikke logikken i. Bortsett fra at det kanskje murrer på en bestemt måte i underlivet som gjør at man blir mer opphisset(?).

Endret av Sobril

Annonse

men det som er så rart med dagene før mensen er at det er da pms-en raser som værst. Kviser, oppblåsthet, sjokoladesug, grettenhet... Kanskje kåtheten er der for å veie opp for alt dette ovenfor partner så vi er sikret at han ikke forlater oss før neste eggløsning?

:fnise:

Ja, det er utrolig irriterende å ha en enorm sexlyst når man har mensen. (Har som regel ikke sex da - heldigvis varer min kun i noen få dager :jepp: ). I tillegg blir jeg mye mer følsom nedentil før, mens og rett etter mensen.

Annonse

Jeg blir også det. Og når jeg da får orgasme, så starter ofte menstruasjonen rett etterpå. Det er som om muskel-sammentrekningen kick-starter blodstrømmen. Og i løpet av menstruasjonen er det som om underlivet blir ekstra sensibelt og irritert, og derfor trenger sex for å "dempe kløen". :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...