AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Del Skrevet 1. januar 2011 Kan jeg erstatte proteinshake med frokosten ? De tradisjonelle brødskivene med leverpostei begynner jeg å bli lei av. Jeg skal ned i vekt nå etter nyttår og er nødt til å spise frokost uten å bli kvalm å gi opp. Å eventuelt - hvilken proteinshake er best/god på smak og sunn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 1. januar 2011 #2 Del Skrevet 1. januar 2011 Prøv å lage smoothie til frokost Lett å få i seg og gir deg mye næring. Kaloriinnhold styrer du etter hva du har i den, den kan lages veldig lett eller veldig mektig. Varier med å tilsette müsli, frø, tørker frukt o.l, eventuelt også proteinpulver om du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg har ikke tid til å lage min egen smoothie på morningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som vet navnet på noen gode , sunne proteinshaker ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 1. januar 2011 #5 Del Skrevet 1. januar 2011 kikk innom Iherb.com, der er det maaaange shaker å velge i:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 2. januar 2011 #6 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg synes Tine sin YT med sjokoladesmak er digg! I starten var den faktisk ikke sååå god.. men nå synes jeg den er bedre enn sjokolademelk etc. Tar den selv om morgenen.. Går så mye raskere enn å smøre meg skiver som jeg må trøkke til hål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 2. januar 2011 #7 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som vet navnet på noen gode , sunne proteinshaker ?? Jeg liker Whey-80 veldig godt, den med sjokoladesmak. Også er den billig i tillegg. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80 Ikke mer enn 115 kcal per shake Tar det til frokost eller som mellommåltider, kjapt og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 3. januar 2011 #8 Del Skrevet 3. januar 2011 Har du tid til å riste sammen en shake med proteinpulver, så har du tid til å slenge 3 frukter i blenderen også. Kommer jo litt an på hva du vil ha i deg, om du vil bare ha en slags måltidserstatter eller om du vil ha en shake med masse proteiner i fordi du sliter med å få i deg nok proteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 4. januar 2011 #9 Del Skrevet 4. januar 2011 Herbalife sin shake med cappuhinosmak synes jeg er god. Bruker den som frokost når jeg skal tidlig på trening, så spiser jeg et knekkebrød litt senere på dagen. Funker fint De fleste proteinshaker er jo ganske dyre, så hvis du finner en forhandler som kan gi deg smaksprøver kan du jo finne ut først hva du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Del Skrevet 4. januar 2011 Har du tid til å riste sammen en shake med proteinpulver, så har du tid til å slenge 3 frukter i blenderen også. Kommer jo litt an på hva du vil ha i deg, om du vil bare ha en slags måltidserstatter eller om du vil ha en shake med masse proteiner i fordi du sliter med å få i deg nok proteiner. Jeg er ikke trådstarter, men lurte tilfeldigvis på det samme. Og jeg har ikke blender, så det blir enten shake eller ingenting (har ikke spist frokost på 10 år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 4. januar 2011 #11 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har ikke tid til å lage min egen smoothie på morningen Lag den kvelden før og sett den i kjøleskapet over natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 4. januar 2011 #12 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan jeg erstatte proteinshake med frokosten ? De tradisjonelle brødskivene med leverpostei begynner jeg å bli lei av. Jeg skal ned i vekt nå etter nyttår og er nødt til å spise frokost uten å bli kvalm å gi opp. Å eventuelt - hvilken proteinshake er best/god på smak og sunn ? Ser alle andre har tatt utgangspunkt i at du vil erstatte frokost med proteinshake, men du skriver faktisk det motsatte. At du heller vil spise frokost i stedetfor proteinshake... Jeg skal ikke være mer vanskelig. Hehe. Kjøp proteinpulver. Dropp ferdigshaker. Skal du kutte kcal bør du blandet med vann og ikke melk. En smoothie er ikke en ordentlig frokost, den inneholder for få kcal med bare frukt. Da må du evt ha havregryn i for å få opp næringsinnholdet. Du kan ta en proteinshake med litt havregryn i (som du evt kjører til en jevn masse i blenderen). Og så spiser du en porsjon frukt utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia Elisabeth Skrevet 27. mars 2022 #13 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2011 den 23.37): Noen som vet navnet på noen gode , sunne proteinshaker ?? Protein.no siden proteinshake er veldig gode. Smaker ikke sååå sterkt og «stramt» som vanelige proteinshaker. Unikt; de er de eneste (jeg har sett) med fettforbrennende/vektnedgang… så veldig fint om det er målet og drikke den i.f.m trening eller utenom ;-) Liker belgisk sjokolade - vektnedgang/fettforbrennende (proteinshake) Den kan blandes med vann uten å smake helt grusomt (som de andre proteinshakene). Den smaker best med melk men upraktisk på treningssenter (i garderoben)/ute på tur (uten tilgang til melk og kjøleskap) men også god med vann! I tillegg sparer man en del kalorier på å ha den med vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå