Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 I fjor lå jeg med 38 gifte menn, uten at jeg selv initierte det. Hva feiler det gifte menn som legger seg etter andre enn kona si? Og kom ikke med moralprekenen her inne, jeg er faktisk fri og frank og gjør hva jeg vil. Og jeg initierte ikke en eneste av disse samleiene, det var gutta som la seg etter meg. Bare for å ha det sagt. Men hold dere til temaet, kaklehøner: 38 gifte menn! Det var langt flere som la seg etter meg, men jeg gidder jo ikke pule hva som helst heller... Men dere damer bør seriøst begynne å tenke litt på hva det er menna deres driver med! Bare en advarsel...
Havbris Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 I fjor lå jeg med 38 gifte menn, uten at jeg selv initierte det. Hva feiler det gifte menn som legger seg etter andre enn kona si? Og kom ikke med moralprekenen her inne, jeg er faktisk fri og frank og gjør hva jeg vil. Og jeg initierte ikke en eneste av disse samleiene, det var gutta som la seg etter meg. Bare for å ha det sagt. Men hold dere til temaet, kaklehøner: 38 gifte menn! Det var langt flere som la seg etter meg, men jeg gidder jo ikke pule hva som helst heller... Men dere damer bør seriøst begynne å tenke litt på hva det er menna deres driver med! Bare en advarsel... For å være ærlig så føler jeg meg ikke truet av advarselen din, selv om jeg er gift.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 It takes two to tango. Jeg forvarer ingen av partene, men synes at vi kvinner bør holde oss borte og ikke "la det skje" at vi har sex med gifte menn. Du sier at du ikke lot det gå sport i det, men for meg er det mange seksualpartnere å ha i løpet av et år, jeg er 40 å har ikke så mange å vise til. Synes og mener derfor at du har ikke akkurat vært avvisende. Jeg synes vi kvinner bør vise større ansvarlighet enn det. 11
Independent_ Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 I fjor lå jeg med 38 gifte menn, uten at jeg selv initierte det. Hva feiler det gifte menn som legger seg etter andre enn kona si? Og kom ikke med moralprekenen her inne, jeg er faktisk fri og frank og gjør hva jeg vil. Og jeg initierte ikke en eneste av disse samleiene, det var gutta som la seg etter meg. Bare for å ha det sagt. Men hold dere til temaet, kaklehøner: 38 gifte menn! Det var langt flere som la seg etter meg, men jeg gidder jo ikke pule hva som helst heller... Men dere damer bør seriøst begynne å tenke litt på hva det er menna deres driver med! Bare en advarsel... Oia, det er en sånn debatt igjen, javel. Skal jeg fortelle deg det du vil høre, eller skal jeg skrive det jeg vil at du skal vite? Det du vil høre: Din idiot. Man må være to for å pule, og to for å være utro. Og selv om at du er en fri, betyr ikke det at du bare kan ligge rundt uten bekymringer, *bli irritert* Det jeg vil du skal vite: Dra til legen din å skjekk deg for kjønnssykdommer, og få deg noen andre interesser enn å starte en sånn troll-debatt bare for å provosere. 13
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 For å være ærlig så føler jeg meg ikke truet av advarselen din, selv om jeg er gift. Mden det burde du. Det er heller regelen enn unntaket at gifte menn er utro.
katt1 Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 I fjor lå jeg med 38 gifte menn, uten at jeg selv initierte det. Hva feiler det gifte menn som legger seg etter andre enn kona si? Og kom ikke med moralprekenen her inne, jeg er faktisk fri og frank og gjør hva jeg vil. Og jeg initierte ikke en eneste av disse samleiene, det var gutta som la seg etter meg. Bare for å ha det sagt. Men hold dere til temaet, kaklehøner: 38 gifte menn! Det var langt flere som la seg etter meg, men jeg gidder jo ikke pule hva som helst heller... Men dere damer bør seriøst begynne å tenke litt på hva det er menna deres driver med! Bare en advarsel... Hold kjeft om dette da......ingenting du bør legge ut på nette om i alle fall. Jeg blir flau på dine vegne,om du skjønner hva jeg mener???? Tenke seg til,sitte og telle etter..... 5
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Hold kjeft om dette da......ingenting du bør legge ut på nette om i alle fall. Jeg blir flau på dine vegne,om du skjønner hva jeg mener???? Tenke seg til,sitte og telle etter..... Vel, heller det enn å miste tellinga
Havbris Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Mden det burde du. Det er heller regelen enn unntaket at gifte menn er utro. Det ble kanskje litt vel mye champis på deg i natt?
katt1 Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Ok,så har du ligget med 38 gifte menn på ett år!!!! Men ikke sleng dritt til oss og våres menn. ADVARSEL!!! 2
Gjest Fikira Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 wow, for en prestasjon. Du føler deg vel stolt som har høvla over 38 menn, og det er de gifte. Kan ikke tenke meg til hvor mange det blir inkludert de ugifte. Jaja, du får sikte høyere dette året. Bikk 50 gifte hvertfall, da har du noe å skryte av. 3
Gjest kml Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Jeg blir så sint når jeg hører om slikt. Det å få selvtillit av sex med gifte menn er det dummeste jeg har hørt om. Mange jenter baserer sin selvtillit på hvor mange seksualpartnere de har hatt og hvis de var opptatte er det ekstra poeng. Newsflash! Du er en idiot. Alltid morsomt å ødelegge andres liv, inntil det skjer med deg selv. Si ifra når du blir gift, så skal jeg lete opp mannen din 3
Havbris Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har bare knullet en, jeg Jeg har bare knullet en gift mann i 2010 - og han er gift med meg 4
QueenPenelope Skrevet 1. januar 2011 #16 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har bare knullet en gift mann i 2010 - og han er gift med meg Nemlig
Malum Skrevet 1. januar 2011 #17 Skrevet 1. januar 2011 (endret) 38, faktisk? Eksakt hvor mange menn du puler interesserer meg midt i ryggen, men jeg håper i det minste du har sørget for at det har vært brukt gummi? Greit nok å mene at det er han som er gift, og at du som fri og frank kan pule hvem du vil, men du kan likevel ikke fri deg fra ansvaret for å unngå spredning av kjønnssykdommer og livmorhalskreft, utriveligheter det er svært sannsynlig at ei dame som du kan pådra seg. For ikke å snakke om de bedratte konene. Endret 1. januar 2011 av Bodillen
Gjest C-C Skrevet 1. januar 2011 #18 Skrevet 1. januar 2011 Oi gratulerer med å gå skikkelig utpult inn i 2011, kjempe classy! 7
Papaya84 Skrevet 1. januar 2011 #19 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har bare knullet en gift mann i 2010 - og han er gift med meg Dette er mye heller noe å skryte av!!!
katt1 Skrevet 1. januar 2011 #20 Skrevet 1. januar 2011 (endret) Vel, heller det enn å miste tellinga Sikker på at det ikke er fler? Endret 2. januar 2011 av enois 1
Anbefalte innlegg