AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Hadde tights av skinn/lakk på i går under kjolen, da jeg regnet med at det ble en utetid under festen. Men holdt på å fryse låra av meg - det kjentest nesten kaldere enn med tynne strømper.. Muligens noe jeg ikke har skjønt her, men pleier dere å bruke strømpebukser eller stayups under sånne tights??
Gjest Adera Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det er ikkje akkurat vintertøy... Inntilsittende, tynt stoff. Pleier ikkje å ha noe under nei.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har opplevd det samme. Tror det er fordi de er så tette, og når du kommer fra varmen inne og ut i kulden, så slår det seg, og "klamheten" blir iskald, Bruker heller ikke strømper, men vet ei venninne som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Tror ikke de er ment å skulle varme, nei. Selv bruker jeg alltid strømper, men da helst pga hold-in effekten!
FantasDick Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg bruker ullstrømpebukser under "skinn"-tights - er jo iskaldt uten noe under!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 De er så kalde! Jeg tar alltid et par stay-ups under, det hjelper i alle fall litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå