AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har nettopp sendt ei dame hjem som jeg møtte på vennefesten i går. Kosa oss litt underveis i festen i går (og kyssa ved midnatt :-)), men i dag ble det deilig og rå sex før hun dro hjem! Spennende dame, som jeg def skal møte igjen! hun ble litt stressa når hun skulle gå for litt siden, da den ene strømpen hennes hadde raknet hele veien opp (sannsynligvis var jeg den "skyldige", så jeg spanderte en taxi på henne hjem for å slippe "walk of shame".. 2011 stevner bra, etter en litt traurig avslutning på 2010.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Kult at du spanderte taxi på henne når hun hadde raknet strømpen sin Ikke sex, bare klinings
HopelessFear Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Har ikke hatt det ennå, men til neste helg derimot.
Xaphan Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Ja, faktisk! Hadde ikke ventet det, men klager ikke :-)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Jada. Men ikke noe inni meg. Klarte å glemme å hente brette med p piller på fredag så nå må jeg vente til mandag for å kunne begynne på p piller igjen
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Nei, ikke så langt. For ulikt TS så kom jeg ikke i kontakt med den rette i går kveld / i natt.
Gjest HunterLady Skrevet 1. januar 2011 #19 Skrevet 1. januar 2011 Å jah! Inatt var det hardcore wetsex, mens idag var det dagen-derpå knulling. Er såre begge to! :gjeiper: Og rumpa mi er ødelagt!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå