Gå til innhold

Kjekke menn som er interessert i forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor sjanse er det for å møte en gutt som har bra utseende og som ønsker et fast monogamt forhold? En del jenter er av den oppfatning at kjekke gutter ikke er trofaste, for de vil heller ligge rundt når de har så mange muligheter. I hvor stor grad stemmer dette?

Jeg vil ikke være fordomsfull. Tror at en kan være interessert i å være trofast selv om man får mange tilbud. Men får virkelig kjekke gutter så mange tilbud? Jeg er en pen jente, men får likevel ikke mange tilbud. Og hadde jeg fått det, ville jeg likevel bare vært interessert i å ha en kjæreste som jeg er trofast mot.

Hvor stor er forskjellen mellom kjønnene her? Fortell om deres erfaringer og betraktninger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjekk mann, hvorfor kan du ikke bare dukke opp og invitere meg på en kaffe? :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke helt hva du legger i begrepet "kjekk mann", men hvis du mener normale menn med normalt godt utseende, så tror jeg ikke det er noen forskjell i modenhet og hva de ønsker å få ut av livet sitt, kontra mindre kjekke menn. Kjekke menn får kanskje flere tilbud, men de blir jo forelska og glad i de også, og skulle tro de har det samme behov for nærhet, vennskap og det å høre til et sted som mindre kjekke. Mulig jeg er helt på vidda altså, har ingen empiriske bevis for dette...

Hvis du derimot, med "kjekk mann" mener smukkas i bar overkropp av typen som kan sees på f.eks Paradise hotel, så er jeg litt mer usikker. :klø:

Skrevet (endret)

Jeg tror etter hvert at det et skikkelig manko på helt vanlige, hyggelige, single, "kjekke" og oppegående menn. Jeg har opplevd mange snurrige typer som utga seg for å være alt det der, men...endte bare opp med forferdelig masse høy som nå ligger til lagring på låven her. Jeg har finkjemmet området - nålene er søkk borte. :klø:

Endret av Margareth
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De får jo "alt" de vil ha, så hvorfor nøye seg med bare ei? Iallefall det inntrykket jeg har fått av skikkelige kjekkaser.. Men, det er jo lov å håpe :)

Skrevet

Kan du ikke bare pimpe opp en vanlig middels en da, sånn som andre jenter må? :gjeiper:

Skrevet (endret)

Kjenner du noen som du vil anbefale kanskje...? :lur:

Endret av Margareth
Skrevet

I have the right to remain silent. Everything I say can, and will, be used against me by a cunt or jaw... :opplyser:

Skrevet

Dere kan takke alle billige kvinnfolk for at kjøttmarkedet nå er som det er.

Det var noe helt annet i tidligere tider når man ikke fikk noe før etter inngått ekteskap.

Dagens kvinnfolk har overhodet ikke forstått poenget.

Skrevet

Du har en veldig fintannet kam må jeg si. Jeg er ganske enig med deg på sett og vis, men retter det til at MANGE av dagens kvinnfolk har ikke forstått poenget. Ikke alle. ;)
Skrevet

Er vi menn mindre billige Steinar? Tror du har gått ut på dato og heller ikke har klart å følge med på utviklingen så det er nok kun deg selv å skylde på. Takk og lov for at ikke kvinner er slik du refererer til Steinar og dersom du har levd i den tiden må du jo være et levende mirakel.

Skrevet

Det kvinner legger i "en kjekk" mann er en mann andre kvinner også synes er attraktive.

En bajas som har ligget med dritmange damer er kvinnens aller største drøm å temne og ha for seg selv. Det gir visst damer selvtillit og bekreftelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kvinner legger i "en kjekk" mann er en mann andre kvinner også synes er attraktive.

En bajas som har ligget med dritmange damer er kvinnens aller største drøm å temne og ha for seg selv. Det gir visst damer selvtillit og bekreftelse.

Jeg synes heller det kan være sjarmerende med en som er kjekk og litt sjenert.

TS

Skrevet

[quote name='Steinar40' timestamp='1293889773' post='8727860'

Skrevet

Du har en veldig fintannet kam må jeg si. Jeg er ganske enig med deg på sett og vis, men retter det til at MANGE av dagens kvinnfolk har ikke forstått poenget. Ikke alle. ;)

Problemet er at alle dine billige medsøstres oppførsel også ødelegger for deg.

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget da?

:lete:

Har du hørt om monogami?

Skrevet

Har du hørt om monogami?

Å, så de moderne kvinnene har ikke forstått konseptet monogami?

:ler:

Skrevet

Er vi menn mindre billige Steinar? Tror du har gått ut på dato og heller ikke har klart å følge med på utviklingen så det er nok kun deg selv å skylde på. Takk og lov for at ikke kvinner er slik du refererer til Steinar og dersom du har levd i den tiden må du jo være et levende mirakel.

Mannfolk har alltid vært billigere - mao mer desperate - enn kvinnfolk.

Problemet nå er mer enn 40 år med såkalt likestilling og seksuell frigjøring.

Resultatet har vært å skyte seg selv i foten.

Skrevet

Hovedproblemet med alle forhold er at kvinner hele tiden vil lete etter noe bedre mens mannen stort sett er trofast og snill uansett hvor fæl og vanskelig dama er.

Det er derfor det er flere menn som tar omsorg for kvinner når de er syke, enn det er kvinner som tar omsorg for mannen når han er syk.

Det er ingens skyld at disse forskjellene er som de er, de ligger i naturen og er altså forutbestemt og uten vår deltagelse eller forståelse. Men kvinner som har intelligens vil forstå at det går an å opponnere litt mot naturens galskap og sinnsykeri.

Skrevet

Å, så de moderne kvinnene har ikke forstått konseptet monogami?

:ler:

Det stemmer. Monogami betyr at man lever i sammen i et livslangt parforhold. Såkalt serie-monogami har ingenting med monogami å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...