Gå til innhold

Når rydder man bort jula?

tessa3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mange som venter til 13. dag jul. Det er hellige tre kongers dag (6. januar) som også blir feiret i mange land.

De hellige 3 konger tar julen med seg ut :-)

For min del er jeg såpass ferdig med julen at den skal ut i dag. Sitter faktisk å mote meg opp med en :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida

20. dag jul her i huset, men så pynter jeg ikke før lille julaften heller. Syns det er så godt å ha litt ekstra lys og pynt i begynnelsen av januar som ellers er mørk og kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del går juletre, juleduker, nisser, osv ut rundt nyttårsaften. Adventslys i vinduer syns jeg er fint i mørketiden, så de kan gjerne få stå ut januar hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. dag jul her i huset, men så pynter jeg ikke før lille julaften heller. Syns det er så godt å ha litt ekstra lys og pynt i begynnelsen av januar som ellers er mørk og kjedelig.

Blir ikke grantreet veldig nakent for nåler etterhvert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Blir ikke grantreet veldig nakent for nåler etterhvert da?

Akkurat i år har jeg ikke juletre, så det er ikke noe problem, men hvis du har kjøpt et juletre som ikke står fra lille julaften og i rundt tre uker har du gjort et dårlig kjøp. Eventuelt vannet det feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går også jula ut 20. dag jul. Pynter heller ikke før lillejulaften, og synes det er trist om juletreet kun skal få stå ei uke. Her er det igjen masse julebakst, og rom for masse kos ennå.

Dette sier primstaven om

20.dag jul

Endret av Kanutten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar :)

Da stikker jeg ned å henter kassene, så forsvinner jula her :lur:

Skal bare ha en :kaffekopp: først :jepp:

Har vert en kjempekoslig jul, men er litt glad for at det er 1år til neste gang.. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Normalfordeling

Her forsvinner jula første helga etter nyttårsaften. Adventslysene samt lyset på utetreet får stå ut januar. Synes det er så koselig med de lysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag, 1 Nyttårsdag.

Blanke ark og nye fargestifter til osv... !

Ut med det gamle og inn med det nye året, herligt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

En eller annen gang mellom 13. og 20. dag jul. Jeg hører med blant de som mener advent er advent, og jul er jul, så jeg finner ikke fram julepynten før lille julaften. Når pynten først er framme synes jeg det er koselig at den får stå litt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også ut trettendedagen, og primstaven støtter også trettendedagsutkasterne som er ferdig med julepynten den 6.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...