Gå til innhold

Facebook - protection level

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppe i kanten på newsfeeden min får jeg opp med jevne mellomrom at jeg har "protection level very low". Hva skjer om jeg trykker på dette, er det en snarvei til endring av innstillingene mine, eller er det bare noe sånt dall som sprer seg til alle på lista? Er litt skeptisk til å trykke på de tingene, den "friend finder"'en feks. Den påstår jo at alle inkludert meg selv bruker den, selv om vi ikke gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg stussa litt over også :klø:

Skrevet

reklame skit som dere ignorerer.Hadde dette tidligere og da inngikk denne meldingen som en reklame med link som ikke er bra..

Klikk den vekk ved det lille krysset til høyre om mulig.Hvis ikke,la det være

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klikka på den, det virker som den er fra Facebook og ikke et eller annet firma (utfra url-en), men det er egentlig ikke snakk om noe beskyttelse, bare at de vil at du skal lagre sikkerhetsspørsmål, alternativ mailadresse osv for å lettere kunne gjenåpne kontoen hvis du glemmer passordet. Det i seg selv virker litt suspekt synes jeg, antagelig vil de (hvem nå enn det er) bare ha mer opplysninger de kan bruke selv :forvirret: Så jeg endret ingenting.

Skrevet

jepp,de vil bare suge ut mer info fra brukerne.sånn som tlf nr og slikt..ikke f* om jeg bryr meg om det,bare overse hele greien folkens.er bare en "trussel" de kommer med så folk skal bli engstelige og dermed gi fb enda mer info om seg selv.

som i videre retning sikkert blir brukt til div spam++ osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...