Gå til innhold

Et sus som over furukrona kom

Tornerosa

Anbefalte innlegg

Woha, ut på camping i sporty tøy?! :) Dere skal først campe, så skal du sydover? Passerer du meg og Ellevill på din vei? :sjenert: Jeg er i allefall hjemme noen uker til før jeg skal innta et sommerhus i Provance (og der skal jeg spise på meg alle de kiloene jeg har klart å kvitte meg med de siste månedene! Bare fordi jeg ikke kommer til å klare å la det vær' :ler: )

Brevet ja, du har ikke fått noen pluttselig innsikt ang Den Perfekte Slutt? Jeg har jo sagt mitt, sier det gjerne igjen hvis du trenger, før du sender.

Fredagskveld-klem!

Ja, woha camping og sporty tøy... :roll: Vi skal campe sydpå. Men et par timer nord for deg. Deretter skal jeg rakt nordover igjen. Litt dessverre. Så jeg passerer nok ikke dere. Skal langt sørover selv, men flyr da direkte herfra. Så skal jeg hente unger mot slutten av måneden, men vet foreløpig ikke så mye om tiden til eventuell rådighet. Når kommer du tilbake fra Provence, da?

Ingen plutselig innsikt, nei. Hodet skal bløtes i kveld, vær her... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov til elleve.

Drømte om dyr i natt.

Pappa skulle komme hit på besøk, ringte og sa at han måtte ta med katten som de passet. Mamma må ha vært bortreist, hun er dessuten livredd katter. Irrasjonell fobi, kaldsvetter og hyperventilerer og sånn. Hun som hadde katt da hun var barn...

Og det var alt.

Den andre drømmen: De to kaninene gikk løst i et rom, dvs. det var flere rom, og også utgangsdører som stod åpne. I tillegg hadde ungene et par mygglignende insekter (!) som kjæledyr, de oppholdt seg kun på bakken, tror ikke de kunne fly. Også disse to stakk av/ble sluppet løs i disse rommene. Jeg ble stresset - ingen av de fire måtte stikke av! Så jeg begynte å lete, krøp langs golvet for å lete etter myggene, fant dem, men mistet dem av syne igjen, gang på gang. Og kaninene, de hoppet og spratt, jeg var så usikker på hvilken av de fire jeg skulle fange først, hvilke jeg skulle prioritere, hvis jeg fanget den ene, ville de andre kanskje forsvinne, og hvis jeg fanget den andre... Jeg tenkte at myggene var de skjøreste, det var dessuten masse folk i rommene (kunne se ut til å være et utstillingslokale eller noe sånt), så derfor burde jeg kanskje få tak i dem først, men samtidig var kaninene dyrere og "skikkeligere" dyr, så... Jeg var helt i villrede, bare virret rundt og prøvde halvhjertet å fange først den ene, snart den andre, men jeg visste at noen uansett ville komme bort. Og jeg greide ikke å prioritere. Stress! :overrasket:

10-åringen ble med venninne og far i Pirbadet. Det er selvfølgelig blodig urettferdig.

Minsta sitter her i pysj enda, ser på NRK Super. Jeg... Også i pysj.

Dagen i dag... Gjøre ferdig pakking. Krangle mer med konvertingen, har en film som skal konverteres og masseproduseres. Vet ikke hvor mange timer jeg allerede har brukt... Og flere må det bli.

Sjekker værmeldingen for teltleiren - ser ikke veldig oppløftende ut. I det minste vil det sannsynligvis være oppholds når vi setter opp teltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mega, Ica, Ikea. Og så blir det vel Rema i løpet av dagen, også.

10-åringen fortsatt ute og flyr, mens jeg sjauer i hagen. Ser litt vel bebodd ut... Samla sammen hoppetau og bøtter og diverse andre uteleker, har tatt ned nesten hele brudespireaen som står midt på den lille plenen. Den er helt oppspist av larver, blir det hvert år. Lot 1/3 stå igjen, den skjermer litt fra veien. Greit når vi skal være borte i en uke.

Underlig... Jeg skriver så mye feil. Gang på gang, slurvefeil, tastefeil og direkte FEIL. Blant annet har jeg de siste par dagene prestert å skrive i fjord for i fjor og vært for hvert. :overrasket: Hva er det som skjer?? :hakeslepp: Kanskje jeg har lest for mye på KG... :ler:

Huset bomba som det alltid blir når det pakkes. Før jeg legger meg i kveld skal det være sjaina, alt pakket og klart, og sjaina. Akter ikke komme tilbake til kaos. For da skal jeg virkelig...bare være.

Dessuten skal jeg på minst fire dater i løpet av juli. Hvis ikke blir jeg :snurt:. Neida, intet planlagt, men likevel. Eventuelt kan jeg slå sammen de fire, og ta én date med Mmannen. Sender mail i kveld (oj, nok en problemstilling - mail eller FB?? :overrasket: ), så sent at jeg er ikke kan forvente svar før jeg drar i morgen tidlig. Kanskje ikke på FB, for da kommer jeg bare til å sjekke med mobilen til uka, sånn ca. hvert 10. minutt. Heller mail. Til begge mailadressene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skummelt. :overrasket:

Hva om han overhodet ikke responderer? Det var i kveld han var invitert på den festen, der vertinnen reklamerte med å skaffe til veie single damer. Vet jo ikke om han skal dit.

Sender e-posten idet jeg legger meg, og greier å la være å sjekke mail i morgen tidlig. Tror jeg.

Åh, nerver, eksamensnerven min stikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Tornerosa... Hvis dette går til helvete kan du i allefall klappe deg selv på skuldren og si at det sto ikke på deg. Kanskje det blir lettere å legge han bak seg når du vet du har gjort alt du kan? Hvis du tenker slik, så blir alt annet en bonus. For det er jo et faktum at han har gitt beskjed om at han ikke vil være i forhold med deg, og det er stor sjangs for at det er status fortsatt. Du spiller på overtid nå, glem ikke å si det til deg selv, så du ikke blir for skuffet om du ikke hører noe, eller om svaret du evnt får ikke er positivt.

Kommer til å ha deg og brevet i bakhodet i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vet jo at det var timingen som føkka det hele opp i vinter... Nå har det gått mange flere måneder... :sjenert:

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook, den ene mailen, den andre mailen, to av de tre, én av de tre, alle tre... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook, den ene mailen, den andre mailen, to av de tre, én av de tre, alle tre... :sprettoy:

Hm... En av mailene? Ikke alle tre, det virker for desperat. Du bør vel velge deg en av mailene, jobbmailen kanskje? Tror jeg heller ville brukt mail enn FB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, FB blir for... For lett å logge på med mobilen, sjekke. Blir for urolig av det. Mye mer omstendig å logge på mail med mobilen, har ikke gjort det før. Ikke hatt behov.

Én av mailene... Hm, jeg vet ikke egentlig hvilken han bruker mest. Tror at han kan sjekke den ene kun fra jobben. Kanskje velge den? :overrasket:

Skal aldri mer reklamere for Trøndertaxi. :forvirret: Etter fjorten minutter i kø var det bare fire foran meg, og da mister jeg forbindelsen! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jobbmail.

Dvs, jeg personlig ville ikke likt å få en potensielt skakende mail på jobb. Men det er kanskje bare meg som er rar?

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jobbmail.

Dvs, jeg personlig ville ikke likt å få en potensielt skakende mail på jobb. Men det er kanskje bare meg som er rar?

Egentlig tror jeg begge er jobbmail... :sjenert:

Men mailen er ikke skakende, altså. Overhodet ikke. Ikke lang engang.

:blåse:

Hipp hipp!

Takk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ønsker, Tornerosa! :klem:

Med skakende tenkte jeg egentlig at bare det å få mail fra deg må være - skakende.

(pussig ord, og nå har jeg brukt det tre ganger attpåtil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag::blomst::flagg::gave::klem::danser::tommelsmil::hallo::hoppendeglad::skaal: :blåse: :duskedame::tommelopp::sjokolade::ol::laugh: :is: :skya:

Grattulerer så mye :)

Måtte bare trykke "svar" på denne... :fnise:

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ønsker, Tornerosa! :klem:

Med skakende tenkte jeg egentlig at bare det å få mail fra deg må være - skakende.

(pussig ord, og nå har jeg brukt det tre ganger attpåtil)

Nå bærer det, brister ei! Måtte han skakes langt inn i sjela! En - to - tre - SEND!

:overrasket::sjokkbla::question::unsure::sprettoy: :omg: :sjokk::daane::redd::glare::hakeslepp::ninja::sjokkert:

:fisk:

Endret av Tornerosa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...