Tornerosa Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1481 Del Skrevet 19. juni 2011 GiRl$ Wi7H $kiLls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. juni 2011 #1482 Del Skrevet 19. juni 2011 Haha, her er det åpenbart ei med og ei uten disse evnene Men tenk at Tornerosa får være noens Mac-læremester! (vet ikke hvem av oss det sier mest om jeg ) Neida, bare vrøvler, skulle vært i seng for lengst tross alt *#$§ mandagi morgen, stønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. juni 2011 #1483 Del Skrevet 19. juni 2011 Tornerosa, du kan være jenta med $kiLlsa, så kan jeg være en sånn... nOod eller hva det nå het? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 19. juni 2011 #1484 Del Skrevet 19. juni 2011 noob Må ikke tenke på noodles, men boob'es... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. juni 2011 #1485 Del Skrevet 19. juni 2011 Hehe, nå ler jeg halvhøyt for meg selv her (jeg klarer egentlig ikke helt å se hvordan "boobs" er mer relevant for "noob" enn "noodles" (som jeg heller ikke tenkte på) men nå husker jeg det i allefall! men husker det nå i allefall! Noobs! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1486 Del Skrevet 19. juni 2011 Nudler? Jeg læremester i Mac, ja. Det er en snedig tanke. Men hva, hvem eller hvor noobs er, det aner jeg ikke. Aldri hørt om. Jeg har skrevet brev. Men det må modnes i noen dager, mange dager. Skal jo ikke sendes før etter midnatt på lørdag. Skummelt. Jeg aner ikke om det er et ok, teit, greit eller fabelaktig brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 19. juni 2011 #1487 Del Skrevet 19. juni 2011 PM e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 19. juni 2011 #1488 Del Skrevet 19. juni 2011 Om ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1489 Del Skrevet 19. juni 2011 Nudler, altså. Jeg fikk faktisk litt lyst på nudler. Sulten. Men mest trøtt. Så det er vel bare å la mandagen komme, dvs. legge seg. Morgendagen blir tøff, mange usikre momenter. Huff, liker ikke slikt, liker ikke usikre momenter, det gjør meg stresset, bekymret og uvel. Håper jeg drømmer noe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1490 Del Skrevet 20. juni 2011 Husker niks fra nattens hendelser. Sovnet ikke med én gang, må ha tatt minst tre kvarter, men da jeg først sovnet, sov jeg som en stein til i morges. Kan ikke huske å ha vært våken i natt. Sjelden vare. Vært i farta i hele dag, fått unna det meste. Men én ting må utsettes til i morgen og en annen ting skar seg. Fullstendig. Litt bekymret, ganske krise om det ikke ordner seg. Og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal gripe saken an, for jeg har prøvd alt. Min kompetanse kommer til kort. Må lage tidlig middag, unger kommer hjem, spise som olja lyn, kjøre til langt uti der og tilbringe hele ettermiddagen der. Hurray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1491 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Dæven jeg er trøtt. Men jeg har overlevd dagen. Såvidt. Tilbake til gamle vaner - full skrulle hele formiddagen, kjøre, årne, kjøre, årne, kjøre, årne, klokka tre dro vi til uti der, mer årne, årne, årne, ukjente variabler - ville ting bli godt mottatt?, ungene på slep, mase, mase, det blir for lenge for dem, i fem timer var vi der, og det var garantert ikke veldig moro hele tiden, til tross for dataspill, bøker og blader. Hjem igjen halv ni, maaaat! To telefoner, årne, fikse, til sammen én time. Hodepine. Og nå sofa. Kan ikke legge meg før en runde sjaining her. I morgen; legetime. Vet enda ikke hvorfor. Bestilt den i overmot for snart to uker siden. Hadde jeg bare visst når den forbaska datoen er! I dag var det lønning. Enda ikke sjekket om det har kommet inn noe på konto, tør ikke. Vedder på at svaret er nei. Så må jeg IGJEN kjøre ut til gokk, det som skar seg i går, må prøve å fikse. Må på Clas Ohlson. Og så er det grilling, avslutning i fjæra for minsta. Meldt regn. Endret 20. juni 2011 av Tornerosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1492 Del Skrevet 20. juni 2011 Får ikke til avslutningen på Brevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 20. juni 2011 #1493 Del Skrevet 20. juni 2011 Får ikke til avslutningen på Brevet! Joda, du får det til. Kanskje la det ligge litt lenger, modne det litt? Du skal da ikke sende det i morgen? Jeg har forøvrig konkludert med at gutter/menn er noe herk og kjærlighet er oppskrytt. Det er alltid en hake. Fra nå av skal jeg vie meg til alt mulig annet, og hvis jeg får behov for romantik, skal jeg se Nothing Hill osv på dvd til krampa tar meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1494 Del Skrevet 20. juni 2011 Joda, du får det til. Kanskje la det ligge litt lenger, modne det litt? Du skal da ikke sende det i morgen? Jeg har forøvrig konkludert med at gutter/menn er noe herk og kjærlighet er oppskrytt. Det er alltid en hake. Fra nå av skal jeg vie meg til alt mulig annet, og hvis jeg får behov for romantik, skal jeg se Nothing Hill osv på dvd til krampa tar meg. Og hva var utløsende faktor for den konklusjonen? (Nei, kan tenke på det i noen dager til...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 20. juni 2011 #1495 Del Skrevet 20. juni 2011 Og hva var utløsende faktor for den konklusjonen? (Nei, kan tenke på det i noen dager til...) Nok en lurendreier som krysset min vei... Tror jeg går rundt med en lurendreier-magnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1496 Del Skrevet 20. juni 2011 Lurendreiere burde ha et varselskilt i panna. Lurer på hvor mange flere år det må gå før jeg resignerer... For pr nå skal jeg ha, selv om jeg itte har trua. Har fått penger fra arbeidsgiver. Men det mangler 13 000 på full pott, så ikke vet jeg hvilke penger jeg har fått. Ikke kommet noen lønnsslipp enda. Vel, da overlever vi en stund, i hvertfall. Hm... Kanskje det er resten av feriepengene? Kan stemme sånn ca. med summen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1497 Del Skrevet 21. juni 2011 Trodde først jeg aldri skulle sovne i går, alt i høygir, ikke minst hjertet, men plutselig var jeg borte. Kunne nok sovet i enda åtte timer. Enda ikke overbevist om noe som helst ift legebesøket. Men om en time sitter jeg der, og... Men det er i hvertfall ikke mandag lenger. Det er da noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1498 Del Skrevet 21. juni 2011 Phu, hjemme igjen. Jeg tror jeg må gifte meg med ham i mitt neste liv, fastlegen. Jeg satt i ti minutter i bilen før jeg gikk inn, fikk litt orden i tankene, og lirte av meg hele rekka uten å puste. Og han er så enig med meg, han synes jeg gjør kloke valg, det har han syntes hele veien (tilsynelatende ), og han smilte fra øre til øre da vi konkluderte. Og så, da jeg beskrev hvordan jeg ville forandre på livet mitt med å skifte ut én eneste bokstav, lo han høyt (foreløpig en hemmelighet). Jeg hadde først tenkt å starte fra denne uka av, 40%. Men ombestemte meg, heller fra førstkommende mandag av. Da skal jeg likevel i jobbrelatert aktivitet, så like greid å få uttelling og betaling, tenkte jeg. Men endte opp med å beholde sykmeldingen som den er, ikke endre på den, og så, fra første mandag i juli, jobbe i 40%. Så går han ut i ferie, og jeg vil jo helst vente med ny vurdering til han er tilbake, men han mente det ble for lenge, han er ikke tilbake før i midten av august. Så da blir det ny vurdering hos vikar etter tre uker. Godt fornøyd, det føles greit. Fikk ny resept på lobotomeringsdop, skulle hente ut på apoteket, og hva skjer? Dama vil gi meg et annet preparat, tilsvarende, med et så merkelig navn at jeg ikke har sjanse til å huske det, langt mindre uttale det. Hvis jeg skal ha det som står oppført på resepten, må jeg betale over 500 kroner i egenandel! Til tross for frikort! "Fordi Helfo (eller hva det heter nå for tiden) bare dekker det billigste preparatet og bla og bla..." Da jeg hentet ut mitt preparat for tre måneder siden, uten frikort, betalte jeg under hundrelappen. Så særlig at jeg nå skulle betale fem hundre, og det med frikort. Og ikke akter jeg å skifte preparat, heller, det er så mye bivirkninger og træl med de greiene, at jeg tar ikke sjansen. "Da måtte legen din ha skrevet på at det er viktig at du får akkurat dette preparatet", sier dama. Høh. Så jeg snappet resepten min og gikk, dro i stedet til apoteket rett ved der jeg bor, og hentet ut medisinen. Uten å betale ett øre, uten så mye som ett spørsmål. Det irriterer meg når folk kløner og unødig lager vanskeligheter for meg. Spent på grillseansen i ettermiddag, om den utgår. Hvis det fortsetter med dette gråværet og regnet. Håper for min del på fortsatt regn og avlysning, håper for jentungens skyld at det blir. Hun gleder seg sånn. Tror jammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1499 Del Skrevet 21. juni 2011 Det kom brev i posten i dag, med håndskriften til sjefen. Jeg tenkte straks - oppsigelse! Men hva var det? En kopi av noe som stod på trykk, noe jeg har bidratt til, et slags intervju med meg, et bilde jeg har tatt. Påklistret en gul post-it-lapp: FLOTT! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. juni 2011 #1500 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Det kom brev i posten i dag, med håndskriften til sjefen. Jeg tenkte straks - oppsigelse! Men hva var det? En kopi av noe som stod på trykk, noe jeg har bidratt til, et slags intervju med meg, et bilde jeg har tatt. Påklistret en gul post-it-lapp: FLOTT! :gjeiper: Hm. Hvis det første som slår deg når du får post fra sjefen er at du blir sagt opp, så er du virkelig ikke på et bra sted i yrkeslivet ditt. Jeg skulle ønske du kunne få deg en ny jobb. Jeg ser fordelene med den jobben du har, men tenker at et hyggelig arbeidsmiljø med kule kolleger hadde vært gull verdt for deg nå. Selv har jeg både kolleger, kontor, spennende fellesskap og muligheten til å jobbe hjemmefra/fleksiblelt, og det er virkelig gull verdt. Endret 21. juni 2011 av pøbelsara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå