Kosemose Skrevet 11. juni 2011 #1381 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror jeg har hørt en variant av den lignelsen før, men klarer ikke huske eller tenke ut hva som var i de respektive sekkene. Siiiiii deeeeeeeeet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #1382 Del Skrevet 11. juni 2011 Enig, stengte butikker er noe herk - tenk om jeg får et behov, tenk om jeg har glemt noe... Og ang det å dra på byen alene, så syns jeg du er tøff som i det hele tatt tenker tanken. Akkurat nå er jeg nok der at jeg heller sitter hjemme og jobber med regnskapet/vasker gulv/teller spikerhull i taket enn å gå på byen. Går gjerne på fest, på middag, på spillkveld, konserter, osv, men akkurat "på byen" - der stopper det for meg. Var en tur ute i vinter og lengtet hjem etter 1 time. Til tross for festlig oppvarming hos venninne, og godt selskap. Jeg får liksom nadaniks ut av det, og alle menn virker bare dumme "på byen". Men okke som, jeg beundrer deg som hopper i dusjen og drar på byen eller kino mutters alene, fordi du har lyst. Hva var det i de sekkene ja...? Hvem var denne Giftekvinen igjen? Var det han gifte? Hvorfor driver han og ber deg ut? Jeg har sluttet stole på opptatte menn som "bare skal væe venner" i allefall, men på den andre siden, hva vet jeg om det ikke finnes en rosa hund på mars? (sitat min gamle ex.phil-lærer) Trasket en god stund inne på Rema, det var snålt. For det første var samtlige seks kasser i bruk, normalt er to eller tre. Det var stapp, stapp fullt. Tyve min før stengetid. Og selvfølgelig, ALLE ANDRE, og jeg juger ikke, ALLE ANDRE skulle handle grillmat og kosemat og familiemat for helga. Handlevonger med topp. Min handlevogn: Tre pærer, en pakke egg fra frittgående, en liten pakke mel, to kjøkkenkluter, plastfolie og en stor Firkløver. Punktum. Så litt stusselig ut, jeg angret på at jeg ikke tok trillevogn i stedet for diger vogn. Følte merkelig ro og uro på samme tid, ro fordi ingen av de skrikende og masende ungene var mine, jeg kunne gå i det tempoet jeg ville, bruke den tiden jeg ville, kjøpe akkurat det jeg ville. Uro fordi det var...ensomt. Hvilket igjen minner meg om psykologens lignelse. Ja, synes også det er ganske tøft å "gå ut" alene. Jeg har gjort det ca...seks ganger på fire år. Én gang var vellykket, da møtte jeg en gjeng gutter/menn jeg hadde studert sammen med, 6-7 stykker, de hadde gjenforeningsturpåbyen, hadde gått på videregående sammen. Blant annet var Mmannens fetter der. Han studerte jeg ikke med, jeg visste vel egentlig ikke at han kjente de andre. Men det var hyggelig. Alle de andre gangene har vært fullstendig fiasko, så også i går. Så ikke ett kjent ansikt, til tross for at jeg gikk på de eneste to stedene jeg noensinne går, og til tross for at "alle" jeg kjenner også går på de to stedene. Giftekniven er selv gift, ja. To unger på ca. tolv og femten. Har gått hos samme psykolog som meg, fant vi ut. Ble kjent med ham tidlig i april, da han gjorde et oppdrag for meg i forbindelse med den barneaktiviteten jeg driver. Han er en flørt, jeg vet det. Men, føler jeg, en helt ufarlig flørt. Fordi jeg vet med meg selv at jeg ikke går over noen strek, og jeg føler meg også...tja, 95% sikker på at han ikke kommer til å prøve på det. Og vi har veldig bra personkjemi, tror jeg. Føler jeg. Og han kjenner folk, masse folk. Tror jeg har hørt en variant av den lignelsen før, men klarer ikke huske eller tenke ut hva som var i de respektive sekkene. Siiiiii deeeeeeeeet!! I sekken til venstre så mannen sitt liv, så langt. Han så seg selv, sine egenskaper, han så alt han hadde vært med på, alle valg han hadde gjort, alle suksesser og fiaskoer, han så hva som hadde ført ham fra a til b, han så alt han faktisk hadde, så sine muligheter. Sekkens innhold viste ham rett og slett ham selv og alt han var, hadde, kunne. Ved å studere innholdet, oppdaget han mulighetene sine, han så hva han tross alt hadde utført, fikk satt forstørrelsesglass på egne egenskaper og kunnskaper. Så han skjønte at han faktisk var noe, var noen, og at det eneste som betød noe, var hans egen situasjon og det faktum at han kunne. I sekken til høyre åpenbarte alle andres liv seg. Kjente og ukjente, han så andres meritter og oppnåelser, på godt og vondt, så hvordan andre hadde oppnådd sine jobber, sine kjærester, sine liv, de veier de hadde gått og tråkket, prøvd og feilet, så hvordan de levde sine liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #1383 Del Skrevet 11. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XvyMG0z0FZY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #1384 Del Skrevet 11. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #1385 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror jeg var femogtredve før jeg visste hva ONS stod for. Så har jeg da heller aldri hatt sorten. Jeg bestemte meg for halvannet år siden at én gang skulle bli den første. Litt teit, egentlig. Men hadde behov for å gå utenfor boksen, boksen min. Hva er galt med det, liksom. Ingenting, så lenge man vet hva man gjør, så lenge begge vet hva man gjør, og hvorfor. Jeg er ganske sikker på at det ikke er noe for meg. Ganske sikker på at det ville gitt meg nada. Og jeg prøver å forestille meg hvilken type mann jeg kunne dristet meg til denslags med. Ser ham ikke for meg. Fjernkontrollmannen var en slik, kanskje. Og Mr. FrP i Oslo. Men sistnevnte er blitt venn, så han bortfaller egentlig. Lurer på om jeg noen gang kommer til å ta en slik bestemmelse, bli med en fyr hjem, eller ta med meg noen hjem. Noen fordeler skal man da ha som singel... Det nærmeste jeg har vært, var med Mmannen. Men det teller ikke helt, han kjente jeg fra før. Men vårt første treff ute på byen, endte med nachspiel og...ja. Det gjorde det, gitt. Helt klart hans initiativ, jeg ble egentlig ganske overrumplet. Men det var helt greit, liksom. Og det gikk kun kort tid før vi møttes igjen, og gjentok suksessen. Jaja. Jeg skal på byen nå. Knallrøde negler. Får se hva aftenen bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. juni 2011 #1386 Del Skrevet 11. juni 2011 Men i alle dager, kommer ikke Bunnpris fra oppe hos deg da? Ingen grunn til panikk over stengte dager. Vi hadde overraskende (for meg) familieselskap for 12 på Kristi Himmelfart, vi. Lite vin, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. juni 2011 #1387 Del Skrevet 11. juni 2011 Hehe, jeg leste litt lenger bak da jeg svarte, nå kom jeg hit og så at innlegget om at Bunnpris fikser alle problemer havnet etter ditt om ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 11. juni 2011 #1388 Del Skrevet 11. juni 2011 ONS, en aktivitet en anbefaler alle å i alle fall å prøve. Men ONS, har som alt annet her i livet, noe ved seg som gjør at en bør lytte til erfarne fjellfolk. ONS bør foregå i mest mulig edru tilstand. ONS kan aldri erstatte sex med følelser. ONS fungerer kun om en har det relativt greit med seg selv til å begynne med. ONS kan ikke planlegges, det bare skjer. ONS krever gummi. Aftenenes velmente tips og triks. Andre deltagere kan nok kommentere og utfylle. Forøvrig vil det bare påpekes at innehaveren av dagboken _lett_ får seg en ONS ute en kveld i sin hjemby. De lokale herrer er obsevert sirkelende rundt ved tidligere anledninger Mao, det er bare til å få rette følelsen i kroppen og hoppe i det, om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #1389 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Men i alle dager, kommer ikke Bunnpris fra oppe hos deg da? Ingen grunn til panikk over stengte dager. Vi hadde overraskende (for meg) familieselskap for 12 på Kristi Himmelfart, vi. Lite vin, da. På Bunnpris er det ikke plass til rumpa mi mellom reolene... Men sant, jeg har en rett oppi høgget her. Hehe, jeg leste litt lenger bak da jeg svarte, nå kom jeg hit og så at innlegget om at Bunnpris fikser alle problemer havnet etter ditt om ONS. Bunnpris slokker alle sorger! :gjeiper: ONS, en aktivitet en anbefaler alle å i alle fall å prøve. Men ONS, har som alt annet her i livet, noe ved seg som gjør at en bør lytte til erfarne fjellfolk. ONS bør foregå i mest mulig edru tilstand. ONS kan aldri erstatte sex med følelser. ONS fungerer kun om en har det relativt greit med seg selv til å begynne med. ONS kan ikke planlegges, det bare skjer. ONS krever gummi. Aftenenes velmente tips og triks. Andre deltagere kan nok kommentere og utfylle. Forøvrig vil det bare påpekes at innehaveren av dagboken _lett_ får seg en ONS ute en kveld i sin hjemby. De lokale herrer er obsevert sirkelende rundt ved tidligere anledninger Mao, det er bare til å få rette følelsen i kroppen og hoppe i det, om ønskelig. Du er da så søt... Vel, de sirklende er sjelden av et kaliber som frister, for å si det sånn. Ikke problem med noen av punktene dine, dog. Bortsett fra kan ikke planlegges. Jeg måtte planlagt det, i den forstand at jeg var åpen for det. Og jeg merker jo at jeg ikke er det, når det kommer til stykket... Men, har hatt en fin aften på byen. Karsten er storslagent selskap, han er morsom, intens, flørtende, men innenfor alle grenser. Får meg til å føle meg vel. Først var vi på Solsiden, satt ute, deretter gikk vi til byen. Innom Bari, endte opp på Credo. Sånn, da vet verden det Og hvem treffer jeg på Credo...Nei, ikke Mmannen. Men nesten. En av hans beste kompiser og kolleger satt rett ved siden av meg. Snakket en del med ham, fisket litt. Han spurte, jeg svarte, jeg spurte, han svarte. Fortalte at Mmannen hadde fått en lederstilling, det betyr enda mer ansvar og jobb, og dessuten at han har lagt doktorgraden på is. Og han fortalte at Mmannen egentlig skulle vært med ut, men måtte ta ei vakt hele helga. Det skulle tatt seg ut. Jeg var like ved å havne på nabobordet til Mmannen. Og jeg vet det, jeg innrømmer det, minst halvparten av motivasjonen min for å gå ut handler om muligheten for å treffe Mmannen. Jeg vet når han har barnefri, jeg vet hvor han går, om han går ut. Jeg har nesten møtt på ham to ganger, dvs. jeg har møtt kompiser/kolleger av ham som har sagt at han egentlig skulle vært med ut. Jeg ba kompiskollegaen om å hilse ham fra meg. Savner ham. Gikk hjem fra byen, Karsten bor på samme kant, det var soloppgang og fuglekvitter. En bra kveld, veldig bra. Litt røsking da jeg møtte kollegaen, men det var egentlig også bra. Sove, sove lenge. Utsette turen hjem til mams og paps, ble invitert av venninne m/fam på middag i morgen ettermiddag/kveld. Endret 12. juni 2011 av Tornerosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 12. juni 2011 #1390 Del Skrevet 12. juni 2011 Du er da så søt... Vel, de sirklende er sjelden av et kaliber som frister, for å si det sånn. Ikke problem med noen av punktene dine, dog. Bortsett fra kan ikke planlegges. Jeg måtte planlagt det, i den forstand at jeg var åpen for det. Og jeg merker jo at jeg ikke er det, når det kommer til stykket... Det var det jeg mente da jeg skrev "Mao, det er bare til å få rette følelsen i kroppen og hoppe i det, om ønskelig." Med å planlegge mener jeg "ONSdag klokken 17:03 i krysset mellom Romeosgate og Julies Allé, tvers overfor Cupidos-plass". Om De forstår Noterer seg at De er mest motivert for byturer for å treffe Mmannen. Har også i bakhodet at De har ignorert hans henvendleser via ett nettsamfun. Er det da ikke snart på tide å kontakte ham med et budskap noe i rettning av "Jeg trenger ikke være nummer en i ett og alt i ditt liv, men når du vender blikket og tiden din mot tid med en kvinne så vil jeg gjerne være den kvinnen. Jeg krever ingentig, men vil gjerne være den kvinnen for deg." Så fremt De kan stå inne for dette budskap selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 12. juni 2011 #1391 Del Skrevet 12. juni 2011 La meg bare få skyte inn, det er da ikke å ikke være klar for ONS. Vi snakker da her om egen kropp, egne verdier og personlige valg. Hvordan mennesker organiserer sitt fysiske liv er opp til hver enkelt. Hvordan folk organiserer bryr jeg meg veldig lite om, men jeg liker dem som organiserer det ut fra sine egne behov. Enten det betyr sølibat, hele nabolaget på besøk, Rhianna S&M eller å dele en intim stund med støvsugerselgeren som var innom. Poenget er at en gjør det som er riktig for SEG (Noe som endrer eg gjennom livet for de fleste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 12. juni 2011 #1392 Del Skrevet 12. juni 2011 Litt enig med Mor her, og du sier det da også selv lenger opp. Hva har du å tape? Bortsett fra nattesøvn, ansikt, stolthet, osv. Du risikerer å bli satt tilbake og hvis det aldri kan bli noe mellom dere, risikerer du å gå glipp av en annen mrPerfekt (jo, det finnes faktisk flere for oss alle. Selv om det er vanskelig å tro) fordi du stadig ikke er over Mmannen. Men bortsett fra det - hva har du å tape? Han Karsten, hva tenker kona hans om at du og han er på byen da, og hva er hans motivasjon for å ta deg med ut? Mener ikke å moralisere (selv om jeg kanskje gjør det litt likevel) men syns det høres ut som et dumt opplegg selv om han er godt selskap og er et kjærkomment avbrekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 12. juni 2011 #1393 Del Skrevet 12. juni 2011 Men Tornerosa, du har jo på en måte hatt ONS med Mmannen? For jeg tenker at du på det tidspunktet ikke visste at dere skulle inn i et forhold, du visste ikke at det skulle gjenta seg? Min definisjon er at ONS er at man "blir med hjem" uten at man vet at man aldri skal gå hjem igjen. Forøvrig enig med MorAase her og, det meste bør være greit så lenge man er enig med seg selv og så lenge man ikke bruker andre mennesker (bør helst være enig med den andre part og, med andre ord). Jeg funderer litt på hva som skulle til for at jeg skulle ha et ONS nå om dagen, og for mitt vedkommende kunne jeg gjerne hatt det, MEN: jeg skulle kjent ham fra før, jeg skulle ha tenkt tanken et par ganger (også i edru tilstand) og jeg skulle ha et avklart forhold til hva som skulle skje etterpå. Tror nesten jeg går deg en høy gang i fht å være "ikke spesielt spontan og spennende" på dette punktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 12. juni 2011 #1394 Del Skrevet 12. juni 2011 Det er derfor Kosemose at ONS med bekjente ofte er løsningen. Det vil si personer en vet hvem er, men ikke har noen spesiell relasjon til utover dette. Nettdatingsider er jo nesten perfekte for å få til slike relasjoner. Da blir det lettere å si "Hei! Jeg har behov for AvansertEngangsMasturbasjon i dag, kommer du over?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 12. juni 2011 #1395 Del Skrevet 12. juni 2011 Joda, jeg ser den. Men for mitt vedkommende må jeg like en potensiell ONS ganske godt og jeg må ha ganske god lyst på ham for å gidde noe sånt, og da er man vel ganske nært skumle farvann, med tanke på det stakkars lille hjertet sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 12. juni 2011 #1396 Del Skrevet 12. juni 2011 Da er en i minelagt farvann. Da er det nok bedre å sikte på en FF, FB, PV eller hva annet en skal forkorte "sex med en venn" til. For å få til en ONS så må nok kåtheten og et øyeblikks "galskap" overgå den vante fornuften. ONS er, slik jeg ser det, som regel avansert masturbasjon med en annen part involvert. Siden følelsene, prinsippielt, ikke er til stede ved ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #1397 Del Skrevet 12. juni 2011 Bra, bra, diskuter mer! Skal vi se... Jaha, så kanskje jeg kan "skryte" på meg å ha hatt et ONS, da? Men igjen - først hadde vi truffet hverandre i en sosial sammenheng. La gå - det var en 70-årsdag. Han gliste til meg, snakket med meg, sa noe rart som tilsa at han blandet meg med en annen (vi kom aldri til bunns i akkurat den saken). To dager etterpå var det venneforespørsel på FB, og vi begynte utstrakt korrespondanse. Må absolutt kalles flørting. Jeg har det lagret, må glise langt inn i magan når jeg leser det. Ting bygget seg opp, det lå i luften at vi kom til å starte på ett eller annet. Og så møttes vi, og så... Følte det egentlig ikke som et ONS. Var kanskje litt blindet, men samtidig hadde jeg nok en sterk følelse av at vi kom til å møtes, igjen og igjen. Det var nok litt hjerte med i bildet fra første stund, hos begge to. Jeg kjente ham på en måte for godt til å kalle dette et ONS. Karsten, ja. Kanskje det er et dårlig opplegg. Men jeg føler egentlig ikke at det er et "opplegg". Jeg tipper at kona hans ikke ville likt at han tilbragte en kveld på byen med én og samme dame, ha planlagt og avtalt. Litt forskjell på dét, og å bare "ta seg en tur på byen". Og når jeg i tillegg vet at de har slitt og sliter i forholdet, har vært sammen siden de var i tenårene (nærmer seg vel tredve år)... Og jeg vet at han ikke har helt ren samvittighet fra før av, for å si det sånn. Hans motivasjon... Jeg vet jo ikke 100%, men jeg tror det er den samme som min - prate, le, hygge seg. Det er så sjelden jeg henger med folk som får meg til å sprudle, får meg til å være på hogget, jeg kjenner at jeg blir intenst tilstede, det er så godt. Og jeg har absolutt ingen planer om noe mer med Karsten. Om han skulle prøve seg, kommer jeg til å avvise. Det er jeg 99% sikker på. Og jeg tror ikke han kommer til å prøve seg, heller. Selv om han er ganske flørtete. Nå er det straks sommerferie, og vi kommer nok ikke til å treffes på lange tider (vi har altså møttes to ganger, pluss et lite jobbrelatert cafébesøk). Jeg vet ikke. Det er jo en form for utroskap det han driver med, tross alt. Eller, for alt jeg vet, kanskje de har det sånn i forholdet sitt, at sånt er lov. Jeg ville nok ikke likt det, om min mann hadde tilbragt hele aftener på byen med samme dame. Æsj, vet ikke. Kanskje dumt. Men for min del - jeg VET at jeg i hvertfall ikke kommer til å bli involvert følelsesmessig, sånn sett er det trygt. Jeg liker fyren, men han er ikke Potensiell. Ikke om han hadde vært singel, heller. Kanskje er det FORDI han ikke er singel, at det er ufarlig og morsomt å skravle, småflørte og denslags. Ja, tror det. Klokka er seks. Jeg har vært våken....en stund. Kaster bort fridagene mine med å sove. I dusjen, til venninne m/fam. Ja, jeg skal kontakte Mmannen. Snart. Ba kompiskollegaen hans om å hilse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 12. juni 2011 #1398 Del Skrevet 12. juni 2011 Hm... Her kommer KirstenGledesDreper. Et forhold som hangler og en mann som flørter. Joda, jeg er tilbøyelig til å tro at han ikke har andre motiver enn de du beskriver. Men... Tykkelsen på isen her er under de påkrevde 13cm. Faktisk så tynn att det knaker ganske så godt der dere står. Jeg sier ikke at du ikke skal fortsette å prate med denne mannen, men det ernok en fordel å ha en veldig kynisk tanke i bakhodet. Nemlig den at han uten å nøle hadde overnattet om det ble tilbudt. Så får Kosemose nå vurdere sannsynligheten for at mine tanker over er riktige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 12. juni 2011 #1399 Del Skrevet 12. juni 2011 Så får Kosemose nå vurdere sannsynligheten for at mine tanker over er riktige! Ja det var et godt forslag, alternativt kan dere bruke Blekkspruten Paul som tippa fotballresultatene under VM. Med min hysterisk treffsikre manne-intuisjon/forståelse/tolkningsevne tror jeg kanskje jeg ville holdt en knapp på Paul, faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 12. juni 2011 #1400 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja det var et godt forslag, alternativt kan dere bruke Blekkspruten Paul som tippa fotballresultatene under VM. Med min hysterisk treffsikre manne-intuisjon/forståelse/tolkningsevne tror jeg kanskje jeg ville holdt en knapp på Paul, faktisk. Paul er død... Da vil jeg påstå at jeg har rett! Så lenge det ikke kommer klokkeklare velbegrunnede innvendinger, så er jeg sikker i min sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå