Gjest MorAase Skrevet 24. mai 2011 #1201 Del Skrevet 24. mai 2011 Forøvrig, noen VET at du gjør bra ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1202 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er da vitterlig et postivt trekk at vedkommende har selvinnsikt, og er ærlig nok, til å si rett ut at en ikke tenker mye? Helt klart! Så vet man hva man har med å gjøre, lissom! Jeg tror forresten at de som knapt tenker, gjerne er lykkelige(re) mennesker. Ikke at jeg ville byttet... Forøvrig, noen VET at du gjør bra ting. Bra. Takk. (Tatt inn i varmen igjen?) Herlig, jeg har kontroll for tiden. Ikke kontroll som i kontrollfreak, ikke som i noe negativt, men jeg har følelsen av å være ajour. Fantastisk. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde den følelsen, det må være mange...år siden. Jeg har hodet over vannet. Ingenting stort og skummelt like foran meg, ingen topp på skittentøykurven. Det siste var mest et bilde. Ikke tusen ting som kverner i hodet, minimalt med burde og må. Og det lille som måtte være skyver jeg effektivt unna. Noen småting, som at jeg burde søkt kommunen om den fasadeendringen, jeg skal jo få satt inn vindu i forbindelse med romomrokkeringen. Jeg burde fått årning på alle kvitteringer, få postene kontert, finne ut hvor mye jobben skylder meg. Jeg tror det er 3-4000. Burde fikset litt på minihagen, den står ikke helt i stil med de sju andre på rekka... Burde skiftet på kaninburet, akvariet. (Jeg er så vant til å skrive burde, at hver gang jeg skal skrive om kaninenes bolig, skriver jeg kaninburdet... ). Kunne saktens vasket vinduer. Men ingenting presserende. Og sett i lys av det jeg faktisk har gjort de siste ukene, av systematisering og ordning i mine fysiske omgvielser, blir alle burde og bør ubetydelige. Jo, jeg er bekymret for jobb og økonomi. Men det preller egentlig av. Ikke helt bra, men samtidig litt bra. Men god følelse i kroppen. En følelse av å være på pluss-siden. Trøtt, sliten, litt matt, men til sammenligning... Mye, mye bedre. Ganske tilfreds, rolig, svelger ikke vann lenger. Positivt møte i formiddag, glad for at jeg (re)etablerte kontakten. Fikk akkurat spørsmål om "finne på noe fanteri på lørdag", han læreren jeg cashet ut over en kaffe for et par-tre uker siden, han som hadde spennende kontakter, spennende ideer, kjører motorsykkel. Han beveger seg i en musikerverden, her åpner muligheter seg. Om ikke annet, så for en konsert. Sommerferien tar form. Jeg har gjort det jeg kan gjøre ift. NAV og den biten der. Jeg har renset sofaputer, bestilt farens samtykke for 8-åringens nye pass, kjøpt lavendel. Og snart får jeg brev i posten om at hjertet mitt bare er musikalsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. mai 2011 #1203 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tror forresten at de som knapt tenker, gjerne er lykkelige(re) mennesker. Ikke at jeg ville byttet... Helt sant. Jeg tenker så lite som mulig og er svært lykkelig. Vil heller ikke bytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1204 Del Skrevet 24. mai 2011 Og så finner jeg en som faktisk er interessant. Med et utseende jeg liker, spennende interesser og yrke, passerer rettskrivingsnåløyet. MEN, så skurrer det litt når han skriver om seg selv at han er "en attraktiv mann med karisma og brennende blikk, ærlig og selvsikker, men ikke med overoppblåst ego." Og han vil treffe en "pen, lidenskapelig og rolig kvinne med beina på jorda som kan bli en inspirasjon i livet mitt." Hm. Kan det ikke være opp til damene (meg) å vurdere om han er attraktiv og har karisma og et "brennende blikk"? Er det nødvendig å vurdere det selv, liksom? Han har jo et bilde av seg der. Og viktig at dama er pen, altså. Javel, men... Det lukter litt... Han hadde klart seg langt bedre om han droppet noen av de greiene der. Resten av teksten greier seg utmerket uten. Uansett, selvfølgelig bor han et helt annet sted. Og har ikke barn. Jeg kan jo slenge avgårde en melding. Pen eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1205 Del Skrevet 24. mai 2011 Helt sant. Jeg tenker så lite som mulig og er svært lykkelig. Vil heller ikke bytte Jeg vil tenke mye og være lykkelig. Jeg kommer dit, bare vent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1206 Del Skrevet 24. mai 2011 Oj. Sekstito kroner på konto! Regninger på til sammen åtte tusen til forfall. Interessant. Håper NAV utbetaler feriepenger farlig fort. Oj. Mmannen på FB-chaten: "Hvordan har du det?" Hvis han virkelig lurer, kan han jammen få ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 24. mai 2011 #1207 Del Skrevet 24. mai 2011 Helt sant. Jeg tenker så lite som mulig og er svært lykkelig. Vil heller ikke bytte Det går fint an å være rflektert, uten å tenke for mye. Mens andre ikke gjør noe av delene. Dessverre er de fleste tenkere også for reflekterte. Leste et fint sitat, var det av M.Twain (?), som går noenlunde slik: Jeg har opplevd mange kriser i mitt liv, heldigvis inntraff de færreste. Muligens kreditert feil person, muligens sitert feil, men jeg tror essensen ennå er i behold. En prøver å leve etter dette. Ikke alltid like lett, men nesten alt har blitt mye lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 24. mai 2011 #1208 Del Skrevet 24. mai 2011 Oj. Sekstito kroner på konto! Regninger på til sammen åtte tusen til forfall. Interessant. Håper NAV utbetaler feriepenger farlig fort. Oj. Mmannen på FB-chaten: "Hvordan har du det?" Hvis han virkelig lurer, kan han jammen få ringe. så boikott er ennå status? Synes at han er utrolig dust som sier A igjen. I alle fall så lenge han ikke har til hensikt å ramse opp alfabetet i ett dertil egnet tempo. Noen bør tuppe ham hardt i bakenden og spørre om han er klar over hva han takker nei til. Å bli elsket er ikke alle mennesker forundt, så det provoserer når noen kaster slik som dette på havet. Berettiget harme er på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1209 Del Skrevet 25. mai 2011 Det går fint an å være rflektert, uten å tenke for mye. Mens andre ikke gjør noe av delene. Dessverre er de fleste tenkere også for reflekterte. Leste et fint sitat, var det av M.Twain (?), som går noenlunde slik: Jeg har opplevd mange kriser i mitt liv, heldigvis inntraff de færreste. Muligens kreditert feil person, muligens sitert feil, men jeg tror essensen ennå er i behold. En prøver å leve etter dette. Ikke alltid like lett, men nesten alt har blitt mye lettere. Hehe, du har det med å AVpersonifisere deg selv, du. "En" prøver å leve etter dette. så boikott er ennå status? Synes at han er utrolig dust som sier A igjen. I alle fall så lenge han ikke har til hensikt å ramse opp alfabetet i ett dertil egnet tempo. Noen bør tuppe ham hardt i bakenden og spørre om han er klar over hva han takker nei til. Å bli elsket er ikke alle mennesker forundt, så det provoserer når noen kaster slik som dette på havet. Berettiget harme er på sin plass. Boikott og boikott, harme og harme... Det handler vel mest om meg. Jeg tør rett og slett ikke snakke med ham, av flere årsaker. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg tør ikke høre hva han har å si, jeg vet ikke hvilken effekt å snakke med ham vil ha på meg. Sånt. Synes godt han kan ramse opp alfabetet. Nå er det et år siden bruddet hans. Han er en forholds-person, det har jeg et veldig klart inntrykk av. Jeg tror ikke han trives alene. Han har ikke vært så mye alene, heller. Ikke dermed sagt at nettopp dét er hva han trenger (selv om det også kan være tilfellet), like mye sagt er det at å være i et forhold er det han trives best med. Jeg skulle ønske han var i stand til å ta vare på oss, spare oss, til tiden var moden for ham. For vi fant noe veldig bra begge to, det vet jeg. Psykomotorisk i dag. Jeg pleier å ende i grenseland mellom våken tilstand og søvn. Og minsta har med venninne i dag, de kommer tre. Hun blir vel til sju, tenker jeg. Håper humøret på minsta holder seg på høyden hele ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 25. mai 2011 #1210 Del Skrevet 25. mai 2011 Jo, det var Mark Twain og er et meget godt sitat. Tror en analytisk hjerne med sans for detaljer er verst tenkelige kombinasjon med å være mottakelig, følsom og altomfattende. It's too much. Jeg foreslo lobotomi for shrinken, ikke for shrinken, åpenbart, men for meg, men hun mente de i all hovedsak hadde gått bort fra den metoden Faen, liksom. Mmmannen kan steke i sitt eget fett. Til han er stødig i alfabetet og ikke stopper før Å. Intet mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1211 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jo, det var Mark Twain og er et meget godt sitat. Tror en analytisk hjerne med sans for detaljer er verst tenkelige kombinasjon med å være mottakelig, følsom og altomfattende. It's too much. Jeg foreslo lobotomi for shrinken, ikke for shrinken, åpenbart, men for meg, men hun mente de i all hovedsak hadde gått bort fra den metoden Faen, liksom. Mmmannen kan steke i sitt eget fett. Til han er stødig i alfabetet og ikke stopper før Å. Intet mindre. Lobotomering har jeg også foreslått. Som eneste effektive virkemiddel for å oppnå lykke, i det minste tilfredshet... Nemlig. Han kan sitte der uti provinsen og pugge alfabetet, det er hva han kan. Ellers har Læreren oppnevnt seg selv til Karsten Giftekniv: Finne på noe fanteri på lørdag? Definitivt. Såfremt askeskyen ikke gjør ungene askefaste i skjørtekanten min... Skjer det noe musikalsk rundt omkring? Du som følger med? lyst å gå på konsert altså? hva liker du å høre på da? hei forresten hei forresten, ja konsert hadde ikke vært dumt men ikke et must relativt altetende, så lenge det er dyktige musikere tenkte jeg skulle kjenne på ansvaret og forsøke å finne deg en vakker mann - det betyr først og fremst at vi på et eller annet punkt må ut på byen, dernest at vi har det moro var sagt litt på spøk da ahaaaa nå snakker vi! jeg er med veldig forventningsfull nå det blir terningkast på alle vi møter helt klart noen må gjøre en jobb på forhånd, stemple alle single i panna hvis ikke kan det bli litt kleint vi får sende ut en delegasjon på formidagen. og så lurer jeg litt på hvor god du er på skitprat, men dette lover jo bra møkkagod på skitprat du legger opp løpet, jeg trasker lydig etter, med skitpraten parat samt kikkert og notatbok kanskje mobilkameraet klart, også for arkivets skyld *sensurert* vi får komme tilbake til detaljene nei jeg må stikke nå - snakkes litt senere ser fram til å slå ut håret på lørdag jeg og Endret 25. mai 2011 av Tornerosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 25. mai 2011 #1212 Del Skrevet 25. mai 2011 Wooohoo, det høres gøy ut!!! Men hvorfor var det at Karsten ikke selv var aktuell nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1213 Del Skrevet 25. mai 2011 Wooohoo, det høres gøy ut!!! Men hvorfor var det at Karsten ikke selv var aktuell nå igjen? Fordi Karsten selv er godt (regner jeg med) gift og har to tenåringsbarn. Han hadde også alenehjemmehelg denne helga, det fant vi tilfeldigvis ut da vi tok den kaffen, og i forbindelse med at vi snakket om musikk og konserter, slang han ut av seg at vi kunne jo se om vi fant noe denne helga. Trodde han hadde glemt det (det hadde vel mer eller mindre jeg, også), men så kom det sannelig en forespørsel. Tror han er en sånn sosial fyr med masse, masse bekjentskaper. Tror han er en skikkelig fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 25. mai 2011 #1214 Del Skrevet 25. mai 2011 Wooohoo, det høres gøy ut!!! Men hvorfor var det at Karsten ikke selv var aktuell nå igjen? Fordi de beste alltid er tatt vel *Komme med almenkunnskap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1215 Del Skrevet 25. mai 2011 Fordi de beste alltid er tatt vel *Komme med almenkunnskap* Takk for oppmuntringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 25. mai 2011 #1216 Del Skrevet 25. mai 2011 Takk for oppmuntringen. Ok... Det er alltid noen bra som ikke er tatt. Merkelig nok finnes flere av disse på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1217 Del Skrevet 25. mai 2011 Ok... Det er alltid noen bra som ikke er tatt. Merkelig nok finnes flere av disse på KG Jeg er ikke lesbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 25. mai 2011 #1218 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg er ikke lesbisk. Nå var det heller ikke det en mente! Av og til er navlebeskuelse undervurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1219 Del Skrevet 25. mai 2011 Nå var det heller ikke det en mente! Av og til er navlebeskuelse undervurdert. Åh. Jeg håpet du hadde i sikte noen potensielle for meg... Får sette all min lit til Læreren på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1220 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har invitert en fyr på kaffe. Har mailet litt med ham, virker oppegående. På to bilder ser han kul og flott ut, på to andre ser han komplett merkelig ut. Så får man se hva han svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå