Tornerosa Skrevet 14. april 2011 Forfatter #961 Del Skrevet 14. april 2011 Nå skal jeg slutte å henge ut intetanende menn. Lover. Sikkert snille fyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 14. april 2011 #962 Del Skrevet 14. april 2011 Nå skal jeg slutte å henge ut intetanende menn. Lover. Sikkert snille fyrer. Næh, ikke gjør det da. Det er jo så gøy!! Jeg lurer på om jeg hadde falt for mannen min om jeg hadde truffet ham på nettet og ikke i korpset.. Jeg er veldig glad i å lese og hadde nok tenkt meg at min kommende mann skulle være LITT interessert i litteratur i det minste. Men neida, mannen min har lest to bøker siden vi traff hverandre, Erlend Loes "L" da vi var 4 uker i Thailand og den første Elling-boken da han hadde hånden i gips og var sykemeldt. Ellers går det mest i Biltema-kataloger og denslags. Det høres fryktelig spennende ut med nettdating, og skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 14. april 2011 #963 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg kunne også brukt ordet "avhandling" om jeg hadde fått en mengde tekst servert eller en lang enetale. Men selvfølgelig i spøk, som det virket som han også gjorde. Jeg vet det er feil bruk av ordet, men jeg tror ikke det er helt uvanlig å si det. Ikke for at dette var så viktig, bare kom til å tenke på det. Nettdating er for øvrig noe jeg aldri skal gjøre igjen. Prøvde for noen år siden, og det endte vel så nogenlunde bra med et slags forhold til en hyggelig fyr noen måneder. Men det var en tornefull ferd og jeg tror rett og slett den "shoppingen" er veldig usunn. Jeg ville i alle fall blitt lei meg hvis jeg visste at andre vurderte meg på samme måte som jeg vurderte mennene der inne. Så ubehagelig mht jobb. Men er utfordringene ved å gjøre ferdig den listen større enn ubehaget ved ikke å gjøre det? Hvis svaret på dette er ja, og din sjef mener dette er kjernevirksomhet, så burde du jo absolutt se deg om etter en annen jobb. Det vil jo være uutholdelig for deg ellers. Kan noen hjelpe deg med denne listen? Kan du ta en ny samtale med sjefen din og fortelle at du synes det er uoverkommelig, begrunne og komme med andre løsniger/alternativer? Usj, sånne jobbgreier er så fryktelig slitsomt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 14. april 2011 Forfatter #964 Del Skrevet 14. april 2011 Næh, ikke gjør det da. Det er jo så gøy!! Jeg lurer på om jeg hadde falt for mannen min om jeg hadde truffet ham på nettet og ikke i korpset.. Jeg er veldig glad i å lese og hadde nok tenkt meg at min kommende mann skulle være LITT interessert i litteratur i det minste. Men neida, mannen min har lest to bøker siden vi traff hverandre, Erlend Loes "L" da vi var 4 uker i Thailand og den første Elling-boken da han hadde hånden i gips og var sykemeldt. Ellers går det mest i Biltema-kataloger og denslags. Det høres fryktelig spennende ut med nettdating, og skummelt.... Ikke sikkert at jeg greier å holde meg på matta... Mmannen leste heller ikke bøker. Nå har han definitivt lest sin skjerv, da, med en utdannelse og yrkeskarriere som har krevd en god del hyllemetre. Og jeg må ta i bruk en god del fingre for å telle alle skrivefeilene jeg har tatt ham i... Men han var perfekt likevel... Synes ikke nettdating er så skummelt, egentlig. Har et ganske avslappet forhold til det hele. Tenker på det som en måte å komme i kontakt med folk, for det skjer jo ikke på "normal" måte. Jeg kunne også brukt ordet "avhandling" om jeg hadde fått en mengde tekst servert eller en lang enetale. Men selvfølgelig i spøk, som det virket som han også gjorde. Jeg vet det er feil bruk av ordet, men jeg tror ikke det er helt uvanlig å si det. Ikke for at dette var så viktig, bare kom til å tenke på det. Sant nok. Det er vel mer alle skrivefeilene, og profilteksten - hvor det også florerer av dem. "Æ er en persjon som bare må oppleves", det er alt han har sagt om seg selv. Og når han i tillegg har kun videregående, ikke noe utdanning utover det... Ja, akkurat så fordomsfull er jeg... Nettdating er for øvrig noe jeg aldri skal gjøre igjen. Prøvde for noen år siden, og det endte vel så nogenlunde bra med et slags forhold til en hyggelig fyr noen måneder. Men det var en tornefull ferd og jeg tror rett og slett den "shoppingen" er veldig usunn. Jeg ville i alle fall blitt lei meg hvis jeg visste at andre vurderte meg på samme måte som jeg vurderte mennene der inne. Vet ikke, jeg må gjerne vurderes... Jeg tenker egentlig ikke på den biten i det hele tatt, i hvertfall ikke på det første stadiet. Skulle jeg treffe en jeg syntes var interessant, og så viste det seg at han syntes jeg var teit av én eller annen grunn, kunne det jo blitt leit. Men det ville det jo vært uansett hvordan jeg hadde blitt kjent med fyren. Bortsett fra mennene til diverse damer jeg er blitt kjent med (i hovedsak gjennom barna), har jeg blitt kjent med én mann de siste fire årene, utenfor nettet. Det var Mmannen. Hvis jeg skal treffe folk, ser det ut til at nettet er den mest sannsynlige arenaen. Ellers må jeg vel vente i nye fire år. Så ubehagelig mht jobb. Men er utfordringene ved å gjøre ferdig den listen større enn ubehaget ved ikke å gjøre det? Hvis svaret på dette er ja, og din sjef mener dette er kjernevirksomhet, så burde du jo absolutt se deg om etter en annen jobb. Det vil jo være uutholdelig for deg ellers. Kan noen hjelpe deg med denne listen? Kan du ta en ny samtale med sjefen din og fortelle at du synes det er uoverkommelig, begrunne og komme med andre løsniger/alternativer? Usj, sånne jobbgreier er så fryktelig slitsomt og vondt. Jeg burde helt klart tvinge meg gjennom den listen. Men det eter på seg så veldig mye mer, det krever research som igjen kommer til å kreve annet i neste instans. Det er rett og slett ganske omfattende. Og krever dessuten en del datateknisk jeg ikke føler meg så kyndig på, og som jeg også ville måtte tukle med. Utfordringene er store nå, når jeg egentlig ikke er helt arbeidsfør og synes det meste er ca. 100 ganger mer utfordrende enn normalt. Men hvis jeg argumenterer med det, får jeg nok høre at denne listen skulle vært gjort forlengst, f.eks. da jeg de fire ukene i januar/februar var i full jobb. Men da var det andre ting, også, som var presserende. Jeg hadde jo vært borte så lenge. Usj, jeg vet ikke. Jeg må vel prøve. Over påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. april 2011 #965 Del Skrevet 14. april 2011 Kanskje du bare kan la være og så blir du oppsagt med fet sluttpakke og gyllen fallskjerm? Masse skilsmisser i min (jobb)krets for tiden, dessverre kjenner jeg bare de skilte kvinnene, og mennene deres er jo uansett idioter (enten objektiv sannhet eller de skilte kvinnenes sannhet, men det sier seg jo selv at det er ett av de to). Hodet under vann selv for tiden, enda jeg har en mann (som jobber hele tiden) og ikke vært sykmeldt (bare lat). Puh, enig i at påske blir bra. Kom til Hemsedal, der blir vi masse mer eller mindre enslige og bitre kvinner med barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 14. april 2011 #966 Del Skrevet 14. april 2011 Altså, jeg er ikke bitter, bare midlertidig enslig. Sånn for oppklaring. Happy camper jeg vet du (og det er ikke rosemaling selv om folk tenderer til å påstå at de som har det bra pynter på sannheten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 14. april 2011 Forfatter #967 Del Skrevet 14. april 2011 Jøjemeisen så trøtt jeg er. Det kan da umulig være meningen at det skal være sånn. Kanskje jeg har fått afrikansk sovesyke. En time fysio i dag, holdt på å sovne flere ganger. Og så samtale med denne damen fra tre år tilbake, familievernkontoret, helt utrolig, hun husket flere ting jeg hadde sagt den gangen. Siterte meg på både det ene og det andre. Imponert. Tilbake igjen i mai, håper det kan komme noe ut av dette. Noe konkret. Og så - kino. Dro faktisk på kino midt på blanke dagen. Parkeringsautomaten var ødelagt, det kom ikke noe parkeringsbevis ut av den. Hadde betalt for 2.5 timer. Så jeg ringte den automatiske feilmeldingen, oppga automatnummer, hva feilen besto i og dessuten registreringsnummeret på bilen min. Og så gikk jeg på kino. Another Year. Fabelaktig film, elsket den. Fantastiske karakterer, utrolig troverdige, fantastiske skuespillerprestasjoner. Utrolig trist, jeg grein halve filmen. Kjente meg så veldig igjen, en av hovedpersonene var ekstremvarianten av meg. Men jeg påberoper meg å være langt mindre patetisk, desperat og stakkarslig. Men det var noe der, noe utrolig sårt, som jeg kjente så veldig igjen. Ojoj, som jeg likte den filmen. Og da jeg kom ut, hadde jeg fått gul lapp i frontruta. Det ordner seg. Blir bare enda en ting jeg må ordne, liksom. Jeg har jo så lite å ordne med fra før. Sovnet på sofaen en liten time i ettermiddag. Holder på velte i sofaen nå, også. Men må klargjøre litt ift. morgendagen, involverer alt fra legetime, intervju (ja, jobb, men ikke ny jobb, jeg skal intervjue), kjøring av unger til flyplass og fiksing til damemataften i morgen kveld. Venninne to initiative, vi inviterer begge et par av våre aller nærmeste. Så vil blir vel seks, ser det ut til. Spleiselag, tapas. Blir sikkert ok, kanskje til og med bra. Tre valg: Pakke til ungenes reise i morgen? Legge meg? Brette og legge på plass diger haug med klær? Se Torsdagskveld fra Nydalen, som står på pause helt i starten av programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 14. april 2011 #968 Del Skrevet 14. april 2011 Håper du så på Nydalen for det var bra idag! Synes jeg, da. Men jeg har jo litt barnslig humor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 14. april 2011 #969 Del Skrevet 14. april 2011 Både latter og søvn er oppbyggende. Om Nydalen kan sees på et mer fornuftig tidspunkt ville jeg valgt søvn først. Og latter i løpet av morgendagen :9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 14. april 2011 Forfatter #970 Del Skrevet 14. april 2011 Der kom Klips mellom, ja. Hemsedal... Det er sånn slalom og sånn, det. Har ikke stått slalom siden jeg var atten... Og påsken er nok belagt. Men hadde jeg kunnet planlegge denslags i god tid... Ble Nydalen, akkurat ferdig. For noen skrulliger. Liker han der Morten-fyren godt, han ganske kul. Og kjekk. Litt sånn stygg-kjekk, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 14. april 2011 Forfatter #971 Del Skrevet 14. april 2011 Både latter og søvn er oppbyggende. Om Nydalen kan sees på et mer fornuftig tidspunkt ville jeg valgt søvn først. Og latter i løpet av morgendagen :9 Kunne ikke det, sjø. Stod på pause, ikke på opptak. Men muligens utsetter jeg pakking til i morgen. Til tross for at det blir travelt. Har klaget på bot, regner med at det er uproblematisk. Men man vet jo aldri med denne etaten. Ok, resignerer. Og klokka er bare halv tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 15. april 2011 #972 Del Skrevet 15. april 2011 Nydalen er enda et urpinlig program i rekken av urpinlige programmer på tv som liksom skal være morsomme. Er så flaut å se på at det er... ja, flaut. Vi har prøvd mang en gang å se på det, siden tilsynelatende oppegående personer går med på å være gjester der og programmet nærmest er genierklært, men vi ender opp med å vri oss i sofaen over hvor tragisk det er og skynder oss å slå av. Vi trekker ikke LITT på smilebåndet engang. Det eneste som har fremkalt humring er PH-innslagene, men alt som gjør narr av PH får meg jo helt i kne uansett for der er folk virkelig en parodi på seg selv, helt beyond reality. I det store og hele ser vi fint lite på tv, det er for mye crap. Reinspikka, shiny crap. Blir ordentlig deppa av det. Må ha vært slik bestemor følte det en gang i tiden *gamlis* Dag, derimot, gleder jeg meg vilt til neste sesong av. Det er humoren sin det God, gammeldags, smart humor om de mørkeste sidene av mennesker Nuvel, det var dagens utbrudd. Kanskje jeg burde få meg kaffe før jeg sier noe mer i dag. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. april 2011 #973 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg synes Nydalen er kjempemorsomt. Blant annet I skyggen av Steve Jobs, rapperen Tommy Pedersen og Tina og Bettina Men at Morten Ramm er kjekk, har jeg litt vanskelig for å være enig i. Men han Odd Magnus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 15. april 2011 #974 Del Skrevet 15. april 2011 Ja, jeg må si meg enig i at Tina og Bettina har sine lyspunkter. De to andre figurene har jeg ikke sett. Men jeg må være litt off mht menn, for jeg synes de to nevnte er svært lite pene menn Veldig få norske kjekkaser, i grunnen, de er ganske trauste de fleste. Ikke at jeg liker glossy menn, men de må ha litt ryddigere trekk enn den gjengen der, lizm, hvis vi først skal være overfladiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 15. april 2011 #975 Del Skrevet 15. april 2011 Morten Ramm!!! Vi synes det er kjempemorsomt, men av og til kan det bikke over og bli pinlig. Knut Arild Hareide bikket over den grensen et par ganger i går for min del... Jeg liker best de faste innslagene, Tommy P ler jeg høyt av, I skyggen av like så. Den spørrekonkurransen med Morten Ramm og han lille er ubetalelig, Jakten på Henrik Thodesen er bra (Spesielt da de skulle melke kyr.. ) Jeg elsker lettbeint, enkel humor sent på kvelden, da vil jeg helst bare underholdes! God påske, Tornerosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 15. april 2011 #976 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg er også fan a Torsdag kveld, men mest de faste innslagene egentlig - gjestene er ofte bare så-som-så. Tommy P er helt fantastisk, og I skyggen av Steve Jobs også. Og så elsket jeg spørrekonkurransene med Morten Ramm og Jon Brungot. Hællæis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 15. april 2011 #977 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Ja, den spørrekonkurransen... http://www.nattogdag.no/artikler/4650/torsdag-kveld-fra-psykologen-med-odd-magnus-williamson Jeg synes han er kjekk, jeg. Maskulin og litt "uryddig". Jepp, liker'e. Synes du norske menn er for trauste, Miss? Jeg liker best trauste menn. Sånn sjefen over alle sjefer Asgeir-type for eksempel. Nå er det ikke slik at han er en mal, men jeg så han på TV her om dagen og tenkte at en slik fyr som han kunne jeg gjerne tenkt meg. Kanskje vi ikke definerer "traust" på samme måte, forresten? Endret 15. april 2011 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 15. april 2011 #978 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Jeg synes akkurat Tommy P-figuren er dritkjedelig, vi spoler alltid over han. Men ellers er det veldig mye bra! Og så må jeg vel slenge med at jeg synes Henrik Thodesen er kul og kjekk, siden de andre får så mye skryt. Endret 15. april 2011 av Alice i Eventyrland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 15. april 2011 #979 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Nei, altså, jeg er sammen med en veldig norsk og traust fyr, jeg jeg liker norske menn. Men nå er min ordentlig godkjekk i mine øyne, veldig snill og sånn barsk, bredskuldret type med skjeggstubb som går rett hjem hos meg, omsorgsfull og snill uten å være en walk over, liksom, med sterke trekk og kjempeutstråling (og jeg er jo fullstendig objektiv også ). En sterk type. Men de derre pinglete, smale typene som jobber i TV blir liksom litt bleike, litt... jeg vet ikke. Synes det blir litt flatt og lite utpreget, for de kan liksom ikke noe annet enn det. Den gjengen med folk som skal være morsomme, type 90-tallet og 2000-tallet, det blir bare en gjeng forvokste unger som ikke skjønner at de er ferdige med russetiden Jeg tar min handy mannemann når som helst, assa Ikke at alle kan være handymenn, liker boksmarte, vittige fyrer også, men ikke når de blir sånn bleike studiotyper. Uhm. Veldig presis vitenskap, dette Endret 15. april 2011 av Miss O'Hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. april 2011 #980 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Jeg digger også torsdag kveld fra Nydalen, særlig quiz. Og jeg elsket når Henrik Thodesen parodierte Alexander Rybak. :enkel sjel: ...også liker jeg menn med litt skjeggstubb. Endret 15. april 2011 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå