Gå til innhold

Et sus som over furukrona kom

Tornerosa

Anbefalte innlegg

Men har DU lyst å gå på den salsagreia på lørdag da? Jeg er sikker på at gjesten din synes at det er positivt at dere går på noe som er lystbetont for deg. Hun forventer vel ikke at alt er lagt opp etter henne heller.

Synes du skal spørre deg selv om du har lyst, jeg. ;) Hvor ofte får man danset salsa i denne byen lzm..

Du er jo virkelig et skikkelig vertinneemne da, det har jeg sagt før også, så gjesten din er i de tryggeste hender. Og jeg lurer på hvordan HUN har det hjemme.. I mine øyne har du det STRØKENT!! No need to worry. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hva si. Har vært til både den ene og den andre, og jeg føler meg vel litt... Ikke snytt, men det var det, liksom. Lenge til neste gang. Jeg vil ikke at det skal være lenge til neste gang. Dessuten synes jeg ikke at det skjedde så mye i dag, hos pratedamen, det ble liksom bare overfladisk. Eller ikke overfladisk, men heller ikke helt spot on. Mer symptomer enn årsak, liksom. Jeg er i hvertfall ikke helt tilfreds, de siste tyve minuttene ble jeg bare opptatt av at det var så kort tid igjen, og jeg følte ikke at det hadde skjedd noe som helst.

Hun må ha misforstått/glemt, hadde ikke kommet på å ringe meg forrige uke. Men jeg vet helt sikkert at hun sa at hun skulle gjøre det. Derimot trodde hun at jeg skulle ringe legekontoret, men det var jo hele poenget. At ikke. Men det ordnet seg, tilbakevirkende.

Hun mener i utgangspunktet at jeg bør prøve å jobbe noe, men ser problemstillingene rundt manglende miljø og at den livbøyen jobben kanskje kunne utgjort, ikke fungerer slik.

Og til legen sa jeg det rett ut - jeg får det bare ikke til. Det fungerer bare ikke. Å skulle ta seg av én eller et avgrenset antall arbeidsoppgave er nesten en umulighet. Det forgreiner seg, forplanter seg, alt henger sammen. Og jeg konsentrerer meg i tre minutter av gangen, maks, tankene mine er bare småbiter. Så nå er jeg sykmeldt tom 27. mars, dvs i tre uker. Så får man ta det derfra.

Begynner dessuten å teste ut Cipralex. Veldig skeptisk, men det er vel ikke verre enn at man slutter igjen.

Og så ringer 9-åringen, og vil at venninnen skal være sammen med henne her i ettermiddag, for hun er ellers hjemme alene i to timer. Det må jeg jo si ja til. Problemet er at venninnen ikke går på SFO, derfor står de på trappa allerede nå. Jeg sov i fire timer i natt, og tre i forigårs natt, og hadde tenkt å sove en times tid nå, før middag og unger og aktiviteter. Den gang ei. Alltid jeg som må ofre. Taperen. :forvirret:

Fikk svar fra familievernkontoret igjen. Ikke nye grupper før til høsten. Om et halvt år. Men jeg kan få en time med hun jeg kjenner, har vært hos før, så kan vi ta en samtale. Men ikke før i slutten av april. Jeg har lyst til å si at da kan det være det samme.

Du er kjempeflink!

Håper du får en dag som blir fin!

Æsj, blås, hun bryr seg sikkert ikke.

(men jeg vet, jeg synes også at sånt er vanskelig...)

Takk, Ellevill.

Hun bryr seg nok egentlig ikke, det handler vel mer om at jeg gjør det.... :sjenert: Ikke nødvendigvis på den måten at "hva vil hun tro og synes og tenke?", for "virkningen" er egentlig verst når jeg er der. Blir litt blown away i forhold til evnen til... Æsj, skal ikke ramse opp alt hun er så god på. Men jeg blir så imponert, hun er så gjennomført og idérik og har så god oversikt og knotroll og... Høye ambisjoner. Får meg til å ville strebe litt ekstra, legge listen litt høyere, yte enda litt mer... Ikke bra. Strikken går ikke lenger.

Hun er en som hiver sammen scones til lunsj uten å blunke, dersom noen sier at det er hva de har lyst på. Bare som ett eksempel, det er sånn over hele linja. Jeg, derimot, har som ofte glemt å kjøpe brød. :roll: Som barna uansett ikke vil ha lenger.

Så bra, her lukter det handling og virke :klem: Det kler deg! :biggrin:

Mulig :) Det "bare" krever noen opprivende runder med gamle spøkelser. Men det er fint for det meste også, for veksten merkes så godt, og hver gang det ramler inn en erkjennelse, så enkel i sin natur men så innmari virkningsfull, konkret og viktig i tilværelsen, så er det et kult kick hver gang.

Mulig! :Nikke:

Ja, jeg har jo overrasket meg selv før, selv om jeg muligens må ha hypnose for å huske det, så hvorfor ikke...

Jeg er også kreps :takke:

Håper det blir en fin dag :)

Uffda, holdt jeg på å si. Kjenner du deg igjen?

Fin og fin, den er i hvertfall. Dagen. Men den kan jo fortsatt overraske, mye igjen.

Men har DU lyst å gå på den salsagreia på lørdag da? Jeg er sikker på at gjesten din synes at det er positivt at dere går på noe som er lystbetont for deg. Hun forventer vel ikke at alt er lagt opp etter henne heller.

Synes du skal spørre deg selv om du har lyst, jeg. ;) Hvor ofte får man danset salsa i denne byen lzm..

Du er jo virkelig et skikkelig vertinneemne da, det har jeg sagt før også, så gjesten din er i de tryggeste hender. Og jeg lurer på hvordan HUN har det hjemme.. I mine øyne har du det STRØKENT!! No need to worry. ;)

Om jeg har lyst? Jeg aner ikke. Ca. like mye ja som nei, tenker jeg.

Nei, hun forventer ikke at ting er lagt opp etter henne, men jeg synes det er uaktuelt å gjøre noe som hun ikke har lyst til. Hun er her maks to ganger i året. Hadde det vært noe jeg virkelig hadde ønsket å få med meg, så. Men det er det uansett ikke.

I teorien vertinneemne, kanskje. Langt mellom teori og praksis, kan være.

Strøkent på stue, ja, stort sett. Her er det liksom ikke så mye å rote i. Og uansett, den ene kvelden i måneden at det er noen her, koster det jo ikke så mye å rydde unna litt... :sjenert:

Men møkkete! Har vært tvunget til å støvsuge litt mer enn vanlig i det siste, pga. dyrene. Men badet... :overrasket: Kjelleren... Full av kaninlort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, ikke bry deg om hus og rydding og sånn. Jeg er ganske ryddig av meg, men jeg har en nabo som har det skikkelig kaotisk hjemme. Spesielt kjøkkenet flyter helt over av dill og dall og rot. Men hun er bare såååå hyggelig å ta en kaffe hos, og hun er alltid så gjestfri og søt og snill. Hun bryr seg katten om hvordan det ser ut, i hvertfall har hun aldri kommentert at det er fullstendig bombet der. Jeg synes det er skikkelig sjarmerende, skulle ønske jeg kunne ha samme innstilling som henne av og til.

Det jeg egentlig prøver å si, er vel at enten så får du ryddet og det er jo fint, eller så får du ikke ryddet og da driter du i det, ikke si noe om det i det hele tatt. Jeg har nemlig en annen nabo som ikke kan slippe folk innenfor døren uten å komme med en lang utredning om hvor rotete det er, og hvorfor det er så rotete..... Jeg føler meg mye mer velkommen i rotehuset til nabo nr.1. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ringer 9-åringen, og vil at venninnen skal være sammen med henne her i ettermiddag, for hun er ellers hjemme alene i to timer. Det må jeg jo si ja til. Problemet er at venninnen ikke går på SFO, derfor står de på trappa allerede nå. Jeg sov i fire timer i natt, og tre i forigårs natt, og hadde tenkt å sove en times tid nå, før middag og unger og aktiviteter. Den gang ei. Alltid jeg som må ofre. Taperen. :forvirret:

Vel, da sjainer du huset i stedet for å sove, så har du gjort det. Tenk så heldig jentene er som kan komme hjem til et hus med en voksen til stede. Du trenger vel ikke oppvarte de??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elixia Teglgården har basseng, ligger innenfor bommen (Nidarvoll/Fossegrenda) og har gratis parkering. Jeg trener der. Eller "trener", rett og slett fordi ungene har vært så mye syke i vinter og jeg ikke har kunnet ha dem på barnepassen. Men nå ser det lysere ut. Det er også familiesvømming noen timer hver helg - vi er der i mine helger (annenhver). Samme gjelder for LadeArena (minus bassenget, men de har sånn velværeavdeling).

Jeg tror Cipralex kan være bra for deg. Du kommer nok til å merke at den tar toppene både på godt og vondt, men det betyr ikke at du blir følelsesløs. Litt mindre kaving tror jeg dog det blir.

Ble det konsert på deg neste helg? Jeg har barnefri om du vil ha selskap.

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, ikke bry deg om hus og rydding og sånn. Jeg er ganske ryddig av meg, men jeg har en nabo som har det skikkelig kaotisk hjemme. Spesielt kjøkkenet flyter helt over av dill og dall og rot. Men hun er bare såååå hyggelig å ta en kaffe hos, og hun er alltid så gjestfri og søt og snill. Hun bryr seg katten om hvordan det ser ut, i hvertfall har hun aldri kommentert at det er fullstendig bombet der. Jeg synes det er skikkelig sjarmerende, skulle ønske jeg kunne ha samme innstilling som henne av og til.

Det jeg egentlig prøver å si, er vel at enten så får du ryddet og det er jo fint, eller så får du ikke ryddet og da driter du i det, ikke si noe om det i det hele tatt. Jeg har nemlig en annen nabo som ikke kan slippe folk innenfor døren uten å komme med en lang utredning om hvor rotete det er, og hvorfor det er så rotete..... Jeg føler meg mye mer velkommen i rotehuset til nabo nr.1. :fnise:

Joa, hadde jeg i hvertfall vært hyggelig, gjestfri og søt & snill... Så hadde det da kompensert for noe. Men jeg er litt dau, kan man si.

Jeg har blitt flinkere og mer avslappet ift rot (er vel bare å innse at noen gener er det vanskelig å gjøre noe med :roll: ), men når det er skittent, synes jeg det er litt ubehagelig. I hvertfall når det er overnattingsbesøk, som skal bruke bad og dusj.

Men jeg skal prøve å være sjarmerende, i hvertfall. :sjenert:

Vel, da sjainer du huset i stedet for å sove, så har du gjort det. Tenk så heldig jentene er som kan komme hjem til et hus med en voksen til stede. Du trenger vel ikke oppvarte de??

Sjaineformen var nok ganske fraværende, Cumulus, jeg så i kryss og stod foran en ganske tøff ettermiddag. Den lille duppen hadde jeg sett fram til siden jeg stod opp i morges.

Joda, heldige. DE er heldige. Men fra mitt ståsted er det ganske upraktisk. Det passer meg temmelig dårlig. Det har vært mye av det i det siste, hun kommer hjem med venninner som ikke går på SFO, da kommer de i 13-14-tiden, og jeg er IKKE klar for å omgås en haug (ok, 2-3) unger da. Jeg trenger formiddagene. De trenger ikke vartes opp, men de er her, veldig presente, de merkes i høyeste grad. Og de vil aller helst benke seg foran pc'en på stua og henge på de Supermodell-greiene, og det spørres etter mat. Min går jo på SFO, hun har matservering der. Men noen av venninnene har ikke, så da kommer de altså hit, og trenger da mat. Mange ganger har jeg sittet og jobbet når de kommer, og det er ikke så enkelt å fortsette med med inntog av 9-åringer. Har ikke noe eget rom, sitter på stua.

Selvfølgelig er det ikke noe problem, ikke i utgangspunktet, jeg vil jo gjerne at hun skal ha med seg venninner hjem, jeg vil gjerne kjenne venninnene godt, vil at de skal trives her. Men for tiden er mine timer alene hjemme hellige, og jeg har sagt til henne at før 15.30 vil jeg ikke at hun skal dukke opp med venninner, med mindre vi har avtalt det på forhånd.

Elixia Teglgården har basseng, ligger innenfor bommen (Nidarvoll/Fossegrenda) og har gratis parkering. Jeg trener der. Eller "trener", rett og slett fordi ungene har vært så mye syke i vinter og jeg ikke har kunnet ha dem på barnepassen. Men nå ser det lysere ut. Det er også familiesvømming noen timer hver helg - vi er der i mine helger (annenhver). Samme gjelder for LadeArena (minus bassenget, men de har sånn velværeavdeling).

Men det er vel bindingstid der, også... Familiesvømming og velvære høres jo bra ut.

Jeg tror Cipralex kan være bra for deg. Du kommer nok til å merke at den tar toppene både på godt og vondt, men det betyr ikke at du blir følelsesløs. Litt mindre kaving tror jeg dog det blir.

Nå er jeg veldig i tvil. MIn venninne som kommer i morgen har ved to anledninger brukt Cipralex. Hun sier ALDRI, ALDRI mer. Og beskrivelsene hennes var ikke akkurat lystige, for å si det sånn. Nå vet jeg jo at folk reagerer ulikt på medikamentet, men jeg ble veldig skeptisk. Det var jeg forsåvidt fra før, også, et kjapt søk på nettet (også her på KG) kan skremme noen og enhver. Virker som om svimmelhet, kvalme, dårlig humør, søvnproblemer og svettetokter er veldig vanlige bivirkninger, særlig i opptrapping. Og det kan jo bli spennende. Man har jo barn, også... Og det står til og med på pakningsvedlegget at man ikke bør kjøre bil før man vet hvordan Cipralex virker på en. Og det gjør man jo ikke før etter en tid. Sikkert ikke noe man tar hensyn til, men... Nedtrapping ser ut til å være et tema i seg selv, og noen sliter med bivirkninger mange måneder etter at de har sluttet på tablettene.

Husker at min eks-mann tok Cipralex over 2-3 måneder. Han sluttet fordi han likte ikke virkningen, ble fullstendig avstumpet og likegyldig til absolutt alt. Jeg derimot syntes han var langt enklere å leve med... :sjenert: Var ikke så sur og grinete.

Jeg vet virkelig ikke. Jeg har hentet ut tablettene. Fastlegen min sa at han var i utgangspunktet verken veldig for eller veldig imot antidepressiva, ville tydeligvis ikke påvirke meg i noen retning. Men han har jo bragt det på bane før, så han har jo foreslått det. Ga meg en innføring, og sa at jeg måtte bestemme selv. Hvorfor må man bestemme alt selv?!? :sur:

Jeg venter i hvertfall i et par dager, vil høre litt mer om venninnen min sine erfaringer. Eller kanskje er det fryktelig dumt. Hun er ganske langt over snittet...hva skal man si... Det forundret meg ikke, for å si det sånn, at hun var veldig negativ til tablettene.

Ble det konsert på deg neste helg? Jeg har barnefri om du vil ha selskap.

Vet fortsatt ikke, tror ikke jeg greier å bestemme meg før like før... Var tøff i trynet og prøvde å kjøpe billett, men når det ikke gikk, mistet jeg litt piffen. Tror kanskje jeg venter litt. Men bra å vite at du har barnefri, vi kunne jo uansett tatt en liten bytur lørdag på dagtid, + cafébesøk?

Endret av Tornerosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk greit i ettermiddag, etter at vi hadde en liten seanse først. For jeg sa klart ifra om at dersom hun kom hjem med venninne nå, så måtte de være på rommet hennes. Jada, det skulle de. Men så måtte venninnen gjøre lekser før hun skulle på trening, og da måtte de bruke pc. Rett ved der jeg satt, og faktisk skrev en jobbmail, før jeg tenkte å strekke meg på sofaen før jeg begynte på middagen. Og så begynte de å pipe om at de var så sultne, de måtte spise noe fordi venninnen skulle på trening... Så jeg mente at da fikk de heller gå til venninnen, jeg kan ikke ta ansvar for venninnens lekser og matbehov og i det hele tatt, særlig ikke når jeg hadde satt som forutsetning at de holdt seg på rommet. Kan høres slemt ut, men dette var ikke noe engangstilfelle... Dager jeg har jobbet hjemmefra, har jeg blitt forstyrret. Og flere enn én gang har jeg sovet, når de har kommet hjem, uten forvarsel.

Liker ikke selv at jeg ikke liker det, skulle ønske jeg bare kunne ønske dem hjertelig velkommen og smile og sette fram knekkebrød. Men det føles som en belastning nå.

Så ringte venninnen hjem, hun måtte jo gjøre lekser, og når hun ikke fikk gjort det her, ville hun ringe moren for at hun skulle hente henne. Bla og bla, fram og tilbake, hun gikk, min egen ble sittende igjen i sofaen og hylskrike, jeg gikk og la meg. Så ringte visst venninnen på vei hjem, og enden på visa ble at min ble med henne. Jeg sovna i tyve minutter, så kom 7-åringen. Jeg hadde kjøpt fisk. Hun ble sur som en sitron. 9-åringen er glad i fisk, men ikke 7-åringen. Fire fileter, hadde jeg kjøpt, og tinet. Jeg spiser lite selv, og 7-åringen hadde ikke spist stort, så jeg droppet det. Tok i stedet opp hjemmelaget lasagne fra fryseren. Som vi ikke rakk å tine før vi skule dra. Dermed fikk hun havregryn, yoghurt, knekkebrød og oliven til middag. Fornøyd.

Så kom vi alle hjem 19.20, etter at 9-åringen hadde klemt fingrene i døra og skreket i et kvarter så det gjallet i den tomme skolen, etter at bilnøklene hadde vært sportløst forsvunnet og jeg hadde brukte nok et kvarter på å lete dem opp. Omsider hjemme. De var utsultet, visstnok. Satte all min lit til lasagnen, og varmet den. De pirket, grein på nesen, men i taushet. Turte vel ikke si noe. Da gikk jeg og la meg igjen, med beordring om å rydde av bordet, finne seg kveldsmat, gå på badet og si fra til meg når de var ferdige. Fra under to puter over hodet hørte jeg tre ganger hyl fra badet, men ignorerte. De ble ferdige, de fikk lese på sengen og var smørblide da jeg sang godnattsang for dem.

Jepp. Finfin dag.

Nå må jeg skifte på kaninburet, det kan ikke stå sånn i morgen. Og jeg må sjaine kjelleren, virkelig. Og badet, definitivt. Men først skal jeg se FF, det får bare bli sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Noen helt andre grupper. Nevermind, then. Ved nærmere ettertanke er det fint om du redigerer bort hele den delen i siteringa di - så skal jeg gjør det samme i innelgget mitt. I'll explain later.

Cafe og sånt på lørdag høres bra ut. Om halvannen uke altså. Ellers kan du jo bli med på metal-battle på Blæst neste onsdag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et positivt møte med Cipralex, men det var helt klart at brukeren opplevde noen bivirkninger. Som førte et par ting med seg. Det kan jeg også fortelle om på lørdag. For oss som var rundt, så var det utelukkende positivt. Ulempene kom mye av personens "moral".

Joda, det er bindingstid på Elixia også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Noen helt andre grupper. Nevermind, then. Ved nærmere ettertanke er det fint om du redigerer bort hele den delen i siteringa di - så skal jeg gjør det samme i innelgget mitt. I'll explain later.

Cafe og sånt på lørdag høres bra ut. Om halvannen uke altså. Ellers kan du jo bli med på metal-battle på Blæst neste onsdag! :ler:

Done. Tror jeg skjønner. Hvis jeg har rett, var det hvor jeg hang i halvannet år, man ble ikke kvitt meg... :sjenert:

Da sier vi det, café og sånt, så ser vi hva som ellers skjer.

Metal-battle? Hva i alle er det?

Jeg har hatt et positivt møte med Cipralex, men det var helt klart at brukeren opplevde noen bivirkninger. Som førte et par ting med seg. Det kan jeg også fortelle om på lørdag. For oss som var rundt, så var det utelukkende positivt. Ulempene kom mye av personens "moral".

Joda, det er bindingstid på Elixia også.

Ja, fortell gjerne. Jeg regner med at jeg har bestemt meg for om jeg skal ta dem eller ikke i løpet av et par dager, har time til blodprøvetaking om tre uker, til sjekk for bivirkninger og effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metal battle er 8 band innen sjangeren metal som skal spille i 20 minutter hver. Etterpå går beste band til finalen som er landsomfattende. Jeg kjenner gitaristen i et av bandene og har lovet å trå støttende til under bl.a stemmegivningen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metal battle er 8 band innen sjangeren metal som skal spille i 20 minutter hver. Etterpå går beste band til finalen som er landsomfattende. Jeg kjenner gitaristen i et av bandene og har lovet å trå støttende til under bl.a stemmegivningen. :ler:

Høres vondt ut... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser om Cipralex, til øyet blir stort og vått.

Vet virkelig ikke om jeg tør begynne med dette, alene i huset, med to unger. Leser om folk som tørner fullstendig. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er Cipralex ei venninne går på. Mot angst og depresesjon. De to første ukene var fæle, ville bare ligge under dyna. Deretter fikk hun et nytt liv. Det har hjulpet henne. hun er forresten også helt alene med to barn. Hadde ansvaret for disse to også gjennom den vanskelige perioden.

Skjønner godt at du synes det er skummelt. Har desverre ingen fasit. Men jeg tenker kanskje det er verdt et forsøk, kanskje du slipper å ha det slik du har det nå.

Endret av Ellevill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser om Cipralex, til øyet blir stort og vått.

Vet virkelig ikke om jeg tør begynne med dette, alene i huset, med to unger. Leser om folk som tørner fullstendig. :overrasket:

Du kommer neppe til å tørne. Du merker fort om du tåler dem eller ikke. Ta den første etter at ungene har lagt seg, i tilfelle du blir dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje verdt et forsøk, ja.

Men synes det virker veldig skummelt. Det er jo "bare" å slutte, men hvis det skal være noe poeng å prøve, må man jo vente til det eventuelt kommer virkning. Og det kan ta uker. Og de ukene kan være... Veldig usikker, akkurat nå sier jeg til meg selv at hallo, ta seg sammen, ting er da virkelig ikke så ille, det er bare noe jeg tror... :roll:

Noen beskriver bivirkninger som nærmest høres ut som hallusinasjoner, andre forteller om ødelagt sexliv, og ikke bare under selve behandlingen, men i lange tider etter avsluttet behandling...

Ikke at det skal ha noe å si. :filer:

Spurte fetter psykolog, han hadde ikke hatt særlig befatning med medikamentet. Skal spørre venninnes fastlegemann om han har. Men igjen, det som gjør det hele litt skummelt, er at det virker så veldig uforutsigbart, at man ikke vet hvordan virkningen blir, at det er så individuelt.

En hadde gått opp femten kilo på ett år... :overrasket:

I'll be wearing earplugs. :ler:

Nemlig. Høres ut som en bra plan, ja. Jeg blir bare aggressiv av metal... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. sextrøbbel: Min venninne har i alle fall ingen slike bivirkninger. That's for sure! :filer:

Men hun har hørt om andre som får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER veldig individuelt.

Tror du at du vil ha nytte av det da?

Cirpralex/Citalopram er gjerne førstevalg. Effekten er diskutabel statistisk sett. Noen har supernytte, noen merker ingen forskjell, mange har ingen bivirkninger, noen har mange. Det er ikke mulig på forhånd å si hvordan du vil respondere, men jeg skjønnr skepsisen din veldig godt.

Hva sier pratedamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER veldig individuelt.

Tror du at du vil ha nytte av det da?

Cirpralex/Citalopram er gjerne førstevalg. Effekten er diskutabel statistisk sett. Noen har supernytte, noen merker ingen forskjell, mange har ingen bivirkninger, noen har mange. Det er ikke mulig på forhånd å si hvordan du vil respondere, men jeg skjønnr skepsisen din veldig godt.

Hva sier pratedamen?

Om jeg tror det? Nei, det er jo nettopp det jeg ikke vet... Hadde jeg visst at jeg hadde god nytte av det, hadde jeg jo ikke nølt.

Har lest noen meter Cipralex-lektyre i dag, og jeg er ikke direkte beroliget.

Pratedamen foreslo det. Tror hun hadde nevnt det for legen, også, nå i forrige uke. Han nevnte det i fjor vår, som en mulighet jeg kunne tenke på, men da ville jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...