Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #561 Del Skrevet 3. mars 2011 Må tisse igjen, men kan ikke gå ned, ungene er omsider stille og vil ikke forstyrre. De MÅ sovne. Herregud, jeg er patetisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #562 Del Skrevet 3. mars 2011 Snacks og drikke høres lurt ut!! Om ikke annet for å "ha noe å gjøre" dersom det blir pinlig taushet.. Har selv vært i din situasjon, og føler med deg!! Lykkelykke til!! Klem Takk! Han drikker ikke te, kaffe er litt for sent... Kan mikse litt appelsinjuice og Russian Tonic... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 3. mars 2011 #563 Del Skrevet 3. mars 2011 Drit i snacks, lag no' drikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #564 Del Skrevet 3. mars 2011 Det blir kanelboller. Han er godmatrøv. Nå er jeg forresten rimelig bra sedert. Kanskje litt vel mye. Men enda en halvtime igjen, minst. Jeg kan jo øve meg. På monologen. Hvordan var det, hvem har manuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 3. mars 2011 #565 Del Skrevet 3. mars 2011 Melk og boller da! Siden kaffe og te er uaktuelt. Eller bare juice Holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #566 Del Skrevet 3. mars 2011 Hah, jeg har det, han spurte om ungene er hjemme fordi han vil overnatte!! Særlig. Men han må da skjønne at ungene er her, det er da skoledag i morgen. Hvor skulle de ellers vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #567 Del Skrevet 3. mars 2011 Melk og boller da! Siden kaffe og te er uaktuelt. Eller bare juice Holder i massevis. Han drikker omtrent ikke melk. Ser du, jeg kjenner ham godt. Det blir juice iblandet Russian Tonic. Det er godt, om enn ikke det beste til kanelboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #568 Del Skrevet 3. mars 2011 Oj, jeg er virkelig sedert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #569 Del Skrevet 3. mars 2011 98 % sikkert at jeg er nedbrutt etterpå. 2 % sjanse for at jeg er optimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 3. mars 2011 #570 Del Skrevet 3. mars 2011 Det blir kanelboller. Han er godmatrøv. Nå er jeg forresten rimelig bra sedert. Kanskje litt vel mye. Men enda en halvtime igjen, minst. Jeg kan jo øve meg. På monologen. Hvordan var det, hvem har manuset? Fokuser på de tingene du vil få frem, resten driter du i. Du vil sikkert ikke få sagt alt du ønsker uansett... Se på ham, se hva du ser og kjenn hva du føler og ta det deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #571 Del Skrevet 3. mars 2011 Fokuser på de tingene du vil få frem, resten driter du i. Du vil sikkert ikke få sagt alt du ønsker uansett... Se på ham, se hva du ser og kjenn hva du føler og ta det deretter. Jo, ja, men ikke vet jeg helt hva som er viktigst å få frem, ikke vet jeg hvordan og ikke vet jeg om er jeg vil være i stand til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 3. mars 2011 #572 Del Skrevet 3. mars 2011 Wow, 16 lesere her inne!! Du KAN ikke avslutte denne føljetongen. Sedert - betyr det bedøvd? Joda, jeg har google... Hadde ikke alt skjedd så kjapt skulle du fått noe beroligende av meg som jeg har liggende etter forrige tannlegebesøk..vet ikke om det funker egentlig, men det er svært populært blant enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #573 Del Skrevet 3. mars 2011 Hadde ting vært opp til meg, skulle ingenting vært avsluttet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 3. mars 2011 #574 Del Skrevet 3. mars 2011 Da sier du nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #575 Del Skrevet 3. mars 2011 Da sier du nettopp det. Phu, ja. Jeg sier nok det. Åpningsreplikk, jeg mangler åpningsreplikk! Hei? Utrolig hvor vanskelig det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #576 Del Skrevet 3. mars 2011 Ti på ti. Han kommer sent, vedder på at han har anledning til å bli kun en liten time. Det holder ikke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #577 Del Skrevet 3. mars 2011 Sånn kanelbollene er varme, og jeg tror jeg har valgt min plass i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 3. mars 2011 #578 Del Skrevet 3. mars 2011 Hjelpe seg. Jeg sitter nesten og skjelver i sofaen min, så mange mil fra deg... Krysser fingre og tær og alt jeg har for at dette blir en god samtale for dere, Tornerosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #579 Del Skrevet 3. mars 2011 Fem på. Hva skulle jeg gjort uten KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #580 Del Skrevet 3. mars 2011 Takk, P. Jeg har hjerteklapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå