Tornerosa Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #1161 Del Skrevet 17. mai 2011 Orker jeg? Her er en smule bombet. Men det blir så travelt i morgen. Jeg burde dessuten skvise inn en tur til byen, må hente noen skjema hos fastlegen. Men vet ikke om jeg rekker det. Skal øve med unger fra ett til tre, også. Dårlig timing. Bursdag 17.30. Bake, rydde, dekke, planlegge... Åh, hjertet mitt. Og blodsutredelsen, jeg ser helt nifs ut, har en diger blødning på det høyre øyet. Aner ikke hvor den kom fra, oppdagen den i går ettermiddag. Siden da har den bare blitt større. Litt rart, sånt pleier jo å bli mindre, ikke større. Men venninnes legemann sjekket, lyste meg i øyet med en greie og så tydelig at det var en "vanlig" blødning. Bare følge med på om den blir enda større. Sukker. ...utseendemessig liker jeg slanke, feminine kvinner, oppegående og med glimt i øyet. Og her inne er jeg sulten på spenning og gjerne treff med ei dertil egnet kvinne:) Sulten på spenning? Hva legger du i det? Med spenning mener jeg en god flørt og gjerne noe bra fysisk om kjemien tilsier det. Jeg er ikke direkte uberørt av vårens kraft:) Må innrømme jeg tenkte mest i retning av et spennende bekjentskap for gjensidig fysisk glede, altså sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #1162 Del Skrevet 17. mai 2011 Effektiv. Halvannen time, og det er nesten blåst her. Rød og gul gelé i småporsjoner står i kjøleskapet. I morgen skal jeg bake minimuffins med galant pynt (skal vurdere å kalle dem cupcakes etter å ha sett resultatet) og brownies. Frøkna vil ha brownies som bursdagskake. Noe innkjøp gjenstår. Tror jeg har oversikt, kontroll. Hvis jeg jobber iherdig fra morgenen av, rekker jeg kanskje det ærendet til andre siden av byen, også. Flink. (Men aldri mer 17. mai, barnebursdag og pysjamasparty på én og samme uke! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1163 Del Skrevet 18. mai 2011 Stålvilje påkrevet for å ikke velte seg ned på sofaen nå. Men da er jeg redd for at jeg forsover meg til bursdagen klokka halv seks i ettermiddag. Men sjansen for at jeg skal få presset inn denslags, er minimal. Må være ferdig med det meste, inkludert ferdigdusja, til klokka 13.00. Og så kommer paps på ett eller annet tidspunkt, han pleier gjerne å time det til ti minutter etter at jeg har sovnet. Jo, 17. Temmelig kaldt, og temmelig utrygt for regn. Så regnet det da også en del, innimellom, men vi gikk stort sett klar av de verste skurene. Minsta hadde ca. fire anfall i løpet av dagen, men kom da meg gjennom det, også. Tror hun endte opp med å være fornøyd med dagen, alt i alt. Jeg har kjørt og gått og løpt for å rekke alt, hente, bringe, se på toget både nedover og oppover. Til og med frokosten med korpset på skolen fikk vi med oss. Litt kjipt å stå mutters alene og se på toget, men alensomheten varte bare fra morgen til 14, da spiste vi lunsj sammen med venninne m/fam + bror, sambo + foreldre. Jeg kjenner dem alle. Greide ganske bra å undertrykke følelsen av å "snylte" på andres familie (hvorfor blir det aldri aktuelt fo rmine foreldre å komme hit den 17?). Så måtte vi fyke avgårde igjen, for minsta skulle gå i tog nok en gang, og etter en våt og dyr affære i skolegården, kjørte vi ut til annen venninne m/fam og spiste middag. Faktisk hadde vi halvveisavtale med en tredje familie, men det rakk vi ikke. Mine tre familier. I hodet mitt har de fasong som sirkler, ganske store sirkler, mens egen familie har fasong som en trekant, en bitteliten en. Ikke bilder jeg har lett fram til, de bare finnes i hodet. Får vel kjøre i gang muffinsbakingen før jeg sovner sittende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1164 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er i koma. Alle heter de Roy, Rolf, Åge, Kjetil. Hvorfor kan de ikke ha navn jeg liker å si? Forsåvidt greit nok, når det ikke blir no' uansett. Råååååyyy??!! Liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #1165 Del Skrevet 18. mai 2011 AU forutsetter at Tornerosa i praksis veldig raskt viser at hun er innforstått med hva jobben krever. "Veldig raskt". Jeg tør fanden tute meg ikke å begynne å jobbe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 19. mai 2011 #1166 Del Skrevet 19. mai 2011 Alle heter de Roy, Rolf, Åge, Kjetil. Hvorfor kan de ikke ha navn jeg liker å si? Forsåvidt greit nok, når det ikke blir no' uansett. Råååååyyy??!! Liksom. Enkle Tornerosa, grei å gjøre til lags Du får gå for et annet alderskull hvor andre navn lå på toppen Angående jobb, så er vel det meste sagt fra min side, så jeg vil bare si masse lykke til videre med å finne ut av det. (Det trenger ikke være resepsjon, det kan være noe annet, poenget er, tenk annerledes en stund ) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #1167 Del Skrevet 19. mai 2011 Øhum... Den slags overfladiskheter var alt jeg greide å prestere i går etter bursdag med søtten unger. Vi har forøvig også Ernst. Går det an å hete Ernst? R-N-S-T, fire konsonanter etter hverandre? Nei, altså. Jeg kan ikke gå for noe dårligere enn Christopher. Alvorlig talt. Lydnivået under bursdagen i går nådde uhyrlige høyder, jeg er hes i dag. Hovedpersonen var i all hovedsak fornøyd (og høy), selv om det tyve minutter før slutt klikka litt. Det var så mye mer hun ville ha gjort, leker vi hadde planlagt, men det ble ikke tid. Og det tålte hun dårlig. Men det gikk jo over. Og jeg kompenserte ved å foreslå at hun inviterer noen venninner til "lekeparty" en dag, så kan vi leke alle de lekene og flere til. Hittil i dag har jeg hentet regnklær på skolen, sendt avgårde 10-åringen på skoletur m/overnatting, vært hos kiropraktor, vært hos urmaker for å få en vurdering av reima på bursdagsgaven til 8-åringen (gikk litt opp i limingen på siden), vært hos gullsmed og fått fikset arve-armbånd, kjøpt pysj til 10-åringen, hentet D-skjemaer hos fastlegen. Og nå holder jeg på å omkomme av trøtthet og hodepine, så jeg må ta en liten timeout. Heldigvis gjorde jeg det grøvste av opprydding i går kveld, men gjenstår litt. Det er fartsstriper av sjokoladekake klisset fast i sølt brus på golvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 19. mai 2011 #1168 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er fartsstriper av sjokoladekake klisset fast i sølt brus på golvet. Høres ut som en vellykket bursdag Og nå fikk jeg lyst på kake - men har bare banan Men det er ikke synd på meg, mannen inviterte på date i kveld (han har nemlig et gavekort fra Groupon som går ut i neste uke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 19. mai 2011 #1169 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har vært minst tre i dag, hva med deg? Jeg har gått med bunadsskjorta på vrangen i hele formiddag. Jeg har i hele dag angret på at jeg valgte bunaden. Aldri før har joggebukse smakt bedre enn nå. Og husk: Til neste anledning MÅ jeg ha nye bunadssko! De jeg har er for små. Mer å notere seg om den 17., men nå må jeg forberede barnebursdag i morgen. Vi er jo heldigvis to så det gikk akkurat, med noe hjelp av mine foreldre. Vi må bare få minsta inn i korpset, sånn at de blir samlet på ett sted fra neste år av. Forøvrig ble jeg og mannen ledd av fordi vi stilte i finklær på korpsets arrangement, det er det visstnok bare førstereisforeldrene som gjør. En times sjauing av blant annet sukkerspinnmaskin, bossplukking osv. Ikke optimalt med bunad kan man si. Jeg har hele tiden ment at det bare er en myte at det er så mye dugnad i skolekorps. Men det er IKKE en myte!! Christopher? Hva med Preben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #1170 Del Skrevet 19. mai 2011 Høres ut som en vellykket bursdag Og nå fikk jeg lyst på kake - men har bare banan Men det er ikke synd på meg, mannen inviterte på date i kveld (han har nemlig et gavekort fra Groupon som går ut i neste uke...) Oj, det hørtes bra ut. Hvor gikk ferden? Vi er jo heldigvis to så det gikk akkurat, med noe hjelp av mine foreldre. Vi må bare få minsta inn i korpset, sånn at de blir samlet på ett sted fra neste år av. Forøvrig ble jeg og mannen ledd av fordi vi stilte i finklær på korpsets arrangement, det er det visstnok bare førstereisforeldrene som gjør. En times sjauing av blant annet sukkerspinnmaskin, bossplukking osv. Ikke optimalt med bunad kan man si. Jeg har hele tiden ment at det bare er en myte at det er så mye dugnad i skolekorps. Men det er IKKE en myte!! Christopher? Hva med Preben? Christopher, Preben eller Leander. På tide å ekspandere virksomheten noe, tror jeg. Nå har...hva kalte jeg nå ham igjen...ingeniøren? Ingeniøren skriver og lurer på om vi skal finne på noe igjen. Litt usikker på hva jeg skal si. Jeg vet jo at det ikke blir noe, for å si det sånn. Men venner skader jo ikke. Og hvis han er enig i det, så... Jentungen ringte i ettermiddag, gråt, ville hentes. Tre timer herfra, over fjorden. Hun var misfornøyd med gruppene, hadde ingen av "sine" på samme gruppe, mens alle venninne hadde minst én nær venninne på gruppe med seg. Og hun var våt og kald, fisking og båt var vel ikke de gunstigste aktivitetene i litt for få grader, regn og vind. Men det med grupper og denslags har vært et tema også nå dagene før avreise, og hun var helt knust fordi ting var som de var. Jeg måtte jo til og med ringe læreren hennes i går kveld. Har jeg skrevet det? Husker ikke. Jeg har hukommelse som en gullfisk for tiden. Så jeg følte jeg måtte sende en sms til læreren, fikk tilbakemelding på at en samtale var tatt og at hun nå virket fornøyd. Fint. Og time hos terapeuten i dag, bra. Jeg hadde med sju sider lesestoff til henne, blant annet referatet fra medarbeidersamtalen. Hun skulle lese til neste gang. Spent på morgendagen, jeg skal for det første på hjertesenteret og dessuten skal alle ungene mine opptre. Spent på lørdagen, også. Pysjamaspartyet. Er jeg uansvarlig om jeg lar de seks jentungene være alene hjemme fra åtte til elleve? Hvis jeg er maks fem minutters gange herfra? De skal bare spise pizza og se film, de greier seg nok bedre uten meg. Elleve skal de ligge under dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 20. mai 2011 #1171 Del Skrevet 20. mai 2011 Poden er aldri så ynkelig og needy som når han snakker med meg, hvis han har fått noe for seg, eller er trøtt og sliten... sammen med andre er han i tipp topp form og det meste går over på rekordtid med mindre jeg biter på agnet og viser en sprekk i "fasaden", da setter han inn støtet og girer opp. Tror de vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på for å få oss til å ile til og fasilitere, bare fordi de har skjønt at de KAN, og i de fleste tilfeller trenger de heller et vennlig spark bak og å forholde seg til andre for en gangs skyld, fremfor cuddling og enda flere puter under armene enn de allerede har i vår veldig putete verden. Er min erfaring, jaffal. Poden har aldri vært veldig grinete og klagete, så jeg har derfor gitt ham full uttelling de gangene det har vært noe, men med alderen er jeg ikke like sikker lenger på hvor reelt det alltid er, siden andre han omgås rapporterer om en svært happy og veltilpasset fyr over hele linja De vet hvor mammaskoen trykker, for å si det sånn. De har det som regel veldig bra Lykke til med pysjparty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 20. mai 2011 #1172 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Oj, det hørtes bra ut. Hvor gikk ferden? Vann og Brød i Tøyenbekken. God tapas til en rimelig penge og San Miguel fra frosne glass. Nam! Du kan vel godt finne på noe med Ingeniøren selv om det ikke er "noe" der? Venner er gode å ha (stopper før jeg blir fristet til å ta et Halvdan Sivertsen-medley ) Endret 20. mai 2011 av ¤flicka¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 20. mai 2011 #1173 Del Skrevet 20. mai 2011 Wow som du organiserer for barna dine for tiden Minn deg selv på det hvis det igjen skulle dukke opp tanker om at du er en dårlig mor. Dårlige mødre arrangere nemlig ikke barnebursdag, 17.mai og pysjparty i det hele tatt, og iallefall ikke i en og samme uke. Dårlige mødre foreslår heller ikke lekeparty osv osv. Nei jeg synes ikke du er uansvarlig som lar dem være alene. Så lenge du er i umiddelbar nærhet, har jeg stor tro på å gi dem litt ansvar tidlig og lære dem å være alene. Og med bare en voksen i husstanden er det nesten ett must at de lærer seg det. Jeg har nære venninner som har barn på 16 år, som enda ikke vil være alene hjemme, det synes jeg er uansvarlig det, av foreldrene.. God helg Tornerosa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1174 Del Skrevet 20. mai 2011 Poden er aldri så ynkelig og needy som når han snakker med meg, hvis han har fått noe for seg, eller er trøtt og sliten... sammen med andre er han i tipp topp form og det meste går over på rekordtid med mindre jeg biter på agnet og viser en sprekk i "fasaden", da setter han inn støtet og girer opp. Tror de vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på for å få oss til å ile til og fasilitere, bare fordi de har skjønt at de KAN, og i de fleste tilfeller trenger de heller et vennlig spark bak og å forholde seg til andre for en gangs skyld, fremfor cuddling og enda flere puter under armene enn de allerede har i vår veldig putete verden. Er min erfaring, jaffal. Poden har aldri vært veldig grinete og klagete, så jeg har derfor gitt ham full uttelling de gangene det har vært noe, men med alderen er jeg ikke like sikker lenger på hvor reelt det alltid er, siden andre han omgås rapporterer om en svært happy og veltilpasset fyr over hele linja De vet hvor mammaskoen trykker, for å si det sånn. De har det som regel veldig bra Lykke til med pysjparty! Klart, jeg har forlengst lært å holde meg unna når det er fare for meltdown. Det var en grunn til at min venninne tilbød seg å være "tante" under barnas skidag, for å si det sånn. Det er utrolig hvor selvstendige og fulle av pågangsmot de kan være når jeg er langt unna, straks jeg er innen rekkevidde kan pipa få både den ene og den andre lyden... Men samtidig er saken tosidig, for jeg vet at dette var problematisk for henne. Og jeg vet at hun ikke viser det for læreren eller andre, da tar hun seg sammen. Det er jo bra lærdom og ofte en bra løsning; å ta seg sammen og takle både fysisk og psykisk smerte og "smerte". Men jeg tror nok at ofte er det fullt reelle følelser som kommer til overflaten når jeg er tilstede eller tilgjengelig, som nå. Det gjelder bare å vite hva som er hva, og det er jo ikke alltid så lett. Det gjelder å vite når "steinhard" er mest hensiktsmessig, og når forståelsesfull er på sin plass. Og så gjelder det å finne balansegangen mellom å kreve at de tåler, takler og er litt tøffere, og å gi aksept for følelsene. Ikke greit å vite hva som er det "riktigste", tilbakemeldingene fra skolen (alltid blid, trygg, sosial, utadvendt, positiv) og hjemme. Hvor hun også er alt det der, men jeg vet at det finnes noe bak fasaden som læreren nødvendigvis ikke ser. Men ellers veldig enig. De vet hvor knappene er, og stakkarsligheten vil av og til ingen ende ta, så lenge mora er around. Pysjparty! Ikke minn meg på det... Vann og Brød i Tøyenbekken. God tapas til en rimelig penge og San Miguel fra frosne glass. Nam! Du kan vel godt finne på noe med Ingeniøren selv om det ikke er "noe" der? Venner er gode å ha (stopper før jeg blir fristet til å ta et Halvdan Sivertsen-medley ) Tapas fra San Miguel, ja. Har spist tapas på San Leandro noen ganger, også gjevt. Liker særlig den som ligger i...var det i eller i nærheten av Sporveisgata? Hva kan være en "ufarlig" aktivitet med Ingeniøren, da? Wow som du organiserer for barna dine for tiden Minn deg selv på det hvis det igjen skulle dukke opp tanker om at du er en dårlig mor. Dårlige mødre arrangere nemlig ikke barnebursdag, 17.mai og pysjparty i det hele tatt, og iallefall ikke i en og samme uke. Dårlige mødre foreslår heller ikke lekeparty osv osv. Nei jeg synes ikke du er uansvarlig som lar dem være alene. Så lenge du er i umiddelbar nærhet, har jeg stor tro på å gi dem litt ansvar tidlig og lære dem å være alene. Og med bare en voksen i husstanden er det nesten ett must at de lærer seg det. Jeg har nære venninner som har barn på 16 år, som enda ikke vil være alene hjemme, det synes jeg er uansvarlig det, av foreldrene.. God helg Tornerosa.. Neida, dårlig mor er jeg ikke, det vet jeg. Stort sett vet jeg det, selv om den dårlige samvittigheten kan overmanne meg av og til... At jeg vil jeg stikke av et par-tre timer i morgen, er i grunnen av hensyn til meg selv... Hvis ungene er benket på stua, er det ikke så mange steder for meg å gjøre av meg, med mindre jeg også vil se Never Ending Story. Men de blir sikkert bare happy, ja. Og jeg blir hos en venninne, i samme borettslag. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 20. mai 2011 #1175 Del Skrevet 20. mai 2011 San Miguel er en type øl altså. Ungene dine er så store at jeg finner det helt uproblematisk at du er fem minutter unna - så lenge infoen når alle de involverte. Dvs barna. Sikkert foreldrene også. Og at det er mulig å oppnå telefonkontakt, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1176 Del Skrevet 20. mai 2011 Ungene gjorde suksess, og jeg har fått enda mer skryt. Dette er bra greier å drive med, altså. Jeg kan og vel så det. Minsta dro med morfar, 10-åringen og jeg alene hjemme. Nå har vi gjort noe vi aldri gjør - vi har spist potetgull og drukket brus. Og hun har fått ny pysj til pysjamaspartyet sitt i morgen og vi har sett Norske Talenter. Hun var oppe helt til halv elleve, ikke hverdagskost, ei heller helgekost. Og hun ligger i min seng. Og vi har bestilt tre plagg til henne på nett. Jeg skulle så gjerne hatt mer tid med ungene mine én og én, men det er jaggu ikke lett å få til. Er jo mulig med et par timer innimellom, men så kort tid er jo over før den er begynt. Sitter her med elektroder på brystkassa, to stykk. Den ene står tre centi nedenfor halsgropen, og er ikke bare en elektrode, men også en hel liten dings med knapper. Umulig å skjule. Dessuten ledninger, mellom de to elektrodene og rundt halsen. Ser jo farlig ut. Et must med digert skjerf fram til mandag. Tenkte å ikke vise ungene engang, men så begynte faenskapen å pipe noe helt fryktelig tidligere i dag, og det var ikke til å unngå at jeg ble avslørt. Dama som festet dingsene på sa at det kunne skje, og at jeg da bare skulle trykke på den største knappen. Rene alarmen, det uler. Ganske typisk er hjertet roligere for tiden, men det er vel vanskelig å time at jeg får time til registrering på kort varsel, akkurat når det er på det verste. Regner med at noe registreres uansett, så får jeg heller spørre om dersom de registrerte uregelmessighetene hadde vært x 5, hadde det da vært noe å bekymre seg over? I morgen skal vi på byen. Vi skal kjøpe sandaler til henne, jeg skal ha noe sengetøy som er på tilbud hos Princess, så skal vi handle ingredienser til pizzaen jentene skal lage seg i morgen kveld. Og så skal jeg altså stikke av en stakket stund. Tenker jeg bestiller dem i seng til elleve, så kommer jeg fem over. Den som ikke er i seng da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerosa Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1177 Del Skrevet 20. mai 2011 San Miguel er en type øl altså. Ungene dine er så store at jeg finner det helt uproblematisk at du er fem minutter unna - så lenge infoen når alle de involverte. Dvs barna. Sikkert foreldrene også. Og at det er mulig å oppnå telefonkontakt, selvfølgelig. Øl, jah... Jeg leste visst litt fort. Jeg leste tapas og San, og dermed... Nuvel. Jeg er ikke så bevandret i ølverdenen, er jeg redd... Hadde forsåvidt tenkt på det å fortelle foreldrene at de var hjemme alene en stund, men tror egentlig ikke det skal være noe problem. Vet at alle pleier å være alene hjemme fra tid til annen, og så lenge det ikke er etter sengetid, går det nok greit. Jeg kan jo uansett nevne det, selvfølgelig. Skader jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 21. mai 2011 #1178 Del Skrevet 21. mai 2011 Å så hyggelig og fint med alenetid med bare ett barn! Jeg har det en sjelden gang i blant og tenker som deg; det skulle vært oftere. Tror barn "trenger" det. (Trenger som "trenger" for det er vel neppe et basalbehov, men tror det er noe som ligger svært høyt på ønskelisten hvis de kunne velge). Blir vel litt lettere å få til etterhvert som de blir større. Ang elektroder så ville jeg bare fortalt at du skal måle hjertet ditt. Min erfaring så langt er at barns fantasi ALLTID er verre enn virkeligheten, og at de roer seg med sannheten og med ordentlige forklaringer, mens forklaringer som skurrer gjør dem frustrerte. Litt note to self, for jeg føler ofte det er enklere å servere pyntede versjoner, men møter meg selv i døra hver gang... Du, den greia du høstet lovord for; er det mulig å gjøre den til et levebrød? Kanskje i kombinasjon med noe annet? Starte enkeltmannsforetak? Hvis det er noe du får brukt deg på på en god måte så spiller det kanskje litt mindre rolle hva en evnt bijobb består i (så lenge det er et godt arbeidsmiljø!!!) ? Jeg har jo en viss anelse om hva det dreier seg om, og tenker at det må være marked for å drive det på en måte som kan kaste noe av seg for deg? Og syns uproblematisk med alene hjemme noen timer på kvelden så lenge foreldrene vet om det, og du er rett i nærheten og mobilen er ladet! Er vel bare et ekstra pluss for pysj-jentene det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 21. mai 2011 #1179 Del Skrevet 21. mai 2011 Veldig kjekt med alenekveld med barna! Jeg og min eldste gjorde omtrent det samme som dere igår. Hun fikk tilogmed se Komikere i arbeid - hun gjorde store øyne under inseminasjonsseansen!!!!!!! Jeg måtte forklare at hesten ikke hadde så stor tiss til vanlig, bare når han skal lage barn. Hun lurte på om Pappa sin ble like stor. Ikke heeeelt så stor nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. mai 2011 #1180 Del Skrevet 21. mai 2011 ...og det er kanskje like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå