Gå til innhold

Et sus som over furukrona kom

Tornerosa

Anbefalte innlegg

Innom for å gi deg en klem og en sjokoladebit! Imaginære begge to, men det er tanken som teller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp.

Han sendte melding. "Hei Tornerosa, hvis det passer så kan jeg ta en tur i kveld ca. ni - halv ti?"

"Ja, det passer fint!" Og så, "Da sees vi! :)" Smileansikt. Han har aldri brukt smileansikt før.

:overrasket:

Jeg dør. Dette blir påkjenning, men jeg må. Hva jeg bør si, hva jeg ikke bør si... Det gjør ingenting med noen innspill... (som om jeg ikke har fått det)

Overlever jeg dette, overlever jeg alt.

Roer nervene til 9-åringens øving på Brahms, denne:

Hun er blitt ganske flink, synes jeg.

Endret av Tornerosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp.

Han sendte melding. "Hei Tornerosa, hvis det passer så kan jeg ta en tur i kveld ca. ni - halv ti?"

"Ja, det passer fint!" Og så, "Da sees vi! :)" Smileansikt. Han har aldri brukt smileansikt før.

Jeg dør. Dette blir påkjenning, men jeg må. Hva jeg bør si, hva jeg ikke bør si... Det gjør ingenting med noen innspill... (som om jeg ikke har fått det)

Overlever jeg dette, overlever jeg alt.

Roer nervene til 9-åringens øving på Brahms, denne:

Hun er blitt ganske flink, synes jeg.

Oi! :blink: Nå skjer det. :blink:

Så flinke musikanter! :hjerte: Jeg har en liten fløytist i huset her, og det er så gøy! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På do hvert 10. minutt! :overrasket:

Skikkelig nervøs.

Hvilken versjon av meg kommer fram i kveld?

Hva er viktigst for meg?

Har han mye å si?

Og, selvfølgelig, hva har han å si?

Får jeg sagt det jeg har behov for?

Hva har jeg behov for å si?

Hva når sier at han må gå, og jeg føler at jeg sitter igjen med uforettet sak?

Hva er egentlig saken min? Agendaen?

Blir det smil og lett stemning, eller tårer og dyster stemning?

Hvor er valiumen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Huff og huff. Hva vil du? Har du et mål for samtalen?Hva er det viktig for deg å si? Hva er det viktig for deg å spørre om?

Pust dypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Høre på hva han har å si

2. Beskrive hvordan ting har vært for meg, fra begynnelse til slutt, og etterpå - uten at jeg har et mål om at han skal få dårlig samvittighet (selv om det kan bli et resultat)

3. Dersom han fortsatt sier at alt, at han og jeg, vi, var perfekt, men at tidspunktet var feil - si hva jeg mener om det

Hva mener jeg om det? Mye. Men jeg er usikker på om jeg greier å formidle det. Noe om at jeg for min del hadde greid å stå i hans kaos, greid å vente, kunne vært tålmodig. Si at jeg tror det var dumt å kjøre et så "hardt" løp - regissert av ham. At hans oppskrift tilhører et annet liv; to 25-åringer uten barn og ballast, det perfekte utgangspunkt. At vårt utgangspunkt var et annet, og at oppskriften ikke var tilpasset. At jeg skulle ønske han tok meg med i prosessen, som konsulent, som interessent, som en som også hadde noe å si. Vel å merke dersom han faktisk mente og mener det - at vi hadde noe som under andre omstendigheter hadde vært så perfekt det kunne blitt. Jeg må si at jeg tror det hadde vært mulig, med litt innsats - eller mindre innsats. Men i hvertfall at jeg ville forstått, at jeg ville ment noe og kunne bidratt til at ting ble annerledes. Hvis han virkelig ønsket å få det til.

Si at det oppleves som lite greit å kutte all kontakt, at det er å la Toget gå, at togene ikke er uendelige i antall, på denne høyden av livet. Hva om vi hadde greid det? Hva om vi (han) kom gjennom denne vanskelige tiden, men uten at vi la ballen helt død? For det er ikke opplest og vedtatt at den lar seg vekke til live igjen, om et halvt år, om halvannet, om vi kutter all kontakt nå.

Jeg vet ikke.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper så inderlig (indelig? inderlig?) at du får noe ut av denne samtalen. Tenker masse på deg selv om jeg ikke skriver så mye her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Chica.

Sju Ibux, gir det en viss bedøvende og beroligende effekt? :overrasket:

Her trengs sedasjon, som Mmannen ville sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det aktuelt, lurt, mulig å smile når han kommer inn døra? Det føles helt teit å smile.

Skal jeg sette på musikk? Eller satse på (pinlige) tausheter?

De levende lysene slokker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg tilby ham noe? :overrasket: Spise, drikke... Greit å ha noe å holde seg fast i?

Hjelp! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett minutt over ni. Nå kan han i teorien komme når som helst. Jeg tipper han ikke er her før tidligst 21.45.

Og jeg aner fortsatt virkelig ikke hva jeg skal si eller gjøre, ikke si og ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ungene sovner ikke! :overrasket: De MÅ sovne!!

Har sendt ham en melding, ber ham gå rett inn, ikke ringe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååhh, jeg føler med deg. Dette må være pyyyyton!! Bare vær deg selv - for å komme med en skikkelig klisje i mangel på noe bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men JEG SELV kommer i tusen utgaver! Hvilker en best nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja, svar, han er litt forsinket, "kanskje kvart på". Og så spør han om barna er hjemme. "Ja, men de sover nok nå". De sover i hvertfall kvart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, så nervepirrende!!

Tror jeg ville ha satt på musikk eller tv-en i bakgrunnen, satt fram noe snacks og drikke.

Husk at dere er to om samtalen og møtet, selv om det er han som skal "forklare seg". Så ikke legg alt på dine skuldre. Ta imot ham og se hva som skjer, rett og slett. Kan ikke planlegge alt uansett.

Tenk at nå får du endelig snakket med ham, og slipper å gå og vente på at han skal komme på banen.

Ønsker deg masse lykke til. Håper du får NOE ut av dette. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart, et menneske jeg følte jeg kjente så godt, var så på lag med, det var oss to mot røkla, og nå er han plutselig...ikke fienden, men en fremmed. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacks, JEG HAR IKKE NOE SNACKS!! :overrasket:

Men jeg har kanelboller i fryseren, duger det?

Og ja, det er i første rekke HAN som burde ha noe å si, jeg får fokusere på at han sannsynligvis gruer seg minst like mye som meg.

Det er noe om å se for seg publikum (de andre) nakne... Men det funker nok ikke her. Jøss. Det skulle tatt seg ut. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacks og drikke høres lurt ut!! Om ikke annet for å "ha noe å gjøre" dersom det blir pinlig taushet..

Har selv vært i din situasjon, og føler med deg!!

Lykkelykke til!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...