Gjest Rød Nese Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Hei. Lurer rett og slett på om noen har svelget sæd fra mer enn én mann i samme akten? Jeg personlig har ingen problemer med å svelge sæd fra én mann, men lurer litt på om det blir veldig kontraster med to ladninger i munnen på likt siden gutter har en tendens til å smake forskjellig? Grunnen til spørsmålet er at min mann og jeg har innført ett slags "sex-venn" forhold til en ekstra mann og dette kan fort bli et scenario.. Noen som kan hjelpe? På forhånd takk. Rød Nese 39
Gjest Trisha, 39 Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Svelger aldri av prinsipp, enten det er 1 eller flere menn. Ser virkelig ikke poenget. Du som er så glad i å drikke sæd, må jo bare trene deg på å svelge fra flere. Du venner deg sikkert til det, du som er så glad i slikt.
Gjest Rød Nese Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Svelger aldri av prinsipp, enten det er 1 eller flere menn. Ser virkelig ikke poenget. Du som er så glad i å drikke sæd, må jo bare trene deg på å svelge fra flere. Du venner deg sikkert til det, du som er så glad i slikt. Er helt greit for meg at du ikke liker å svelge.. At jeg gjør det betyr ikke at jeg "elsker å drikke sæd" men jeg gjør det fordi det er blitt en naturlig del av sexen og mannen min elsker det. Du trenger ikke legge ting frem som om det er negativt bare fordi du ikke liker det? Å egentlig refererte jeg vell til folk som har prøvd det for å få tips og ikke folk som tar avstand fra det. 2
Gjest benedicte 33 Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Er vel deilig å få sperm i seg uansett. Har også en annen mann med, og både mannen min, og jeg, koser oss når han andre kommer i munnene våre.
Gjest 3-kant mann Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Ja, smak og konsistens varierer nok fra mann til mann. Er selv med på en slik setting, og i følge min bedre halvdel er det stor forskjell på min og den andre mannens sæd. Uten at det nødvendigvis trenger å være negativt....
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Jeg ville vært forsiktig med å svelge en annen manns sæd, enn han du er kjæreste med. Du kan ikke vite hva han har av seksuellt overførbare sykdommer. 1
Gjest Katten. Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Jeg ville vært forsiktig med å svelge en annen manns sæd, enn han du er kjæreste med. Du kan ikke vite hva han har av seksuellt overførbare sykdommer. Jeg ville trodd at ved et slikt arrangement, ville alle partene testet seg. Men du har forsåvidt rett i å minne på dette, da jeg kommer til å tenke på et ordtak alle selgere kjenner til: aldri undervurder idiotien til massene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå