The Princess Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har fått noe kliss i håret som jeg ikke vet hva er, og ikke får ut Jeg har vasket håret sikkert 6 ganger, men blir ikke bedre i det hele tatt. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Zalo, eller kjøle ned klisset med isbiter og se om du klarer å ta det ut da.
M0niq Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Har du flaks er klisset i tuppene og en klipp kan kanskje vurderes?
The Princess Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2011 Zalo, eller kjøle ned klisset med isbiter og se om du klarer å ta det ut da. Takk for svar, skal prøve Har du flaks er klisset i tuppene og en klipp kan kanskje vurderes? Hadde jeg bare vært så heldig Klisset er helt øverst
Fanta Exotic Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Er det tyggis? det er noe dritt. Jeg husker jeg måtte klippe håret engang da jeg var liten, fordi søstra mi klistra tyggis i håret mitt =(
The Princess Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2011 Er det tyggis? det er noe dritt. Jeg husker jeg måtte klippe håret engang da jeg var liten, fordi søstra mi klistra tyggis i håret mitt =( Tviler på at det er tyggis, dekker halve hodet mitt Er ikke noe du kan se. Ser egentlig bare ut som om håret er fett, men det føles skikkelig klissete. Akkurat det samme gjorde min søster
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Støtter rådet om Zalo, ha det i tørt hår og bruk først kaldt vann. Hvis det er noe oljebasert må man alltid bruk kaldt vann først, men varmt vann smøres det bare ut over. PS.: Da jeg var liten fikk jeg blå hubba bubba i håret, langt oppe og jeg hadde hår til midjen. Min mor fikk rådet om å gni smør på og da forsvant det gitt:)
NovaFlare Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Har Zalo eller shampo i TØRT hår, massér det godt inn, og SÅ skyller du. Så shamponerer du flere ganger. Mulig du må kjøpe en skikkelig renseshampo fra frisør. 1
Cæm Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Renseshampo kan nok funke : -) Hva ER dette klisset for noe da?
The Princess Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2011 Tusen takk for alle tips! Får nok prøve zalo Aner ikke hva dette klisset er eller hvordan det kom seg dit
The Princess Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2011 Zalo fungerte! Takk for hjelpen!
redchilli Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Er det nå jeg skal si drikk med måte neste gang? 1
Jade Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 Hehe, så da dropper vi dyre rensesjampoer neste gang vi trenger det, og bruker gode gamle Zaloen! Funker på alt! Til og med beis-flekker på yndlingstoppen!
La Papesse Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 Vi bruker Zalo i salongen, hvis kunden kommer inn med ikkevannløslig styling i håret. Funker hver gang:-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå