AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Det er ofte disse to merkene som strides om å være best siden de har mange av de samme prinsippene. Men etter hva jeg kan se så er bl.a hårserien til Body Shop renere da den ikke inneholder hverken sulfater eller parabener. Hva mener dere?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Jeg vet ikke hvilken som er renest, men jeg stoler mer på Lush, fordi jeg vet at Body Shop er eid av L'oreal (og L'oreal tester på dyr) I tilegg til at Lush bruker mer tid på produktene sine ved å håndlage dem. 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Er det sulfater og parabener i lush sine hårprodukter da? Har aldri tenkt over det, da jeg bruker de produktene som passer meg uansett hvilken av de to som har dem.
Gjest Vettel Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Hadde julekalender fra LUSH, så ble mange produkter. Er da bare rene produkter i de jeg har iallefall.
Gjest Airi Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 (endret) Det er i alle fall SLS i mange av Lush sine produkter, jeg ble veldig skuffet da jeg oppdaget det, så jeg styrer unna Lush nå. Det er sulfater i de fleste Body Shop-produktene også, i tillegg til parabener og silikoner, men Body Shop har ganske riktig én hårpleieserie uten dette. De aller fleste hårproduktene til Body Shop er likevel ikke rene. Endret 1. januar 2011 av Airi 2
sophiaM Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Hadde julekalender fra LUSH, så ble mange produkter. Er da bare rene produkter i de jeg har iallefall. Hvor fikk du tak i en sånn en ? Vil ha i år! ^^
Gjest Vettel Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Hadde det på Lush i Göteborg... Eneste var at det ikke var luker, men 24 "bokser" i eska, så viste jo fort hva den inneholdt. Og tro meg! 24 produkter ER mye, hehe! Men gitt noe bort i julegave da, som badeboller til badekar, vi har ikke badekar, bare dusj.
Gjest idakaroline Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Jeg liker Lush mye bedre enn Body Shop. Jeg har alltid handlet mye hos Body Shop, men det tok jammen meg slutt etter at jeg oppdaget Lush. De har jo så mange gode og annerledes produkter som lukter helt himmelsk! Jeg har ikke fått satt meg inn i hva alt inneholder i Lush sine produket enda, siden jeg ganske nylig har oppdaget disse, men jeg så at det var ei som hadde skrevet at hun stolte mer på Lush sine produkter fordi at de ikke tester på dyr, og det er jeg helt enig i. For meg er det bare et pluss at alt er håndlaget - da tenker jeg at det faktisk er noen som har tatt seg veldig god tid til å lage gode produkter til akkurat meg Syns også at mange av produktene fra Lush gjorde mer for kroppen min enn det Body Shop sine produkter gjorde. F.eks bodybutteret fra Body Shop - jeg har veldig tørr hud, og jeg måtte bruke mye og smøre meg inn ofte for at huden ikke skulle føles tørr. Lush sitt bodybutter var det helt motsatt med! Jeg har stor tro på Lush, og kommer nok neppe til å handle så mye på Body Shop igjen
ashera Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 jeg synes Lush sine produkter er alt for parfymerte. Jeg liker at de er håndlaget, og jeg liker selve produktene, men lukten blir ofte for sterk. Men å sammeligne Lush og Body Shop blir litt som å sammenligne epler og pærer, synes jeg. De har ulik profil og ulike typer produkter.
Antheia Skrevet 11. juni 2011 #11 Skrevet 11. juni 2011 Hvor kan jeg få kjøpt Lush i Bergen? Nettbuttikken. Lush som butikk finnes bare i Oslo og i Trondheim. Dessverre.
Sheherasade Skrevet 11. juni 2011 #12 Skrevet 11. juni 2011 Jeg elsker Lush! Liker at produktene er så ferske.
Gjest Loveheartx Skrevet 11. juni 2011 #13 Skrevet 11. juni 2011 Jeg handler kun på Body Shop. Blir litt kvalm av å gå inn på Lush, det lukter jo så ekstremt sterkt der. Føler derfor at Body Shop har mer hudvennlige produkter. Mulig det er innbildning, men.. Har de forresten sminke på Lush, da? Er det ikke bare såper?
Gjest Nadezhda Skrevet 11. juni 2011 #14 Skrevet 11. juni 2011 jeg synes Lush sine produkter er alt for parfymerte. Jeg liker at de er håndlaget, og jeg liker selve produktene, men lukten blir ofte for sterk. Men å sammeligne Lush og Body Shop blir litt som å sammenligne epler og pærer, synes jeg. De har ulik profil og ulike typer produkter. Enig. Har forsøkt endel produkter fra Lush, men alle har fått meg til å ønske at jeg kunne krabba ut av skinnet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå