Gå til innhold

Hva slags type nabo er du?

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg holder en viss avstand, men har ikke noe problem med å stille opp dersom noen trenger hjelp til vanning av planter etc. når de er på ferie.

Opplevde en nabofrue som til stadighet troppet opp for å vite hvor jeg skulle eller hvor jeg hadde vært, og det ble litt i overkant. Ellers har jeg bare vært borte i ålreite naboer.

Hun var vel keen på deg da, vet du, og var litt klønete i tilnærmingen :fnise: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som trodde hun syntes alt jeg foretok meg var interessant, og så var hun bare ute etter kroppen min?! Kvinnfolk!!

• Liker 1
Skrevet

Lukter det rart veldig lenge vurderer jeg å ringe politiet.

Gjest boblebrus
Skrevet

Nå bor jeg og samboer i kjellerleilighet i enebolig, og vi hilser jo på huseierne hvis vi møter dem, men ikke noe mer enn det. Har hatt skikkelig råtne huseierne før som skulle blande seg inn i alt mulig, men det er det heldigvis slutt på.

Hjemme hos foreldrene mine er vi på hils med naboene, er høflige og tar inn posten hvis de er på ferie osv. Foreldrene mine bor i tomannsbolig, og naboene på andre siden av veggen kan ha meget høylytte fester litt for ofte. Musikken er ofte så høy at det klirrer i glassene våre i stua. Noen ganger er det ikke fest engang, det er bare naboparet i 50-årene som vil ta seg en svingom i stua i 3-tiden på natta. Det er en av grunnene til at jeg ganske tidlig bestemte meg for at når jeg kjøper hus, da skal jeg ha enebolig :ler:

Skrevet (endret)

Noen ganger er det ikke fest engang, det er bare naboparet i 50-årene som vil ta seg en svingom i stua i 3-tiden på natta. Det er en av grunnene til at jeg ganske tidlig bestemte meg for at når jeg kjøper hus, da skal jeg ha enebolig :ler:

:skratte:

Jeg bor i blokkleilighet, er her vet vi vel omtrent ikke hvem naboene er. Hele tiden nye som flytter inn, så vanskelig å holde styr. Jeg prøver å hilse i heisen, men da ser folk bare rart på meg... :frown:

Endret av noblesse
Gjest Eurodice
Skrevet

Og jeg som trodde hun syntes alt jeg foretok meg var interessant, og så var hun bare ute etter kroppen min?! Kvinnfolk!!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...