Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har lest i ulike kilder, at kvinner er oftere utro enn menn.

Menn vurderer oftere å være utro, men gjør det altså sjeldnere, enn vi kvinner.

4 av 10 kvinner vil være utro, en eller annen gang.

Hva er grunnen?

At kvinner er oftere utro enn menn?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. det er ikke det JEG har lest. Jeg har lest at menn er mer utro enn kvinner, men at det er flere kvinner som er utro nå enn før.

12

Gjest Turi
Skrevet

Hvor har du lest dette da?

Forøvrig ser jeg ingen grunn til å sammenlikne. Dersom mannen min er utro er det krise uansett generelle tendenser.

Grunnen til utroskap tror jeg er like individuell og til tider uforklarlig som grunnen til kjærlighet...

Skrevet

Jeg tror grunnen til at kvinner er oftere utro enn menn, er at de elsker å få oppmerksomhet fra andre.

Spesielt om ikke mannen som hun lever sammen med gjør det på en tilstrekkelig måte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig. Menn får tidligere og ofter ereksjonssvikt. Kvinner må ha nærhet for å fungere.

Menn innrømmer det ofte enn hva kvinner gjør. Det blir oftere oppdaget med menn pga de er sammen med enslige kvinner, mens kvinner velger en gift mann.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Har lest at menn er mer utro enn kvinner og at det er stor fare for at mannen er utro mens kona er gravid. Kvinner kommer sakte men sikkert etter. Jeg tror personlig at menn er mest utro fordi de klarer aa skille sex og kjaerlighet fra hverandre.

Skrevet

det føres faktisk statistikk over denslags også. menn ligger over kvinner i alle land jeg har sett disse tallene, og det varierte ikke så veldig mye, i snitt var ca 30% fler menn utro.

det varierte en del mellom de forskjellige landene hvor vanlig utroskap er, usa lå på topp og frankrike på bunn i denne undersøkelsen.

men jeg tror ganske sikkert det kan stemme at kvinner er mer utro nå enn de var før, men menn har altså et forsprang ennå.

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Eh tror igrunnen det er omvendt😳

Anonymkode: 2e9f5...0b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva søkte du etter for å finne denne tråden?

Anonymkode: 58170...fbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Spammer du ned forumet med flere tråder fra 2002, rapporteres du

Anonymkode: 0c34a...7b8

AnonymBruker
Skrevet
On 5/15/2002 at 9:02 PM, Guest Anonymous said:

Har lest at menn er mer utro enn kvinner og at det er stor fare for at mannen er utro mens kona er gravid. Kvinner kommer sakte men sikkert etter. Jeg tror personlig at menn er mest utro fordi de klarer aa skille sex og kjaerlighet fra hverandre.

Vil bare kommentere det med at menn klarer å skille sex og kjærlighet. Selv så har jeg opp gjennom årene kanskje hatt problemer med å skille. Jeg har nok blitt betatt og til og med forelsket. Men i ettertid så bunnet det i fysisk tiltrekning tror jeg. Og de fleste tiltrekninger ble med tiden glemt. Jeg er gift og har vært det lenge nå. Ting nå er slik at jeg selv gir meg selv den beste sex selv om det er trist. Jeg kjenner en mann som tenner meg noe så ( ikke skjedd noe med ham konkret)..... og det hjelper å fantasere om ham når jeg koser med meg selv. Hender jeg tenker på ham når jeg er sammen med mannen min også selv om jeg trives med mannen min. Jeg vet i alle fall hva sex er. Jeg vet hva kjærlighet er også.

Anonymkode: 04f9f...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...