Gå til innhold

Hvordan kommer dette til å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Poster ett emne her fordi jeg er forvirret. Begynte med nettdating for noen måneder siden. Der traff jeg en mann, og vi møttes. Vi fikk skikkelig god kontakt. Han fortalte om en eks som hadde vært utro mot han og dumpet han. Jeg fortalte at jeg skulle til syden i 5 uker alene. Hadde det kjempe koselig i lag. Begynte å gjøre litt sånn "kjæreste" greier. Ved at vi lå på fredagskveldene og kysset, deretter sov vi ilag, flørtet med hverandre når vi lagde mat sammen. Vi møttes kanskje 10 ganger. Etter den siste gangen, sa han at han ikke hadde følelser for meg, at han var tiltrukket av meg, men ikke forelsket. Jeg derimot liker han alt for godt. Så spurte jeg om han ville treffes på nyåret, dette syntes han var rart siden jeg skal til Afrika,kom nok alt bare til å "forsvinne". Nå i det siste, har han tatt kontakt med meg igjen. Ikke noe spørsmål om vi skal møtes, men han spør hvordan det går, og hva jeg har gjort i julen. Jeg blir forvirret. Hvor vil han?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre ham?

Inviter han over, sett frem noe godt å drikke og spise, så snakker dere om hva fremtiden kan eller vil bringe. Han må jo være litt interessert siden han tar jevnlig kontakt med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg bare kan spørre han.. Men han har jo allerede sagt at han ikke er forelsket i meg. Noen som har erfaring med slike situasjoner? :)

AnonymBruker
Skrevet

Men ikke dermed sagt at han ikke kan bli forelsket i deg. Det tar ofte litt tid å komme dit.

Så kjør på!

Gjest apekattenico
Skrevet (endret)

Hei! Poster ett emne her fordi jeg er forvirret. Begynte med nettdating for noen måneder siden. Der traff jeg en mann, og vi møttes. Vi fikk skikkelig god kontakt. Han fortalte om en eks som hadde vært utro mot han og dumpet han. Jeg fortalte at jeg skulle til syden i 5 uker alene. Hadde det kjempe koselig i lag. Begynte å gjøre litt sånn "kjæreste" greier. Ved at vi lå på fredagskveldene og kysset, deretter sov vi ilag, flørtet med hverandre når vi lagde mat sammen. Vi møttes kanskje 10 ganger. Etter den siste gangen, sa han at han ikke hadde følelser for meg, at han var tiltrukket av meg, men ikke forelsket. Jeg derimot liker han alt for godt. Så spurte jeg om han ville treffes på nyåret, dette syntes han var rart siden jeg skal til Afrika,kom nok alt bare til å "forsvinne". Nå i det siste, har han tatt kontakt med meg igjen. Ikke noe spørsmål om vi skal møtes, men han spør hvordan det går, og hva jeg har gjort i julen. Jeg blir forvirret. Hvor vil han?

Han vil åpenbart til Afrika. Jeg mener; skal du noen andre steder?

Endret av apekattenico

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...