Gå til innhold

Nikita-frisør

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone

Jeg er så utrolig misfornøyd med Nikita-kjeden. Nå har jeg klippet meg på Nikita utallige ganger (ja, det er utrolig når man blir misfornøyd gang på gang!) og det er pussig at det ikke skal gå an å bli fornøyd en eneste gang. Jeg syns frisørene virker amatørmessige. Det blir aldri slik jeg har sagt, enda jeg forklarer godt hvordan jeg vil ha det. Det blir skjevt og skakt, de tynner det ut slik at det bare blir fliser igjen, eller de tar så lite at det nesten er meningsløst å gå å klippe seg..... Aldri har jeg vært fornøyd på Nikita, og jeg har sikkert klippet meg der 15 ganger. Nå er det en stund siden, for jeg har sluttet å bruke dem (flyttet). Aldri mer, sier jeg. Noen som har samme erfaringen, eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært lærling på Nikita jeg!(I ca 3 måneder)

Da var jeg så lei av å aldri få hjelp til å se over klippen, aldri få svar på spørsmål,osv. at jeg slutta.

det virket bare så useriøst der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Å ja... Aldri mer Nikita. Tror jeg prøvde to ganger på forskjellige steder. Bare tull. Ikke noe profesjonalitet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på hvem frisøren er. Jeg synes det er tydelige individuelle forskjeller hos frisørene hos Nikita.

Men jeg går heller ikke til dem lenger. Jeg synes ofte de er så stressa. Mange veldig unge i salongene også som ikke virker så sikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått hos Nikita i to år og er kjempefornøyd... god service og fin oppfølging, gode råd samtidig som de respekterer mine ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...