Gå til innhold

Ble du lurt?

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Var innom der et par ganger, syntes rett og slett ikke om skrivemåten hennes.

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Jeg var innom bloggen èn gang, og syntes den var tragisk, så jeg gikk aldri innom flere ganger : -)

Værre med Marthe som lyver om at hun har kreft, spør du meg..

Litt OT, men vet du at hun lyver om det? Det burde være rimelig enkelt å bevise tenker jeg?

Endret av Silvermist
Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg syns i grunn det er trist at hun måtte være tre unge jenter for å få oppmerksomehet og ikke bare kunne være en i slutten av 20-årene, som er hva hun er. Syns ikke det er SÅ imponernede å komponere rundt tre billedskjønne jenter i begynnelsen av tyveårene som har mye sex.. Men det er nå meg da,

• 4 uker senere...
Gjest Marcello Haugen
Skrevet

De tre pikene har blitt barskere og ikke minst skiftet kjønn -> link. Kjenner igjen den samme feelingen, ser for meg den samme underliggende følelsen/ sinnet som ligger i bunn.

Skrevet

Leste vel et eller to blogginnlegg, og tenkte ikke noe over om det var ekte eller ikke, men gadd ikke å lese mer da jeg syntes det ene innlegget (som jeg husker) var litt "rart". Det beskrev utendørssex for første gang, etter at paret liksom hadde sluttet med kondom, og "problemet" som oppstod med sæd som rant ned bena under et miniskjørt. Skjønte ikke hvordan det kunne være en nyhet for en såpass seksuelt frigjort person at sæden som kom inn også måtte komme ut, og syntes også at sædmengden hørtes veldig overdreven ut. Hele greia hørtes litt fjern ut, så jeg gadd ikke lese mer. Så lurt? Næh, vil ikke si det, men kan ikke si at greia bryr meg noe større.

Gjest Katten.
Skrevet

De tre pikene har blitt barskere og ikke minst skiftet kjønn -> link. Kjenner igjen den samme feelingen, ser for meg den samme underliggende følelsen/ sinnet som ligger i bunn.

Insinuerer du at samme jente - flinkepiker-jenta - står bak bloggen vår?

Skrevet

Blir du lurt? "Flinke piker" har nå startet en ny blogg.

Blir du lurt til å tro at denne gangen er det en ekte blogg?

Jeg tviler vel litt på at det er "flink pike" som står bak rudegiirls. Mye dårligere språk og mye mindre nyanserte karakterer og generelt lavere kvalitet.

De/hun/han er ganske bra på å hype egen side, det skal de ha.

Skrevet

Jeg var innom der en gang (er ikke noen stor blogg-leser) og leste en tredjedel av et par poster. Ble kanskje litt skeptisk, men så ikke noen soleklar grunn til at det ikke skulle være sant. Tviler ikke et sekund på at det finnes unge jenter som oppfører seg akkurat sånn jeg leste om der.

Skrevet

Jeg var innom der en gang (er ikke noen stor blogg-leser) og leste en tredjedel av et par poster. Ble kanskje litt skeptisk, men så ikke noen soleklar grunn til at det ikke skulle være sant. Tviler ikke et sekund på at det finnes unge jenter som oppfører seg akkurat sånn jeg leste om der.

Er det noe galt i det? :filer:

Skrevet

Ikke noe galt i å oppføre seg som en idiot, neida.

Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Gjest Marcello Haugen
Skrevet
Insinuerer du at samme jente - flinkepiker-jenta - står bak bloggen vår?

Nei, jeg insisterer.

Skrevet

Jeg leste Flinke Piker bloggen fast, men jeg ble verken skuffet eller følte meg lurt da det viste seg at det bare var tull. Jeg likte bloggen, og jeg likte at en person klarte å lure så mange på den måten.

Skrevet

Nei, jeg trodde aldri noe på at jenter oppførte seg som de i bloggen. Alt for fantasifull. Alt for utsvevende liv. Alt for virkelighetsfjern.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

FOR EI GENIAL JENTE! Gleder meg veldig til boken hennes kommer. Tipper den skal hete FLINKE PIKER!

Skrevet

Jeg tror den skal hete flink pike :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker henne ikke. Jenter blir bare verre og verre. :-/

Jeg skulle ønske jeg ble født for 50 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...