AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Ser dere på papiret etter at dere har bæsjet? 1
Kløftfrid Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Slike trådar er GULL! Klart ein ser på papiret! Når skal ein ellers vite når ein skal dra på seg trusa igjen 2
Fanta Exotic Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 selvfølgelig. Det handle ikke om observasjoner, men om hygiene. Jeg må jo vite om jeg har tørka meg godt nok før jeg tar på meg buksa.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Ser dere på papiret etter at dere har bæsjet? Selvfølgelig. Finnes det virkelig noen som ikke gjør det. Æsj, de må jo ha bremsespor i trusene hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Selvfølgelig ser jeg på papiret. Må jo sjekke om jeg har fått tørket bort alt. Kanskje ikke så lett for de som tørker stående å holde balansen samtidig som man tar en titt. Innbiller meg liksom at de må både skreve litt og bøye seg litt fram for å få til en ordentlig tørk 2
antibac Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Jeg tørker stående! Og ja, jeg ser på papiret også
Scorpina Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Gud bedre altså..... Og tenk dere denne samtalen ført av tre venninner som sitter på cafè! *dævver*
fruBeist Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Hei, jeg heter fruBeist. Og jeg er toalettpapirtitter Selvfølgelig. Dessuten har jeg babywipes liggende om det skulle være behov for det. Hvorfor skal bare bleiebarn ha gleden av å bli vaska i stumpen, og slippe unna det tørre, kanskje stive dopapiret? 1
Gjest Sommertid Skrevet 3. januar 2011 #12 Skrevet 3. januar 2011 Ja det gjør jeg. Som de andre her sier, må jo sjekke at jeg er ren og pen der nede også Jeg også har våtservietter stående. Føler meg renere om jeg bruker det i tillegg til dopapir.
antibac Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 Våtservietter er ingen dum idé, hørtes faktisk veldig behagelig ut!
Gjest Sommertid Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Våtservietter er ingen dum idé, hørtes faktisk veldig behagelig ut!
Gjesten Skrevet 4. januar 2011 #15 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har alltid lurt på hvordan det fungerer å tørke stående... Og hvorfor folk velger det fremfor å bli sittende :klø: Meeen det var en avsporing, så tilbake til spørsmålet: Jada, ser på papiret. Må jo vite om det er klart til å trekke på meg de søte trusene mine igjen
Gjest Hikken Skrevet 4. januar 2011 #16 Skrevet 4. januar 2011 Ja det gjør jeg. Som de andre her sier, må jo sjekke at jeg er ren og pen der nede også Jeg også har våtservietter stående. Føler meg renere om jeg bruker det i tillegg til dopapir. Hvor kaster du våtserviettene da? De skal jo helst ikke kastes i do? :klø:
Gjest Sommertid Skrevet 4. januar 2011 #17 Skrevet 4. januar 2011 Hvor kaster du våtserviettene da? De skal jo helst ikke kastes i do? :klø: I søppla som står ved siden av do. Bruker dopapir først for å få vekk skitten, så en våtserviett
FantasDick Skrevet 4. januar 2011 #18 Skrevet 4. januar 2011 Jeg kikker på papiret, ja, men kun etter at jeg har tørket en gang eller to. Vil ikke se det første "tørket" nei!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #19 Skrevet 4. januar 2011 Helt klart. Både for å se at avføring ser normal ut og selvsagt for å se at jeg har tørket bort alt
Berentsens Skrevet 4. januar 2011 #20 Skrevet 4. januar 2011 Tørke stående? Ja, det funker som bare det. Kunne aldri tenke meg å tørke meg sittende... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå