Gå til innhold

Observere etter nr. 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser dere på papiret etter at dere har bæsjet?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike trådar er GULL! :nigo:

Klart ein ser på papiret! Når skal ein ellers vite når ein skal dra på seg trusa igjen :fnise:

• Liker 2
Skrevet

selvfølgelig. Det handle ikke om observasjoner, men om hygiene. Jeg må jo vite om jeg har tørka meg godt nok før jeg tar på meg buksa..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser dere på papiret etter at dere har bæsjet?

Selvfølgelig.

Finnes det virkelig noen som ikke gjør det. Æsj, de må jo ha bremsespor i trusene hele tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ser jeg på papiret. Må jo sjekke om jeg har fått tørket bort alt.

Kanskje ikke så lett for de som tørker stående å holde balansen samtidig som man tar en titt. Innbiller meg liksom at de må både skreve litt og bøye seg litt fram for å få til en ordentlig tørk :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tørke stående?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tørke stående? :hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tørker stående!

Og ja, jeg ser på papiret også :)

Skrevet
:skratte: Gud bedre altså..... Og tenk dere denne samtalen ført av tre venninner som sitter på cafè! *dævver*
Skrevet

Hei, jeg heter fruBeist. Og jeg er toalettpapirtitter :skravle:

Selvfølgelig. Dessuten har jeg babywipes liggende om det skulle være behov for det. Hvorfor skal bare bleiebarn ha gleden av å bli vaska i stumpen, og slippe unna det tørre, kanskje stive dopapiret?

• Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Ja det gjør jeg. Som de andre her sier, må jo sjekke at jeg er ren og pen der nede også :fnise:

Jeg også har våtservietter stående. Føler meg renere om jeg bruker det i tillegg til dopapir.

Skrevet

Våtservietter er ingen dum idé, hørtes faktisk veldig behagelig ut!

Gjest Sommertid
Skrevet

Våtservietter er ingen dum idé, hørtes faktisk veldig behagelig ut!

:jepp:

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan det fungerer å tørke stående... Og hvorfor folk velger det fremfor å bli sittende :klø:

Meeen det var en avsporing, så tilbake til spørsmålet: Jada, ser på papiret. Må jo vite om det er klart til å trekke på meg de søte trusene mine igjen :flekke:

Gjest Hikken
Skrevet

Ja det gjør jeg. Som de andre her sier, må jo sjekke at jeg er ren og pen der nede også :fnise:

Jeg også har våtservietter stående. Føler meg renere om jeg bruker det i tillegg til dopapir.

Hvor kaster du våtserviettene da? De skal jo helst ikke kastes i do? :klø:

Gjest Sommertid
Skrevet

Hvor kaster du våtserviettene da? De skal jo helst ikke kastes i do? :klø:

I søppla som står ved siden av do. Bruker dopapir først for å få vekk skitten, så en våtserviett :)

Skrevet

Jeg kikker på papiret, ja, men kun etter at jeg har tørket en gang eller to. Vil ikke se det første "tørket" nei!

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart.

Både for å se at avføring ser normal ut og selvsagt for å se at jeg har tørket bort alt

Skrevet

Tørke stående? :hakeslepp:

Ja, det funker som bare det. Kunne aldri tenke meg å tørke meg sittende... :hakeslepp:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...