AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Til hvilket land vil du reise i det nye året, og hvilket nytt språk har du lyst til å lære? Og hvorfor?
Gjest Adriana. Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Vil gjerne til Russland, har lært russisk i nokre månadar no. Både språket og landet er jo bad-ass, i tillegg til at det er det einaste landet i verda med ekte mannfolk.
madison rose Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 jeg vil reise til Island og lære meg islandsk. fordi jeg lenge har vært fascinert over det som ser ut til å være et vakkert land, og islandsk er jo så unektelig fint. har lyst til å leie en bil i Reykjavik, og kjøre litt rundt omkring. ta masse bilder, ikke minst. også et besøk til Den blå lagune!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jeg tør ikke reise til noe land grunnet faren for terrorisme.
Gjest Adera Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Til hvilket land vil du reise i det nye året, og hvilket nytt språk har du lyst til å lære? Og hvorfor? Japan, Kina, England eller Russland kanskje? Japansk og kinesisk kunne eg tenkt meg å lære. Har ingen spesiell grunn, hadde bare vært morro
redchilli Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Afrika på safari! Alltid hatt lyst til det! Har nok med Norsk og Engelsk som språk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå