Oliwia Skrevet 31. desember 2010 #1 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Har noen funnet kjærligheten på Kvinneguiden forumet? (jeg vet det finnes noen menn som lurer rundt og jeg er ganske skuffet av andre dating sider!) Endret 31. desember 2010 av Oliwia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 1. januar 2011 #2 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis du er ekstremt lite kresen og/eller ekstremt desperat, kan du jo prøve deg på Steinar59 eller desperat_mann. Eller hva var navnene igjen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliwia Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Ah, jeg er ganske kresen...det var hvorfor jeg bli skuffet av match.com, sukker, osv ! Godt Nytt År, alle ! Jeg har hatt en spennende år i 2010 (flyttet, byttet jobb, lært nye ting). Håper at min kjærlighet nostalgi blir også fullført i 2011! Endret 1. januar 2011 av Oliwia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G3ntl3man Skrevet 1. januar 2011 #4 Del Skrevet 1. januar 2011 Har noen funnet kjærligheten på Kvinneguiden forumet? (jeg vet det finnes noen menn som lurer rundt og jeg er ganske skuffet av andre dating sider!) Hehe.... fant faktisk kjæreste via Kvinneguiden så tidlig som i 2000 - så ja, det er mulig. Vi er ikke sammen i dag, men holdt sammen i nesten to år... Kan vel si meg enig i at flesteparten av sidene på nett er full av gjengangere, og for oss som er ute etter en fast partner så er det mange der som enten er ute etter oppmerksomhet eller en på si... Lykke til Oliwia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2011 #5 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er vel akkurat like (lite) sannsynlig her som alle andre steder der ulike individer får kontakt, tenker jeg. Kommer stort sett an på timing, tilfeldigheter (flaks) og personkjemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2011 #6 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis du er ekstremt lite kresen og/eller ekstremt desperat, kan du jo prøve deg på Steinar59 eller desperat_mann. Eller hva var navnene igjen... En er nok mye, men desperat er en ikke! Til det er en for skeptisk Men hyggelig å bli nevnt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2011 #7 Del Skrevet 1. januar 2011 Ah, jeg er ganske kresen...det var hvorfor jeg bli skuffet av match.com, sukker, osv ! Godt Nytt År, alle ! Jeg har hatt en spennende år i 2010 (flyttet, byttet jobb, lært nye ting). Håper at min kjærlighet nostalgi blir også fullført i 2011! Du er fra et Øst-Europeisk land? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2011 #8 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Er jo ikke noen typisk sjekkeplass dette nei. Aner ikke hvor utstrakt pm-funksjonen brukes her inne. Endret 1. januar 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2011 #9 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er bare positivt at det ikke er noen typisk sjekkeplass. Da kan man danne seg et bilde av hvordan ulike brukere er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2011 #10 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Helt enig. Det er befriende å ha et sted som er fritt for kroppsscanning på akkurat den måten. Endret 1. januar 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Del Skrevet 1. januar 2011 Dersom du er så kresen at du ikke finner noen på Match og Sukker, skjønner jeg ikke hvorfor du kan tenke deg at det skal finnes på et kvinneforum... De mannlige brukerne som er her har jo ikke bilde av seg selv en gang, og de henger på et kvinneforum. Så jeg vet ikke helt hva du liksom skal være så kresen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliwia Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 1. januar 2011 Du er fra et Øst-Europeisk land? Hvorfor tror du dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2011 #13 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvorfor tror du dette ? På grunn av dine grammatiske feil i innlegg nummer tre. De er klassiske for mennesker som har et slavisk språk som morsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliwia Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) På grunn av dine grammatiske feil i innlegg nummer tre. De er klassiske for mennesker som har et slavisk språk som morsmål. Det er sant at norsk ikke er morsmålet mitt, men mitt morsmål er ikke slavisk, men heller latinsk, plus jeg har lært norskspråk med hjelp av engelsk, ikke direkte fra mitt morsmål. Hvilke var mine grammatiske feil ? Var det at jeg skrev "bli" istedenfor "ble" ?(Jeg ønsker å stadig forbedre meg selv!) Endret 1. januar 2011 av Oliwia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliwia Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 1. januar 2011 Dersom du er så kresen at du ikke finner noen på Match og Sukker, skjønner jeg ikke hvorfor du kan tenke deg at det skal finnes på et kvinneforum... De mannlige brukerne som er her har jo ikke bilde av seg selv en gang, og de henger på et kvinneforum. Så jeg vet ikke helt hva du liksom skal være så kresen på. Jeg kunne kanskje i alle fall vurdere deres ordforråd evner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2011 #16 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er sant at norsk ikke er morsmålet mitt, men mitt morsmål er ikke slavisk, men heller latinsk, plus jeg har lært norskspråk med hjelp av engelsk, ikke direkte fra mitt morsmål. Hvilke var mine grammatiske feil ? Var det at jeg skrev "bli" istedenfor "ble" ?(Jeg ønsker å stadig forbedre meg selv!) "det var hvorfor jeg bli skuffet " skal være "det var derfor jeg ble skuffet " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. januar 2011 #17 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg kunne kanskje i alle fall vurdere deres ordforråd evner! Jeg er litt usikker på hvor stor vekt man bør legge på skriftlige ferdigheter. Det tyder selvfølgelig på en viss intelligens og evne til læring, men såkalte intelligente folk kan også være utspekulerte folk. Jeg er sikker på at det finnes mange bra folk som ikke er noen racere på rettskrivning. Etter min mening er inneholdet i det som skrives betydelig viktigere enn eventuelle skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #18 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg fant kjæresten min her inne. Han er smart, ambisiøs, har god utseende og behandler meg som en prinsesse. Så ja, du kan være heldig. Han diskuterte for det meste filmer på kulturforumet, noe han gjør på flere forum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 2. januar 2011 #19 Del Skrevet 2. januar 2011 Du kan helt sikker finne kjærligheten her som på alle andre steder. Det er bare å begynne å lete etter en mannlig bruker som du liker (se på underfora han er på og hva han skrive), og kontakte han Lykke til da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 8. januar 2011 #20 Del Skrevet 8. januar 2011 Har noen funnet kjærligheten på Kvinneguiden forumet? (jeg vet det finnes noen menn som lurer rundt og jeg er ganske skuffet av andre dating sider!) Det er mulig På forum som dette kan man bli bedre kjent enn rene sjekkesider, og når formålet ikke er direkte sjekking kommer andre sider frem ved folk. Kan ellers anbefale twitter, mye sjekking der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå