HopelessFear Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Er det et sted i trondheim som selger billige bher i 75E? Har sett litt på diverse nettsider, men enten så er de ikke så små rundt brystkassa eller så er de veldig dyre. Jeg betaler virkelig ikke et halvt tusen for én bh!
Amanlis Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Sjekk på tibudsstativer på Cubus. Jeg bruker samme størrelse som deg, og finner stadig triumph bher på Cubus til nedsatt pris. I romjulen fant jeg to stk og betalte 150 kr.
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Min lenke BH-størrelsene er i tommer. Da må du gange tomme målet med 2,5 for å få cm og dele på 2,5 for å få tommer. 75E blir da 30E her.
HopelessFear Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2010 Change på Solsiden? Er Change på solsiden? Har ikke lagt merke til det før, men skal definitivt sjekke det ut neste gang jeg er i byen!
Opal Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 Min lenke BH-størrelsene er i tommer. Da må du gange tomme målet med 2,5 for å få cm og dele på 2,5 for å få tommer. 75E blir da 30E her. 30E tilsvarer vel 65E?
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 30E tilsvarer vel 65E? Det kan jeg ikke svare deg på - når jeg tar 30 tommer x 2,5 cm får jeg 75.
Opal Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Mener å huske at jeg som har 65F bruker 30F. Søkte litt på nettet nå og fant denne linken Bh kalkulator Edit: ser at kalkulatoren forandrer bokstaven fra F til E også.. Endret 31. desember 2010 av Opal
Antlers Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 (endret) 30E tilsvarer vel 65E? Stemmer nok det, ja. 75H er ihverfall 34H. Gikk nettopp for å dobbeltsjekke BH'ene mine. Change har kjempegode BH'er, og salget starter 3. Januar. Om du skal bestille noe online, anbefaler jeg på det sterkeste å bare bestille modeller du har kjøpt eller prøvd fra før av. Kjøpte selv to nye, flotte BH'er på Change her om dagen, og da hadde jeg prøvd 6 andre som ikke satt helt som de skulle (prøvde de selvsagt i forskjellige størrelser, men de fungerte bare ikke). Endret 31. desember 2010 av Antlers
gladidag Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Er det et sted i trondheim som selger billige bher i 75E? Har sett litt på diverse nettsider, men enten så er de ikke så små rundt brystkassa eller så er de veldig dyre. Jeg betaler virkelig ikke et halvt tusen for én bh! Jeg er og 75 e..med tunge lange bryster;( Har kjøpt denne bhen, og den er helt fantastisk!! DIM bh ellers har change gode bher syns eg:)
Gjest C-C Skrevet 31. desember 2010 #11 Skrevet 31. desember 2010 Kanskje du kan finne noe på ellos.no Jeg sliter også med å finne BHer fordi jeg er en 95A, og på ellos fant jeg utrolig nok:) Ellers finnes det jo sånne ekstra hemper du kan kjøpe og legge til de eksisterende hempene som allerede er på en BH hvis du finner en som nesten passer, sånne får du kjøpt på HM vet jeg:)
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #12 Skrevet 31. desember 2010 Min erfaring er at de beste BHer for store bryster får man ikke på disse rimelige kjedebutikkene. Jeg har funnet noen BHer som passer meg perfekt, å de koster ca 800 kr. Dyrt ja, men det er verdt det så lenge jeg føler at de sitter godt og løfter brystene mine. God hjelp og veiledning får man også i undertøysforretninger. Om man passer en BH i str 90E, vil ikke si det samme som at man passer alle BHer i den str. 1
Aud Long Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har vært veldig fornøyd på Reimers i sentrum ved bussholdeplassene. Syns det er greit varierte priser der, men er nok litt dyrt. Opplever prisene som litt høyere og utvalget litt mindre på Change, uten at jeg er helt sikkert på hvorvidt det stemmer.
HopelessFear Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2011 (endret) Skal sjekke ut Reimers og Change når jeg kommer hjem til neste helg. Får dra med kjæresten på shopping, når han allerede er med i det området. Endret 1. januar 2011 av HopelessFear
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Skal sjekke ut Reimers og Change når jeg kommer hjem til neste helg. Får dra med kjæresten på shopping, når han allerede er med i det området. Hei igjen Etter å ha lest bloggen din har jeg skjønt at du er ganske ung, å kanskje stiller andre krav til en BH enn det jeg som har passert 40 gjør. For meg er det viktig at Bh'n sitter godt, at jeg får en fin byste å at det er solide stropper på den uten at BH'n ser for tantete ut. På bakgrunn av det har jeg funnet ut at undertøysforretninger er stedet for meg å handle.
sirups Skrevet 1. januar 2011 #16 Skrevet 1. januar 2011 Kjøp på Ebay eller på salg på Victorias Secrets nettbutikk. Det gjelder å konvertere størrelsen din til utenlandsk, da:)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #17 Skrevet 1. januar 2011 Kjøp på Ebay eller på salg på Victorias Secrets nettbutikk. Det gjelder å konvertere størrelsen din til utenlandsk, da:) BH er et plagg jeg synes må prøves for å se om den sitter som den skal å sjekke om den er behagelig å ha på. Men det er meg da. 4
HopelessFear Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #18 Skrevet 1. januar 2011 BH er et plagg jeg synes må prøves for å se om den sitter som den skal å sjekke om den er behagelig å ha på. Men det er meg da. Ja, en burde prøve det. Har opplevd at bhene ikke er fullt så behaglige eller passer helt om en bare tar de rett fra hylla/kjøper dem fra nettbutikk.
SmallTalk Skrevet 1. januar 2011 #19 Skrevet 1. januar 2011 30E tilsvarer vel 65E? Korrekt! BH-størrelser er rare, de kan ikke regnes direkte om til tommer. 75 cm = 34".
sirups Skrevet 1. januar 2011 #20 Skrevet 1. januar 2011 BH er et plagg jeg synes må prøves for å se om den sitter som den skal å sjekke om den er behagelig å ha på. Men det er meg da. Joda, men hvis man har funnet modeller og merker i en størrelse som passer, så kan man finne samme variant billigere på Ebay. F.eks fra Triumph eller Le Mystere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå