Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 For å gjøre en lang historie kort. JEg har lenge hatt god kontakt med en mann på internett og vi har hatt en eveldig god tone. Vi hr blitt gode venner og ble enig om å møte kvarandre i virkeligheten. Vi hadde en god tone i virkeligheta også og jeg ble veldig sjarmert av han. Rett føre han skulle gå ga han meg eit kyss på munnen!!!!!!!!!!! Eg blei mållaus men jeg likte det. Når jeg snakka med han senere den samme dagen ba han om forlatels for at han hadde kyst meg men han hadde så lyst og følte det sånn. Skal jeg ta det som at han likar meg som meir enn en ven eller skal eg ta det som at han angra seg?
Barbie Skrevet 18. oktober 2003 #2 Skrevet 18. oktober 2003 Han var sikkert redd for at han hadde gått for fort frem. Redd for å ha skremt deg. Sikkert ingenting å bekymre seg for.
Joey Skrevet 18. oktober 2003 #4 Skrevet 18. oktober 2003 Han kysset deg! Det kan ikke väre annet enn bra.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #5 Skrevet 18. oktober 2003 Siden du virker så usikker på dette, og må spørre oss, så tror jeg det er det siste, - at han angrer. Hadde han likt deg, ville du nemlig ha lagt merke til det, på en eller annen måte. Og det har du tydeligvis ikke gjort, så jeg gjetter på det siste, at han angrer hele greia.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #6 Skrevet 18. oktober 2003 Eg merka at han likte meg for han så meg inn i augo og smilte heile tida. Det jeg ble usikker på var fordi han ba om forlatels senere då vi snakka saman over internett.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #7 Skrevet 19. oktober 2003 Det er da vel opplagt at mannen liker deg, Kjør på
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #8 Skrevet 19. oktober 2003 En mann som må be om forlatelse... Hmm..jeg hadde ikke orket det. Selv om jeg krever en forklaring hver gang noe skjer. Vel..hvilket inntrykk gav DU han da? Han var vel redd for å støte deg bort med sin frambuse atferd. Eller en skikkelig kyniker som prøver å gjøre deg svak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå