Søtpotita Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Skal melde meg inn på Sats like over nyttår! Det er så lenge sidan eg var medlem av eit treningssenter at eg treng litt oppfrisking Altså korleis reingjer ein apparata etter at ein har brukt dei? Og ein har endå med seg eit handkle til å tørke seg med? Er det berre å ta apparat som er ledige? Eller er det noko slags køsystem? Noko anna som er lurt å vite om? Vil ikkje verke som ein fullstendig idiot
Gjest Pet Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Skal melde meg inn på Sats like over nyttår! Det er så lenge sidan eg var medlem av eit treningssenter at eg treng litt oppfrisking Altså korleis reingjer ein apparata etter at ein har brukt dei? Og ein har endå med seg eit handkle til å tørke seg med? Er det berre å ta apparat som er ledige? Eller er det noko slags køsystem? Noko anna som er lurt å vite om? Vil ikkje verke som ein fullstendig idiot Du får gratis treningsveiledning på Sats - bare book en time når du melder deg inn. Da er det bare å spørre og grave av hjertens lyst. Lykke til med trening!
Fanta Exotic Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Det pleier å være sånne hauger med tørkepapir over søplekassene med en sprayfaske ved siden av. Da bare sprayer du lit av det såpevannet på et tørkepapir, og tar det med deg til aparatet du har brukt og tørker av. Vanlig at de som trener har med et håndkle til å tørke bort svette med, noe treningssenteret står også at det er påbudt. Før trente jeg på friskis og svettis, og da var det ofte kø på aparatene, men da så du at de stod ved siden av. Noenganger mens jeg løp kom noen bort og spurte "hvor lenge har du igjen? kan jeg få aparatet etter deg?". men etter at jeg begynte på Elixia opplevde jeg aldri det, siden det er såpass stort der. Alltid noe ledig. (tenker hovedsaklig på tredemøller og sykler). Tror Sats og ELIXIA er ganske like sånn sett. På andre styrkeaparater det gjerne bare er ett av kan du jo stå ved siden av og vente til personen er ferdig. Jeg pleier å spørre "kan jeg kjøre mellom settene dine?" og jeg pleier som regel alltid å få et ja:)
Søtpotita Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2011 Du får gratis treningsveiledning på Sats - bare book en time når du melder deg inn. Da er det bare å spørre og grave av hjertens lyst. Lykke til med trening! Er gratis treningsveiledning det same som at dei legg opp eit treningsopplegg til deg? Då skal eg spørje og grave, ja! Det pleier å være sånne hauger med tørkepapir over søplekassene med en sprayfaske ved siden av. Da bare sprayer du lit av det såpevannet på et tørkepapir, og tar det med deg til aparatet du har brukt og tørker av. Vanlig at de som trener har med et håndkle til å tørke bort svette med, noe treningssenteret står også at det er påbudt. Før trente jeg på friskis og svettis, og da var det ofte kø på aparatene, men da så du at de stod ved siden av. Noenganger mens jeg løp kom noen bort og spurte "hvor lenge har du igjen? kan jeg få aparatet etter deg?". men etter at jeg begynte på Elixia opplevde jeg aldri det, siden det er såpass stort der. Alltid noe ledig. (tenker hovedsaklig på tredemøller og sykler). Tror Sats og ELIXIA er ganske like sånn sett. På andre styrkeaparater det gjerne bare er ett av kan du jo stå ved siden av og vente til personen er ferdig. Jeg pleier å spørre "kan jeg kjøre mellom settene dine?" og jeg pleier som regel alltid å få et ja:) Kan det verte litt lite effektiv trening på grunn av all ventinga på ledig apparat? Takk for flotte svar, begge to! Er det noko som er fy-fy å gjere på treningssenter? Vil helst unngå dei verste flausene 1
Alsana Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Eg tenkjer også på å byrje på Sats! Veit du om dei har eit tilbod på innmelding no etter nyttår? Alt eg kan finne er ein lovnad om at dei skal kontakte meg og gje ein god pris etter å ha fylt ut eit skjema, men det hadde vore greitt å vite litt meir. Lukke til med treninga! Eg trur og håpar dei aller fleste har nok med sitt på senteret.
Søtpotita Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2011 Eg tenkjer også på å byrje på Sats! Veit du om dei har eit tilbod på innmelding no etter nyttår? Alt eg kan finne er ein lovnad om at dei skal kontakte meg og gje ein god pris etter å ha fylt ut eit skjema, men det hadde vore greitt å vite litt meir. Lukke til med treninga! Eg trur og håpar dei aller fleste har nok med sitt på senteret. Neeei, eg tenkte å oppsøkje Sats-senteret og høyre kva dei kan tilby meg Av og til pleier dei å ha nokre månadar gratis, eller ut månaden. Reknar kanskje med det er noko no sidan det er mange som ynskjer å byrje eit nytt og betre liv og treng eit aldri så lite dytt Me får halda kvarandre oppdatert og sjå kven som høyrer om det beste tilbodet! Lukke til med treninga, du også! Eg veit at alle er opptekne med sitt, men no er eg så obs på mine eigne manglar både når det gjeld erfaring på treningssenter OG dårleg form at eg trur det lyyyyser og blinkar av meg
Alsana Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Ja, det var det eg også tenkte, det brukar jo vanlegvis å vere eit lite tilbod i desse dagar! Får stikke innom senteret eg også, då. Næh, ikkje tenk på det. Vanleg folkeskikk kjem ein langt med! Bruk t-skjorte, ikkje singlet, og gjerne ei litt lang og ikkje altfor stram, så slepp du å tenkje på korleis kleda lev sitt eige liv av og til. Tren ordentleg når du først er der, irriterande å stå og vente på at to sminkeberter skal bli ferdig med gå-/skravleturen sin på tredemøllene... Elles er nok januar ein fin månad å starte i, det vil nok vere over gjennomsnittet antal nykomarar der som sikkert alle tenkjer som deg. Ein er jo på senteret for å kome i betre form, og det er då mykje betre å gjere noko for å forbetre seg enn å halde seg heime! Spør dei rundt deg om du lurer på noko (medan dei har ei pause mellom apparata). Dette går så fint at!
Søtpotita Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2011 Eg fekk SMS frå Sats no (gjekk inn på heimesida og skreiv inn mobilnummeret mitt) fekk då tilbake at dersom eg meldte meg inn no så betalte eg kun 200 kroner for trening i januar og februar. Litt uklart om det er 200 kroner per månad eller om det er 200 kroner til saman. Men uansett så er det jo eit godt tilbod Ja, så lenge ein har folkeskikken i orden, kjem ein langt! Det er sant! Skal prøve å kun fokusere på å trene hardt Takk for oppmuntrande ord!
Alsana Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 200 kr høyrest greitt ut, ja! Takk for infoen, kjekt å vite kva ein går til. Då får vi berre setje i gong! Tvi tvi.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Jeg prøvde å poste i treningsdagboken, TS, men der har jeg visst ikke rettigheter til å skrive... POster det her i stedet da, siden jeg allerede har kastet bort tid på å skrive det. Hvorfor gidder dere å rakke ned på de som tar med seg mye drikke når de skal på spinning? Tar selv gjerne med to flasker (ca 1,2 liter) når jeg skal på en intensiv time på 60 min eller en lengre, men roligere tur på 90 min. Skal man delta på utvidede timer, maratontimer o.l. ser jeg ingenting galt i å ta med seg opp mot 3 liter drikke. Noen svetter jo veldig mye og er simpelthen nødt til å erstatte væsketapet underveis (også i løpet av kortere treningsøkter!), mens andre for eksempel velger å ha en flaske med vann og en flaske med sportsdrikk eller ringerløsning. Jeg tror det er et større problem på norske treningssentere at folk ikke drikker nok, enn at de drikker for mye! Personlig blir jeg mye mer plaget av de som skal drive å løpe inn og ut av salen minst en gang hver time for å fylle på den ene flasken de har tatt med Tenkte å lese denne dagboken, men fant kjapt ut at jeg ikke gidder å følge den videre, hvis dette er standarden resten av tråden kommer til å ha.
Søtpotita Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2011 200 kr høyrest greitt ut, ja! Takk for infoen, kjekt å vite kva ein går til. Då får vi berre setje i gong! Tvi tvi. No kan det sjølvsagt vere at det er ulike "tilbod" på dei ulike treningssentera (lokalisering), men det er berre å forhøyre seg Jepp, denne veka!! Lukke til! Jeg prøvde å poste i treningsdagboken, TS, men der har jeg visst ikke rettigheter til å skrive... POster det her i stedet da, siden jeg allerede har kastet bort tid på å skrive det. Har du ikkje rettigheitar til å skrive i treningsdagboka mi? Kanskje du får lov dersom du skriv utan å vere anonym? Det hadde iallfall vore veldig mykje koselegare om du ville det! Anonym brukar er jo så, ja anonym Kjekt at du kasta vekk tid på å skrive både her og der, eg set stor pris på det (ikkje ironi). Du har sjølvsagt heilt rett i at det er utruleg viktig å drikke medan ein trenar, og eg håpar ikkje du tok det ille opp sånn eigentleg eigentleg, fordi det var jo ikkje gravalvorleg det me "diskuterte". Tykkjer du ikkje det er gøy å spøke med ting og tang? Når du seier det så hugsar eg godt at det var plagsamt at folk sprang ut og inn av spinningtimen for å fylle på vatn, så du har eit godt poeng der. Sånne innspel treng eg før eg skal starte mi "treningskarriere", veit du! Dersom du skreiv dette innlegget med litegrann glimt i auga, så er du hjarteleg velkomen i treningsdagboka mi Treng folk som ser ting frå fleire sider!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Har du ikkje rettigheitar til å skrive i treningsdagboka mi? Kanskje du får lov dersom du skriv utan å vere anonym? Det hadde iallfall vore veldig mykje koselegare om du ville det! Anonym brukar er jo så, ja anonym Kjekt at du kasta vekk tid på å skrive både her og der, eg set stor pris på det (ikkje ironi). Du har sjølvsagt heilt rett i at det er utruleg viktig å drikke medan ein trenar, og eg håpar ikkje du tok det ille opp sånn eigentleg eigentleg, fordi det var jo ikkje gravalvorleg det me "diskuterte". Tykkjer du ikkje det er gøy å spøke med ting og tang? Når du seier det så hugsar eg godt at det var plagsamt at folk sprang ut og inn av spinningtimen for å fylle på vatn, så du har eit godt poeng der. Sånne innspel treng eg før eg skal starte mi "treningskarriere", veit du! Dersom du skreiv dette innlegget med litegrann glimt i auga, så er du hjarteleg velkomen i treningsdagboka mi Treng folk som ser ting frå fleire sider! Det var nok fordi jeg ville skrive som anonym ja, regnet med at det var der sperren lå. Glimt i øyene har jeg - jeg klarer ikke å bli særlig irritert helt uprovosert på en nettdebatt/dagbok Men det å ta med seg mye vann er ikke noe man skal være flau av, så jeg tenkte jeg skulle skrive litt på kanten om det. Haha. Det er fullt mulig jeg titter innom tråden din senere altså
Søtpotita Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2011 Det var nok fordi jeg ville skrive som anonym ja, regnet med at det var der sperren lå. Glimt i øyene har jeg - jeg klarer ikke å bli særlig irritert helt uprovosert på en nettdebatt/dagbok Men det å ta med seg mye vann er ikke noe man skal være flau av, så jeg tenkte jeg skulle skrive litt på kanten om det. Haha. Det er fullt mulig jeg titter innom tråden din senere altså Tenkte du hadde ein god porsjon glimt i auga, men beundra også at du forsvara alle som dreg med seg litervis av vatn på trening! Dei må jo ha ein talsmann/-kvinne dei også! Du skal ikkje sjå vekk ifrå at eg må melde meg inn i den klubben etterkvart, eg har jo ikkje vorte kjent med meg sjølv som "treningsnarkoman" endå Hugs å ikkje huke av som "post som anonym" neste gong du prøver å skrive dagboka mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå