Gå til innhold

Jeg skal fikse puppene, men lurer litt på hvordan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trådstarter her.

Jeg skal operere så fort som mulig, pengene er spart opp. Jeg skal på en konsultasjon til for å spørre mine siste spm. Jeg skulle ønske jeg fant sider på nettet med før og etter bilder, men finner bare brystløft eller reduksjon, eller areolareduksjon med innlegg i. Kunne tenke meg å se bare areola-reduksjon.

Gjest longtits
Skrevet

Takk:) skal få meg time til konsultasjon nå i månedsskifte, og klinikken har ikke lang ventetid på operasjon. Sykemelder legen på klinikken, eller må en til fastlegen og få sykemelding etter operasjonem?

Skrevet

Takk:) skal få meg time til konsultasjon nå i månedsskifte, og klinikken har ikke lang ventetid på operasjon. Sykemelder legen på klinikken, eller må en til fastlegen og få sykemelding etter operasjonem?

Sånn som jeg har forstått det har man ikke krav på sykemelding ved sånne operasjoner. Men vet leger har gitt lell, spør fastlegen din du:)

Var på konsultasjon i dag jeg, å fikk spurt om det meste jeg lurte på. Mest sannsynlig bli det brystløft med innlegg + brystvortereduksjon. Prøver ut ris-poser hjemme nå for å få sånn ca ide om størrelse. Fikk beskjed om å slappe av og ta meg god tid med hva jeg enn bestemte meg for.

Er fast bestemt på å gjøre dette, har tenkt på det i 10 år...

Skrevet

Self. får man ikke sykemelding. Man utfører ikke inngrepet fordi man er syk. Man må ta ferie. Jeg tok en uke ferie og var tilbake i vanlig jobb etter det.

Skrevet

Self. får man ikke sykemelding. Man utfører ikke inngrepet fordi man er syk. Man må ta ferie. Jeg tok en uke ferie og var tilbake i vanlig jobb etter det.

har en hard fysisk jobb med masse tunge løft...håper legen min er velvillig og gir meg sykemelding en liten stund ihvertfall;)

Skrevet

Det håper ikke jeg. Du er ikke syk og det er et frivillig inngrep!

Skrevet

Det håper ikke jeg. Du er ikke syk og det er et frivillig inngrep!

uffda...syns du høres sinna ut jeg...

Skrevet

Ja det irriterer meg av folk skal sykemelde seg når de ikke er syke. For meg var det en selvfølge at jeg brukte feriedager på det.

Skulle andre skattebetalere betalt for at jeg ville ha større pupper?? Hva med de som fettsuger og opererer i hytt og gevvær, skal de sykemelde seg hver gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...