Gå til innhold

Er det mogeleg å få tak i ipod 5th generation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at ipod 5th generation (med radio, kamera og heile pakka) ikkje er mogeleg å få tak i lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPod 5th generation har aldri hatt kamera eller radio. det er ikke Creative Zen du tenker på?

Skrevet

iPod 5th generation har aldri hatt kamera eller radio. det er ikke Creative Zen du tenker på?

:klø:

Eg tenkte på denne? Har eg misforstått?

Skrevet

det er jo en iPod Nano og ikke en iPod Classic slik jeg tenkte på. ifølge dette søket hos Prisguide @ hardware.no er den fremdeles mulig å få tak i i Norge. siden det har kommet en nyere versjon regner jeg med du kan få tak i de på eBay (som du for så vidt linket til selv), finn.no, QXL.no eller andre steder.

Skrevet

det er jo en iPod Nano og ikke en iPod Classic slik jeg tenkte på. ifølge dette søket hos Prisguide @ hardware.no er den fremdeles mulig å få tak i i Norge. siden det har kommet en nyere versjon regner jeg med du kan få tak i de på eBay (som du for så vidt linket til selv), finn.no, QXL.no eller andre steder.

Ja, eg var nok litt upresis, beklagar. Har mest lyst å kjøpe den i Noreg, så unngår helst Ebay.

Får sjekke litt meir rundt. Takk for svar :)

Skrevet (endret)

hva gjør at du ikek vil kjøpe på eBay?

Endret av padawan
Skrevet

hva gjør at du ikek vil kjøpe på eBay?

Eg tykte at dei var dyre på Ebay, og då fell poenget med Ebay vekk.

Skrevet

Jeg gikk i alle forretninger som selger ipod med en gang jeg hørte at det skulle komme en ny type. De fleste hadde tomt for den gamle, eller returnert de, men de hadde til slutt én igjen på eplehuset. Ring og sjekk over alt før du ikke har muligheten til å få tak i de lenger.

Skrevet

Jeg gikk i alle forretninger som selger ipod med en gang jeg hørte at det skulle komme en ny type. De fleste hadde tomt for den gamle, eller returnert de, men de hadde til slutt én igjen på eplehuset. Ring og sjekk over alt før du ikke har muligheten til å få tak i de lenger.

Ville du også ha femte generasjonen?

Skrevet

Ja :)

Kan eg spørre kvifor? Treng å verte overtala til å kjøpe denne gamle versjonen istadenfor den nyaste versjonen, men tykkjer kanskje storleiken dreg litt ned (for stor i forhold til den knøttvetle nye)..

Skrevet

Kan eg spørre kvifor? Treng å verte overtala til å kjøpe denne gamle versjonen istadenfor den nyaste versjonen, men tykkjer kanskje storleiken dreg litt ned (for stor i forhold til den knøttvetle nye)..

Jeg ville ha den fordi jeg ikke ville ha touch, og fordi at jeg ville ha det "hjulet" på. Jeg hadde også lyst å ha en som er litt større og jeg kan finne igjen fortere, for jeg hadde garantert rotet bort den nye (6th generation) :fnise: Og sist men ikke minst har jeg lånt og prøvd den med venner, og var for en gangs skyld fornøyd med en mp3 spiller, noe jeg er veldig kresen på, for jeg er drittlei av de som går kruken etter bare noen uker. "Hjulet" var egentlig det avgjørende for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...