Gjest Ollie Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 kan du fortsette sexen selv om du får orgasme eller må du ha en pause? i så fall hvor lang tid tar det før du er klar igjen? hva er avgjørende for om du kan surfe videre på orgasmebølgen og fortsette videre?? Uerfaren gutt som lurer
Gjest Mynona83 Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Som jente: jeg kan fortsette med en gang! Mine partnere har variert. En kunne ta en pause på 1 min, så var det på'n igjen, mens en klarte ikke få den opp mer enn 2-3 ganger ila et døgn.
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Kan fortsette med en gang selve orgasmen er over 10 sekunder til 1 minutt. Trenger bare god mental tenning, ellers et det faktisk uinteressant. Det viktigste er rett og slett å fokusere på hva som tenner deg i situasjonen.
Gjest birry93 Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg synes det er deilig at gutten fortsetter å pule meg etter at jeg har hatt orgasme.
Sheherasade Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Det spørs om det er en liten eller stor orgasme. Kan få mange små orgasmer i løpet av en økt, men etter en stor en må jeg ha en pause.
FantasDick Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er jente og kan lett fortsette! I det "uendelige".. Blir som regel ikke fornøyd/tilfredsstilt av én orgasme. Samboeren min må ha pause. Lenge. Noen ganger klarer han to orgasmer på samme dag, men som regel ikke. Har hatt menn som har vært lik han, og menn som kan fortsette etter noen minutter.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er jente og kan lett fortsette! I det "uendelige".. Blir som regel ikke fornøyd/tilfredsstilt av én orgasme. Samboeren min må ha pause. Lenge. Noen ganger klarer han to orgasmer på samme dag, men som regel ikke. Har hatt menn som har vært lik han, og menn som kan fortsette etter noen minutter. Sett bort fra at du selvfølgelig foretrekker typen din; hva er det du foretrekker for type selv? Den som tar lenger pause i mellom øktene eller den typen som knapt nok trenger pause?
Timseh Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jente he, jeg trenger ingen pause, med mindre jeg har hatt mange orgasmer etter hverandre. Blir ganske så hoven, så da kan det gjøre litt vondt etterpå. Kjæresten min kan ha sex igjen rett etter en orgasme. Har variert veldig med mannfolkene jeg har vært med, men de fleste klarer en god runde nr 2.
Gjest Sommertid Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Det spørs om det er en liten eller stor orgasme. Kan få mange små orgasmer i løpet av en økt, men etter en stor en må jeg ha en pause. Enig i denne. Har vert borti mannfolk som kan fortsette etter de har fått orgasme og de som trenger en dag på å "komme seg".
Gjest finpåvin Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Kommer ann på dagsformen til typen tror jeg. En dag kan han fortsette rett etterpå, uten pause og noen ganger må han ha en pause på en times tid. Jeg som er jente synes det er godt at typen puler meg rett etter det har gått for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå