AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Er det noen som har gode tips til musikk på nyttårsaften? Skal ha middagsselskap, med gjester i alderen 30-35. Ikke typisk "party-musikk", mer rolig bakgrunnsmusikk... Gjestene er ganske musikkinteresserte og oppdatert på ny musikk, så jeg vil helst spille noe bra av det nye som har kommet de siste årene. Er egentlig musikkinteressert selv, men har dessverre ikke hatt tid de siste årene til å sette meg inn i hva som er bra av den nye musikken... Er veldig takknemlig for tips
Ile Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Det kommer jo helt an på folket. Men Abba er typisk nyttår for meg. Ellers er det jo Frank Sinatra hvis det skal være veldig rolig Godt nyttår!
Ile Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Abba og Frank Sinatra var vel kanskje ikke av det nye slaget, leste ikke hele innlegget ditt før nå jeg. Men da kan også James Blunt, Norah Jones og Ingrid Olava anbefales.
Wonders Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 vi bruker ofte get-boksen, går inn på radio, og på dinner-party, eller noe SÅ mange å velge i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå