Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min var på et nachspiel og hadde sex på soverommet til han som bodde der. Mens vi hadde sex la jeg merke til at det var noen som spionerte på oss. Jeg fortalte det til kjærsten min, men han sa at vi bare skulle forsette. Dette ble vanvittig opphisende for oss begge, og vi hadde rå sex. Vi avslørte aldri for personen som så på at vi viste at han hadde sett oss. Er det noen som har opplevd noe lignende? Kanske kinkig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes spennende ut!!!

icon_wink.gif

Nelle

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Tenk om det var ut i det fri? Da kunne dere bli anmeldt for blotting og dere anmeldt personen for spionering

Gjest Anonymous
Skrevet

Anmelde personen for spionering ute i det fri?????? Gi deg a, har man sex ute der andre ferdes har man vel ikke krav på å få være i fred og anmelde en person for å oppholde seg der.

At man selv kan bli anmeldt ja det stemmer for det er rett og slett ikke lov til å ha seg hvor man vil hen i dette landet.

Skrevet

Det var hvertfall ikke jeg som så på icon_smile.gif

Må si jeg føler ikke det helt store behovet for å se at andre har seg og omvendt.

Men hver sin lyst!!! icon_smile.gif12

• Liker 1
Skrevet

Enig med Nelle, spennende opplevelse. for både dere og "kikkeren".12

• Liker 2
  • 19 år senere...
Skrevet
ORBECK skrev (På 6.5.2002 den 18.47):

Jeg og kjæresten min var på et nachspiel og hadde sex på soverommet til han som bodde der. Mens vi hadde sex la jeg merke til at det var noen som spionerte på oss. Jeg fortalte det til kjærsten min, men han sa at vi bare skulle forsette. Dette ble vanvittig opphisende for oss begge, og vi hadde rå sex. Vi avslørte aldri for personen som så på at vi viste at han hadde sett oss. Er det noen som har opplevd noe lignende? Kanske kinkig.

Det er spennende å bli sett på. Jeg og dama knullet foran en kar vi ikke kjente på nachspiel for noen år siden. Men han spurte pent om å se på, etter å ha spionert i noen minutter :)

• Liker 1
Skrevet
Fuckman1983 skrev (På 12.6.2021 den 14.30):

Det er spennende å bli sett på. Jeg og dama knullet foran en kar vi ikke kjente på nachspiel for noen år siden. Men han spurte pent om å se på, etter å ha spionert i noen minutter :)

19 år senere....temmelig sykt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, 1312 said:

19 år senere....temmelig sykt

dævver :ler:

Anonymkode: 187bd...803

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 5/6/2002 at 6:47 PM, ORBECK said:

Hvis dette resulterte i et barn, er ungen 18 år og myndig nå. Om noen år er vedkommende kanskje lege.

Sett i perspektiv, gir dette et helt annet resultat enn en kinkig sexopplevelse for 19 år siden.

Anonymkode: 2b2b2...2bd

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvis dette resulterte i et barn, er ungen 18 år og myndig nå. Om noen år er vedkommende kanskje lege.

Sett i perspektiv, gir dette et helt annet resultat enn en kinkig sexopplevelse for 19 år siden.

Anonymkode: 2b2b2...2bd

Mest sannsynlig er barnet 18 år og historien gjentar seg 😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kona har gjort det mange ganger, første gang ikke planlagt, mensde fem nestegangenevar planlagt fra min side, deilig

Anonymkode: 8ab86...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...