Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du kunne dratt til hvilken som helst by i USA.. Hvor ville du reist, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok dratt tilbake til Chicago - elsker den byen. Menneskene er fantastiske, byen er kjempeflott, UTROLIG mye å gjøre, en by jeg virkelig følte meg hjemme i. Måtte jeg velge en by jeg aldri har vært i ville det blitt enten New York, Los Angeles eller San Fransisco.

Skrevet

Eg ville reist tilbake til Miami.det var rett og slett en magisk by.men har veldi lyst å reise til las vegas,los angeles,new york og texas :P så mangen stater som står på ønskelista :) roadtrip i noen måneder rundt i landet er drømmen :D

Skrevet

New York, San Fransisco, roadtrip på Route 66 :)

Skrevet

New Orleans. Herlig :rødme:

Gjest Silvermist
Skrevet

Enig med Antibac. Var i, blant andre, Chicago i september, og det er virkelig en fantastisk by med en herlig atmosfære! Ellers kunne jeg tenkt meg en roadtrip rundt til diverse småsteder.

Skrevet

Om du kunne dratt til hvilken som helst by i USA.. Hvor ville du reist, og hvorfor?

Carmel (like sør for San Fransisco)

Fordi det er en fantastisk sjarmerende liten by, med store fantastiske byer (som feks san fransisco) og hele vestkysten i nærheten

Jeg har reist flere ganger på øst- og vestkysten av USA. Liker definitivt vest best (men det er jo lengst og dyrest også da...typisk)

Skrevet

Hvis jeg skulle reist til en by jeg har besøkt før og vet at jeg liker så hadde det blitt New York. Når det gjelder nye reisemål i USA så står Miami høyest på ønskelisten min

Skrevet

New York City

Synd jeg kun kan velge en by, da det er så mange jeg kunne ønske meg å besøke. San Francisco, San Diego, Las Vegas, Miami, New Orleans, Chicago, og flere.

Skrevet

Jeg har lyst til å reise fra San Diego til Seattle i bil, og da er det San Fran., LA, Big Sur, Portland, Seattle og diverse småbyer og tettsteder oppover kysten som frister mest :)

NYC er også på ønskelisten!

Skrevet

New York, San Fransisco, Chicago, Dallas, New Orleans, Miami og Seattle.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Ville dratt tilbake til New Orleans any day :hjerte:

Mange steder jeg vil besøke i USA, men først på ønskelista er LA, SF, San Diego og flere små steder i California :duskedame:

Også en til: Honolulu

Endret av **Nora**
Skrevet

Florida. Fordi min bestemor har leilighet der som jeg kunne bodd gratis i, disneyland, sea world, varmt vær, strender og junkfood. Reisefeber....

Skrevet (endret)

Har allerde vært i USA, men ikke i den delstaten jeg helst vil til: Texas ;)

Endret av Independent_
AnonymBruker
Skrevet

Baltimore eller Boston uten tvil!

Skrevet

Jeg har lyst til å reise fra San Diego til Seattle i bil, og da er det San Fran., LA, Big Sur, Portland, Seattle og diverse småbyer og tettsteder oppover kysten som frister mest :)

NYC er også på ønskelisten!

Det gjorde vi nå i høst. :jepp: Eller, fra LA via Las Vegas til Seattle da. Helt fantastisk! :rødme:

Dersom jeg skulle besøkt en by jeg allerede har vært i, må det bli Seattle. En jeg ikke har vært i...en av sørstatsbyene i Louisiana og omegn. Min drøm er road trip fra Atlanta til LA, langs hele sør-USA.

Skrevet

Det gjorde vi nå i høst. :jepp: Eller, fra LA via Las Vegas til Seattle da. Helt fantastisk! :rødme:

Dersom jeg skulle besøkt en by jeg allerede har vært i, må det bli Seattle. En jeg ikke har vært i...en av sørstatsbyene i Louisiana og omegn. Min drøm er road trip fra Atlanta til LA, langs hele sør-USA.

Jeg er sååå misunnelig på den reisen deres! Kan tenke meg det var helt utrolig gøy!

En annen by jeg kunne tenke meg å besøke er New Orleans :)

Skrevet

Nå har jeg vært i New York 2 ganger. Elsker den byen! Men jeg har lyst til å reise til Chicago, Boston og Philadelphia av storbyer. Også har jeg heller ikke noe imot å reise til Florida og ligge på en av strendene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...