Gå til innhold

Om jeg var gud...

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Ja, om jeg var gud eller noe, å du kunne skrevet ned hvordan du ønsker ditt neste liv her, å jeg vil gi det til deg, hvordan vil du ha det ?

Kanskje, bare kanskje det er noe magiskt over kvinneguiden, å alt som blir skrevet ned i denne tråden, vil komme til å skje i ditt neste liv? Hvem vet ? :gjeiper:

Jeg er ganske usikker selv, men jeg skal bo i Amerika eller kanskje Australia, jeg skal være mann å skal bli kjent for noe. Samme om det er godt eller vondt, jeg skal også gjøre noe utrulig, som ingen andre har klart.

Jeg vil også prøve å kjempe for livet, ha en ordentlig tøff periode, kjempe for å få mat og tak over hodet. Men til slutt så skal jeg ende mine dager her i Norge på et vis.

Hvordan vil du at ditt neste liv skal være ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg ville gjort noe lignende som deg men....ikke i USA....og jeg ville definitivt fortsatt ønsket å være kvinne. :Nikke:

Skrevet

Jeg ville bodd i Los Angeles, og hatt en mann og to barn. Jeg ville hatt en enegget tvilling, og en bror. Yrket skulle vært skuespiller. Både på teater og film. Av filmer ville jeg helst spilt komedier eller krim.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg ønsker meg stort sett det samme livet som jeg har nå, men uten psykisk sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...