AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Oh, dumme Facebook! Har bevisst hold meg unna profilen hans, men nå var jeg dum og trykket meg inn! Han er i forhold med exen sin nå. Exen som så å si ødela forholdet vårt. Hun kom på døren mens jeg ikke var hjemme, ringte han ned, prøvde å manipulere han til å gå bak ryggen på meg. Tillitten ble knekt da jeg fant utav det og det førte senere til brudd. Skikkelig hensynsløs og frekk! Er glad for at forholdet er slutt, det var dårlig på alle måter. Jeg kunne aldri tenkt meg å ta han tilbake, har ikke hatt kontakt overhode etter bruddet eller savnet han. Jeg har en ny type på gang, men vi er ikke offisielt sammen. Likevel, jeg er så forbanna. Vet ikke hva denne følelsen er, men det var et slag i trynet. Fordi hun "vant", hun greide ødelegge forholdet vårt og få han tilbake. Fordi hun var en skikkelig bitch mot han, de har hatt av- og på forhold i snart 8 år. Hun har vært utro med han og det siste bruddet deres endte i slagsmål. At han er så dum å ta henne tilbake!!! Jenta han har vært sammen med og kranglet meg i åresvis. Og dessuten: er man glad i en person respekterer man vedkommende og lar han være i fred med den nye dama, noe hun ikke gjorde. Jeg kan ikke fatte at han er så idiot! Hva feiler slike? Går det an å synke dypere? Jeg har vært innom tanken på hevn, men er svært usikker. Etter alt hun gjorde mot oss vil jeg ikke la hun være i fred. Men samtidig vil jeg ikke synke så dypt, det føles feil å ikke ha selvrespekt. Vil ikke gi han æren av å tro at jeg savner han. Det høres sikkert ut som om jeg fremdeles er forelsket i fyren, men nei. Har som sagt en ny, men det er likevel et merkelig slag i trynet å vite at exen går tilbake til exen sin bare et par mnd etter bruddet vårt. Hadde liksom håpt han savnet meg litt! Vet ikke hva jeg skal spør om egentlig, men måtte bare få det ut. Da den forrige exen fant seg en ny gjorde det meg ingenting, jeg blei glad på hans vegne. Men dette er annerledes. Dette føles bittert! Det kom ikke som en bombe, men jeg hadde et ønske om at han skulle finne en ny jente (ikke en manipulerende, desperat ex) om en stund. ÆSJ!!! Vet ikke hva jeg føler. Føler mest for å spamme hele face-en med bilder av meg og min nye. Samt hjerter på wallen hans for å gi henne den vonde følelsen hun gav meg da hun var på han mens vi var sammen. Er vanligvis ikke bitter og hevngjerrig, men i dette tilfellet kommer disse følelsene til overflaten. Vel, i morgen skal det tas mye nyttårsbilder med han nye min og vi skal være et dobbelt så vakkert par som de utro kranglehønsa der :D
Lagrima Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det svir mye mer for henne om du hever deg over det... Hvis du ikke ofrer henne én eneste kommentar, så ofrer du tilsynelatende ikke én tanke heller... Og det må jo bety at du har det SÅ mye bedre nå? La det gå. Gled deg over at du har en ny mann i livet ditt, og vær glad for at du ikke trenger å forholde deg til henne lenger! Hun har allerede mistet typen sin én gang, jeg tør banne på at hun ikke sitter trygt på tronen sin, selv om hun nå har fått ham tilbake. Hun går nok bare og venter på at han skal kikke lenge etter ei annen jente, og det kan umulig være bra for sjelefreden. Nei, drit i henne og lev ditt eget liv. Vit at du sannsynligvis vinner i lengden allikevel
Gjest kml Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Akkurat det samme hendte med meg unntatt to ting. 1. De var ikke et par før jeg ble kjæreste med han og 2. jeg er fortsat singel. Hun brøt opp forholdet vårt, hadde flørtet masse med han og lot som hun var min venn, mens hun gikk bak ryggen min med han. Nå er de sammen og jeg er bitter, sint og hevngjerrig. Men det kunne aldri falle meg inn å gjøre livet hennes surt, uansett hvor mye jeg hater den jenta. Jeg hever meg over det, og på grunn av det ser folk meg som en som kom unna i riktig tid, og at jeg er moden og en ordentlig jente, mens de to - selv om de er sammen - blir sett ned på av sine egne venner på grunn av hvor dårlig de begge behandlet meg. Selv om jeg ikke lenger er med i den vennegjengen, har jeg deres respekt og det føles godt selv om jeg fortsatt er singel og utenfra kan ses på som "taperen". Egentlig føler jeg meg som "vinneren" hehe.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Det svir mye mer for henne om du hever deg over det... Hvis du ikke ofrer henne én eneste kommentar, så ofrer du tilsynelatende ikke én tanke heller... Og det må jo bety at du har det SÅ mye bedre nå? La det gå. Gled deg over at du har en ny mann i livet ditt, og vær glad for at du ikke trenger å forholde deg til henne lenger! Hun har allerede mistet typen sin én gang, jeg tør banne på at hun ikke sitter trygt på tronen sin, selv om hun nå har fått ham tilbake. Hun går nok bare og venter på at han skal kikke lenge etter ei annen jente, og det kan umulig være bra for sjelefreden. Nei, drit i henne og lev ditt eget liv. Vit at du sannsynligvis vinner i lengden allikevel Tusen takk for støttende innlegg:) Kjenner tanken på hevn har lagt seg litt, pga vil egentlig ikke bruke energi på hun/dem i det hele tatt. Samtidig er det en del av meg som vil gi hun en liten støkk som en straff. Litt karma. Sannsynligvis greier de nok f*cke det til på egenhånd pga begge er svært sjalu og kranglete og som sagt vært sammen x antall ganger tidligere.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Som du sier, de klarer nok å føkke det til uten din hjelp, med tanke på fortiden. Og du er den som går seirende ut av det hele hvis du lar det hele gå, later som om du ikke bryr deg og ikke ofrer henne/dem en eneste tanke og for all del: ALDRI tar tilbake fyren hvis/når han kommer krypende tilbake til deg.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Akkurat det samme hendte med meg unntatt to ting. 1. De var ikke et par før jeg ble kjæreste med han og 2. jeg er fortsat singel. Hun brøt opp forholdet vårt, hadde flørtet masse med han og lot som hun var min venn, mens hun gikk bak ryggen min med han. Nå er de sammen og jeg er bitter, sint og hevngjerrig. Men det kunne aldri falle meg inn å gjøre livet hennes surt, uansett hvor mye jeg hater den jenta. Jeg hever meg over det, og på grunn av det ser folk meg som en som kom unna i riktig tid, og at jeg er moden og en ordentlig jente, mens de to - selv om de er sammen - blir sett ned på av sine egne venner på grunn av hvor dårlig de begge behandlet meg. Selv om jeg ikke lenger er med i den vennegjengen, har jeg deres respekt og det føles godt selv om jeg fortsatt er singel og utenfra kan ses på som "taperen". Egentlig føler jeg meg som "vinneren" hehe. Årh, slike jenter er så... fæle! Eier ingen selvrespekt jo! Skjønner ikke at det er mulig å synke så dypt. Det er nok du som gikk av med seieren her ja:) Disse to her og blir sett stygt på, hvertfall i den grad at INGEN gratulerte forholdet på Facebook og "alle" tenker "er de sammen igjen??". Snakket tilfeldigvis med en annen ex av han her om dagen, hun kunne fortelle at da det ble slutt mellom dem var han tilbake til exen sin (hun samme som ødela for oss) dagen etter. Dagen etter! Da er det noe som skurrer, både hos han og henne. Jeg hadde aldri tatt en fyr tilbake gang på gang innimellom de nye damene hans. De må være stokk dumme begge to. ts
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Som du sier, de klarer nok å føkke det til uten din hjelp, med tanke på fortiden. Og du er den som går seirende ut av det hele hvis du lar det hele gå, later som om du ikke bryr deg og ikke ofrer henne/dem en eneste tanke og for all del: ALDRI tar tilbake fyren hvis/når han kommer krypende tilbake til deg. Ja, jeg vet jo innerst inne at det er jeg som er "vinneren". Jeg kommer aldri til å ofre han så mye som et blikk. Er typen som prinsipiellt ikke går tilbake til en ex. Har lært å holde meg unna "den type gutter" for resten av livet. Sånn sett er det bra, jeg har lært av mine feil og blitt mer bevisst og kresen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå