Gjest emelia Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Hei! Nå lurer jeg på om flere damer har samme erfaringer! Jeg tok nylig å gjennomførte en real omgang blowjob på gutten jeg er keen på, problemet i det som skulle være noe sexy var at han smakte pyton! Jeg har bare sugd 2 gutter tidligere, og de smakte det ingenting av.. De hadde veldig tynn (Husker nå ikke hva det heter) når penisen blir kåt, men han her var veldig seig... på en måte. jeg gjorde det i mørke så kunne ikke se noe...
Gjest Fikira Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Hvordan er matvanene hans? Mye krydder, løk, kaffe, røyk? For det får det til å smake....jævlig.
Gjest . Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Hvordan er matvanene hans? Mye krydder, løk, kaffe, røyk? For det får det til å smake....jævlig. Hmm.. min forrige kjæreste både røyket, drakk og spiste masse rar mat uten at jeg fikk noen konsekvenser for det i sengen..
Ziegel Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 De hadde veldig tynn (Husker nå ikke hva det heter) når penisen blir kåt, men han her var veldig seig... Cum, sæd, jizz, sperm?
Gjest Fikira Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Eksen min smakte totalt forskjellig når han byttet over til en sunnere diett og sluttet med kaffe og røyk. Gikk fra å smake ekkelt til å ikke smake noe som helst.
Ibico Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 Ikke alle matcher alle, omtrent som med parfyme! Du fant ut at dette ikke kan bli noe egentlig vil jeg tro, men jeg kan jo ta feil ;-) De som nevner uvaner har nok også en del rett, men skal du gå inn i et forhold med ham og så begynne å forandre alt ved ham, har du mye vondt suging og en stor jobb foran deg. Ønsker deg allikevel lykke til! Ibico
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Hei! Nå lurer jeg på om flere damer har samme erfaringer! Jeg tok nylig å gjennomførte en real omgang blowjob på gutten jeg er keen på, problemet i det som skulle være noe sexy var at han smakte pyton! Jeg har bare sugd 2 gutter tidligere, og de smakte det ingenting av.. De hadde veldig tynn (Husker nå ikke hva det heter) når penisen blir kåt, men han her var veldig seig... på en måte. jeg gjorde det i mørke så kunne ikke se noe... Eh...du har sugd denne gutten EN gang? Han kan jo ha spist/drukket noe rart akkurat da, eller rett og slett bare ikke vaska kuken på ei stund?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Sikker på at han i det hele tatt hadde vasket seg på forhånd? Du sier du gjorde det i mørket og at han var ganske seig (hva nå enn det betyr) - sikker på at han ikke var full av kukost og annet gørr?
Fanta Exotic Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 æsj, han hadde sikkert masse skitt under forhuden..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå