Gjest pepsimax Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 heisann her har vi ikke ikea, ååå som jeg savner ikea du! men, jeg elsker kubbelys. er det noen som vet hvor man kan kjøpe maaaaange billigst mulig? spesielt nå når det er så kaldt så tenner jeg masse lys i tillegg til ovnen vi har på, så dette må være noe som de fleste utenom meg vet om om noen vet tilbud som foregår akkuratt nå eller noe sånnt.. jeg vil hamstre kubbelys! helst ikke i julefarger, jeg er klar for vår! vet forresten ikke om dette er rett plass å poste.. men jeg tenkte liksom: forbruker..
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Mener å huske at Plantasjen reklamerte med Tyri riflede kubbelys til en svært rimelig penge for en liten stund siden. Ellers kan absolutt lysene fra Nille anbefales
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Europris skal ha salg til uka, da blir det en god del kubbelys i ulike farger og utførelser som selges til 10 kroner stykket. Ellers har de til vanlig en 6-pk med hvite kubbelys til 60 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå