Gå til innhold

Bilder fra iphone til facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg Iphone i julegave. Noe jeg ikke får til, er å legge ut bilder tatt av iphone på facebook. Hvordan gjøres dette? Har prøvd å gå inn i album på tlf for å sende til facebook, er ingen knapp for dette. Har også prøvd å legge til bilde i allerede eksisterende mappe på facebook.

Hva gjør jeg galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På iphonen finner du "app store"

Der kan du gratis laste ned en app (lite program) som heter Facebook. Bruker du det går det supert å publisere bilder rett fra telefonen

Skrevet (endret)

På iphonen finner du "app store"

Der kan du gratis laste ned en app (lite program) som heter Facebook. Bruker du det går det supert å publisere bilder rett fra telefonen

Takk o takk - det der har jeg lurt på også, nemlig. *går for å laste ned program*

Nei, forresten, det er visst det programmet jeg alt har og der det fint gikk an å laste ned bilde direkte fra telefonen, men de siste ukene har det streiket totalt. Kan det være for stor oppløsning på bildene så ´fon eller FB ikke takler overføringen, tro? :klø:

Endret av Cata
Skrevet

Takk o takk - det der har jeg lurt på også, nemlig. *går for å laste ned program*

Nei, forresten, det er visst det programmet jeg alt har og der det fint gikk an å laste ned bilde direkte fra telefonen, men de siste ukene har det streiket totalt. Kan det være for stor oppløsning på bildene så ´fon eller FB ikke takler overføringen, tro? :klø:

Hvilken feilmelding får du?

Skrevet

Hvilken feilmelding får du?

Får beskjed om at bildet ikke kan lastes opp og så spør telefonen om jeg skal lagre bildet (hvilket som regel er overflødig siden det er lagret på telefonen allerede).

AnonymBruker
Skrevet

Det var ukjent feil, men google sier at det kan hjelpe å avinstallere Facebook-appen og installere den på nytt :)

Skrevet

Det var ukjent feil, men google sier at det kan hjelpe å avinstallere Facebook-appen og installere den på nytt :)

Ah, det kan jeg kanskje prøve ja. Takk :).

(Burde tenkt så langt selv.)

Skrevet

Får beskjed om at bildet ikke kan lastes opp og så spør telefonen om jeg skal lagre bildet (hvilket som regel er overflødig siden det er lagret på telefonen allerede).

Samme feil som jeg også fikk!

Skrevet

Eg fekk iPhone4 til jul, og fekk til å laste opp bilete til FB i ein eller to dagar, før det streika heilt.

Får akkurat samme feilmeldinga som de prata om. Blir gal!!

Men då skal eg ta å avinstallere og laste ned app på nytt. Takk for tips, håpar det fungerar :)

Skrevet

Hurra!! Det virka! Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...