Hunky Dory Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har aldri interessert meg nevneværdig for produkter men tenkte jeg skulle prøve meg som konsumer dette året og trenger litt hjelp til det meste.. og liker generelt å vite hva jeg skal se etter før jeg begynner å lete. JEg har lyst å kjøpe ansiktskrem og lotion, men er særs ømfintelig og Veske har jeg lyst til å kjøpe meg, jeg har sett en dokument mappe jeg vil ha men veske er første pri. Det er viktig for meg at produktet er kvalitet fra konsept til ferdig produkt. om det finnes andre produkter som faller inn her post gjerne en link
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Anbefaler deg å gå til en hudpleiesalong og be om prøver av produkter som er egnet for din hud. Kjedelig å bruke penger på noe huden din ikke liker. Produktene du liker kan du kjøpe på nett, f.eks. på feelunique, mye penger å spare på det.
Hunky Dory Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2010 JEg har blitt anbefalt av en venninne som har hudpleieutdannelse å dra på en plass i Oslo som heter face it, og får en hudkonsultasjon av en senior der. Ellers bruker jeg vitamin E ansiktssåpe, og naturpads fra BODY SHOP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå