AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Ser at flere nettbutikker fører M.D. Forte. Trodde i begynnelsen at dette var en del av MD Formulations, men vet nå at det er en helt annen serie. Virker som om denne er en de sterkere enn MD Formulations. Er det noen som har erfaringer med M.D. Forte produktene? :-)
Figaro Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Ser at flere nettbutikker fører M.D. Forte. Trodde i begynnelsen at dette var en del av MD Formulations, men vet nå at det er en helt annen serie. Virker som om denne er en de sterkere enn MD Formulations. Er det noen som har erfaringer med M.D. Forte produktene? :-) Jeg har brukt noen produkter fra denne serien i ca. et halvt år nå og jeg er veldig fornøyd Jeg har i lengere tid brukt glycolsyreprodukter, så jeg gikk rett på trinn 3. Og det tåler jeg godt. Bruker dog trinn 1 på dagtid, med høy solfaktor over. Jeg har voksen hud, det er ikke produkter beregnet på veldig ung hud, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har brukt noen produkter fra denne serien i ca. et halvt år nå og jeg er veldig fornøyd Jeg har i lengere tid brukt glycolsyreprodukter, så jeg gikk rett på trinn 3. Og det tåler jeg godt. Bruker dog trinn 1 på dagtid, med høy solfaktor over. Jeg har voksen hud, det er ikke produkter beregnet på veldig ung hud, tror jeg. TS her... takk for svar :-) Jeg har brukt MD Formulations i lang tid, og er fornøyd med disse, men føler at det ikke lenger gir meg så mye mer. Så kunne tenkt meg å prøve noe litt sterkere. Hva har produktene gjordt med din hud? Jeg har bl.a. brukt anti-age serumet på 20%, så kan kanskje begynne på trinn to ell tre jeg også. Jeg er 45 år.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 TS her... igjen. Ble litt feil her..er nybegynner.... :-) takk for svar :-) Jeg har brukt MD Formulations i lang tid, og er fornøyd med disse, men føler at det ikke lenger gir meg så mye mer. Så kunne tenkt meg å prøve noe litt sterkere. Hva har produktene gjordt med din hud? Jeg har bl.a. brukt anti-age serumet på 20%, så kan kanskje begynne på trinn to ell tre jeg også. Jeg er 45 år.
Figaro Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg brukte MD formulations for en god stund tilbake og min erfaring var også at det ikke gjorde noe mer for huden min etter en stund. Etter det har jeg vært innom et par ruder med Obagi og en runde med Mene & Moy. I tillegg til aktive produkter tar jeg syrepeelinger jevnlig. Føler nå at MD forte klare å holde huden min i sjakk når jeg i tillegg tar disse peelingene. Hvis du kjenner huden din godt og føler for noe sterkere vil jeg absolutt anbefale deg å prøve. Jeg er 43.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Jeg brukte MD formulations for en god stund tilbake og min erfaring var også at det ikke gjorde noe mer for huden min etter en stund. Etter det har jeg vært innom et par ruder med Obagi og en runde med Mene & Moy. I tillegg til aktive produkter tar jeg syrepeelinger jevnlig. Føler nå at MD forte klare å holde huden min i sjakk når jeg i tillegg tar disse peelingene. Hvis du kjenner huden din godt og føler for noe sterkere vil jeg absolutt anbefale deg å prøve. Jeg er 43. Takk for svat :-) Jeg tenker også på å begynne med Obagi. Men vet at dette er sterke saker, så tenkte derfor litt på M.D. Forte først. Hva gjorde Obagi for din hud? Ser også at man kan få kjøpt Obagi mye biligere på nett. Kjøpte du via lege pga oppfølgingen eller nett? Kunne også likt å vite hvilke syrepeelinger du tar og styrke. :-) Masse spørsmål dette, men greit å få noen anbefalinger og tips. Så takk for svar igjen :-)
Figaro Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Jeg syntes Obagi gjorde mye godt for min hud. Jeg hadde ikke oppfølging fra lege. Handlet på nett og gjorde mine erfaringer helt på egen hånd. Jeg brukte ikke tretinoin kremen, istedet brukte jeg Afirm styrke 2. Det fungerte fint. Huden min gjennomgikk en real fornyelsesprosess. Av syrepeelinger har jeg brukt glykolsyre 35% og 50%. I det siste har jeg bare brukt Lactic peeling 50% en gang hver 14. dag. Og iblandt tar jeg en TCA peeling 12,5%. Da legger jeg to lag på tirsdag. Flasser da moderat på fredag, lørdag og søndag. Tar halve ansiktet av gangen, så det ikke blir så merkbart. I tillegg til alt dette tar jeg veldig ofte en fuktighetsmaske og jeg bruker veldig høy solfaktor hele året. Emuolje er også en fin ting
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jeg syntes Obagi gjorde mye godt for min hud. Jeg hadde ikke oppfølging fra lege. Handlet på nett og gjorde mine erfaringer helt på egen hånd. Jeg brukte ikke tretinoin kremen, istedet brukte jeg Afirm styrke 2. Det fungerte fint. Huden min gjennomgikk en real fornyelsesprosess. Av syrepeelinger har jeg brukt glykolsyre 35% og 50%. I det siste har jeg bare brukt Lactic peeling 50% en gang hver 14. dag. Og iblandt tar jeg en TCA peeling 12,5%. Da legger jeg to lag på tirsdag. Flasser da moderat på fredag, lørdag og søndag. Tar halve ansiktet av gangen, så det ikke blir så merkbart. I tillegg til alt dette tar jeg veldig ofte en fuktighetsmaske og jeg bruker veldig høy solfaktor hele året. Emuolje er også en fin ting Ser flere nettbutikker selger Obagi, hvilken har du erfaring med? Og er det ekte produkter? :-)
Figaro Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Jeg kjøpte av en ebayselger som ikke driver på lenger. Det var helt klart ekte produkter jeg kjøpte. Sammenlignet med en venninne som hadde kjøpt i Norge gjennom hudlege. Og ikke minst; det virket akkurat som det skulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå